Jupiler Pro League 2022-2023

Heerlijk hoe we Club terug met de voetjes op de grond hebben gezet.
hun spits van 16 miljoen euro, nie gezien :D

En Zinckernagel lijkt me wel een toppertje. Ik was eerst ontgoocheld dat Carcela & Mpoku geen contract kregen. Maar momenteel lijkt me dit nu toch niet meer aan de orde.

Hopelijk nu door trekken, en die 4e plek proberen te halen. en vasthouden.

Blij dat we gisteren gewonnen hebben met 4-1 van Kortrijk. Oké, het is maar Kortrijk maar het zorgt toch voor een positieve moraal net voor de interland break. op 2 oktober volgt de bevestiging thuis tegen Charleroi.
Van mij mag Amuzu naar de bank verhuizen. Die speelt al weken niet meer zijn beste niveau en toen Duranville voor hem inviel liep het op die flank stukken beter. 16 jaar of niet, uw beste speler laten spelen zou ik zeggen!

Was trouwens een mooi eerbetoon voor Mister Michel. Eerst lieten ze een filmpje van hem afspelen om daarna een indrukwekkende minuut stilte te houden.
Na de match volgde er in plaats van de gewoonlijke songs het liedje My way van Frank Sinatra.

Laatst bewerkt:
Spelen voor de 0-0 en deksel op de neus.
Al verdiende deze wedstrijd geen winnaar.
Ik vind toch dat als er een ploeg moest winnen dat het Genk was. Ze hadden toch de meeste kansen. De kansen voor Gent waren toch eerder fouten van Genk zelf. Nu goed, het was niet wervelend, maar toch weer degelijk.

Genk hun geluk kan niet blijven duren met elke keer op het laatst te scoren.
0-0 had enigste juiste uitslag geweest, tegen Union wonnen ze ook op een diefje.
Genk had de betere kansen en was de verdiende winnaar als toch iemand mocht winnen. Op Union waren we de eerste helft beter. Union was de tweede beter. Dat noem ik niet op een diefje.

Blij dat we gisteren gewonnen hebben met 4-1 van Kortrijk. Oké, het is maar Kortrijk maar het zorgt toch voor een positieve moraal net voor de interland break. op 2 oktober volgt de bevestiging thuis tegen Charleroi.
Van mij mag Amuzu naar de bank verhuizen. Die speelt al weken niet meer zijn beste niveau en toen Duranville voor hem inviel liep het op die flank stukken beter. 16 jaar of niet, uw beste speler laten spelen zou ik zeggen!

Was trouwens een mooi eerbetoon voor Mister Michel. Eerst lieten ze een filmpje van hem afspelen om daarna een indrukwekkende minuut stilte te houden.
Na de match volgde er in plaats van de gewoonlijke songs het liedje My way van Frank Sinatra.
Aan de andere kant, dat is misschien uw beste speler. Maar gaat die het 90 minuten aankunnen ? Terwijl hij nu zodanig fit is dat die van jetje kan geven op het moment dat die invalt terwijl zijn rechtstreekse tegenstanders er nu mogelijk zo goed als doorzitten.

Maar bon, ken er niet zo veel van.

Thalhammer is de tweede coach die ontslagen wordt. Toch wel streng gezien Cercle al tegen vier van de G5 ploegen heeft gespeeld en niet eens zo slecht speelde.

Thalhammer is de tweede coach die ontslagen wordt. Toch wel streng gezien Cercle al tegen vier van de G5 ploegen heeft gespeeld en niet eens zo slecht speelde.
Ik vond Cercle tegen ons in Genk anders best degelijk. Die hadden een sterk organisatie toen. Ik volg buiten Genk ook weinig Belgisch voetbal, dus ik was wat verbaasd om te lezen dat ze het zo slecht deden.

