Jupiler Pro League 2022-2023

Ja, varhaege dus.

Mignolet leek die bal toch al vast te hebben?

Klopt, en toch is volgens iedereen hier die geen supporter is van Club de var en arbitrage alleen maar pro Club.

Ik vond dit gewoon een geldige goal. Mignolet had die bal echt niet vast.

Enfin, keurt de scheidsrechter hem af kan de VAR imo weinig doen, idem nu wanneer hij hem goedkeurt. Gewoon niet duidelijk genoeg imo om het één of het ander te beoordelen.

Mignolet had die bal echt wel vast :laugh:

Maar of het een doelpunt is of niet, daar spreek ik mij niet over uit - er zal wel één of andere regel zijn.

Een goal die natuurlijk in 99% van de gevallen wordt afgekeurd. Laat toch duidelijk z'n voet hangen dus speelt zonder twijfel een rol in het feit dat Migno de bal niet kan vasthouden.

Fout.

Maar tegen Club dus niet. Waanzin.

Haha onwaarschijnlijk dat deze goal is goedgekeurd :laugh:

Mijn standpunt over Yaremchuk wordt krachtiger met de wedstrijd, wat een miskoop.

Ne niet-scorende spits voor een niet-scorende spits, 't is dat we vandaag niet willen winnen blijkbaar... Jutgla zou altijd op de bank moeten gezeten hebben...

Ik vond dit nu eens echt typisch een doelpunt waarbij je, wanneer het voor jouw club is, het een geldige goal vindt en wanneer het tegen jouw club is het fout vindt. Dus kan het imo 2 kanten op. Wordt hij afgekeurd er valt iets voor te zeggen, wordt hij goedgekeurd idem.

dat is overduidelijk een ongeldige goal die absoluut zeker wordt afgekeurd indien deze tegen elke andere ploeg wordt gemaakt maar nu alleen om dat het tegen brugge is wordt het wel gegeven

Terug
Bovenaan