Ik vond Cercle tegen ons in Genk anders best degelijk. Die hadden een sterk organisatie toen. Ik volg buiten Genk ook weinig Belgisch voetbal, dus ik was wat verbaasd om te lezen dat ze het zo slecht deden.
Deed het zeker niet slecht en vorig jaar al helemaal niet na die winstreeks. Maar het is helaas geen verrassing, vorige week waren er al geruchten als er niet gewonnen werd zou ie vliegen.. Dus geschiedde.

Ik ga woensdag Ronaldinho dik zien wezen in de Ghelamco Arena. Zijn er Buffalo-boys die me kunnen zeggen waar ik best mijn auto parkeer? Dank bij voorbaat.

Anthuenis in La Tribune: niemand van de huidige kern zou bij mij de bank gehaald hebben.

Mja nee toch. We hadden in 2000 een fantastische ploeg maar Vertonghen zou daar ook een meerwaarde betekend hebben. En ik vind HVC beter dan De Wilde toen of Milojevic. Pakweg een Duranville kon heus wel meer dan Youla of zo. Voor de rest zal hij wel gelijk hebben.

Al verving hij die kern de jaren erna door Ode Thompson, Joris Van Hout, Marc Hendrikx, Clayton Zane en nog van dat soort rotzooi.

Anthuenis in La Tribune: niemand van de huidige kern zou bij mij de bank gehaald hebben.

Mja nee toch. We hadden in 2000 een fantastische ploeg maar Vertonghen zou daar ook een meerwaarde betekend hebben. En ik vind HVC beter dan De Wilde toen of Milojevic. Pakweg een Duranville kon heus wel meer dan Youla of zo. Voor de rest zal hij wel gelijk hebben.

Al verving hij die kern de jaren erna door Ode Thompson, Joris Van Hout, Marc Hendrikx, Clayton Zane en nog van dat soort rotzooi.
Die intergenerationele vergelijkingen zijn 9/10 van de tijd toch onzinnig als je ziet hoe het voetbal geëvolueerd is, qua atletisch vermogen en professionalisering. Hoe vergelijk je nu bv. Crasson en Murillo met elkaar? Rare opmerking van Antheunis vind ik dat.

Die tifo's waren ook wel niet normaal. Ben blij dat het vele werk aan die tifo's en het enthousiasme van de fans beloond wordt. En Club heeft er ook een mooie week op zitten natuurlijk.

Ik ga woensdag Ronaldinho dik zien wezen in de Ghelamco Arena. Zijn er Buffalo-boys die me kunnen zeggen waar ik best mijn auto parkeer? Dank bij voorbaat.

Ikzelf had voor genomen niet naar die platte commerce af te zakken, maar (behalve Ronaldiho uiteraard) speelt er nu toch wel een pak echte buffalo culthelden mee zeg: Barka, Alain De Nil, Nico Vanderconck :love:

Die tifo's waren ook wel niet normaal. Ben blij dat het vele werk aan die tifo's en het enthousiasme van de fans beloond wordt. En Club heeft er ook een mooie week op zitten natuurlijk.
Ik hoop vooral dat mensen ook dit onthouden van Sclessin. Niet enkel hun wangedrag. De tifo/sfeer van zondag is ongezien in België.

Ook opmerkelijk: 10/11 spelers tegen Club waren er vorig jaar ook al. Knap werk van de Ronny. Benieuwd naar wat de andere transfers nog gaan bijbrengen.

Ik hoop vooral dat mensen ook dit onthouden van Sclessin. Niet enkel hun wangedrag. De tifo/sfeer van zondag is ongezien in België.

Ook opmerkelijk: 10/11 spelers tegen Club waren er vorig jaar ook al. Knap werk van de Ronny. Benieuwd naar wat de andere transfers nog gaan bijbrengen.
Die spits, Perica, vind ik momenteel niet in ons systeem passen.
Komt ook ingevallen op momenten dat wij onze voorsprong proberen te behouden en heel laag spelen, dan heb je daar weinig aan.

Davida vind ik niet slecht, maar geen basisspeler.
Melegoni kan wel een Cimirot vervangen imo.

En dan nog Fossey en Alzate, van beide verwacht ik wel iets.

Terug
Bovenaan