Jupiler Pro League 2022-2023

Voor de zoveelste keer: ik wil voor deze niet gegeven rode kaart ook wel eens de uitleg horen… Dit krijg je toch niet meer uitgelegd?

Het was voetballend wel een pak beter dan tegen Gent, maar spijtig dat we door defensief geklungel en individuele fouten weer makkelijk goals weggeven.

Ik verdedig de refs hier echt heel veel, maar dit zijn zo'n fases waar ik idd toch ook gewoon totaal niet snap dat de VAR zelfs niet ingrijpt ...

leuven smijt hier toch gewoon 2 punten weg door vanaf minuut 80 alleen nog maar achteruit te lopen en dat was totaal voor niks nodig dat achteruit lopen want het was niet alsof ze zo onder druk geplaats werden, het was gewoon slechte en domme keuze die hen de overwinning gekost heeft

Hadden we maar in het middenveld ook iemand als Vertonghen. Toen hij erin kwam vond ik, allez live toch, dat het beter begon te lopen. Ferme coaching, aanwijzingen en die jonge gasten oppeppen kan alleen maar beter worden in de toekomst.
Van Diawara minder enthousiast. Die mist duidelijk ritme. Hopelijk komt dat goed op korte termijn.

De sfeer was vandaag ook beneden alle peil. Zelf in ons sfeervak heb ik het in jaren niet zo stil geweten.

Zolang de rest het laat afweten, hebben we nog tijd. :unsure:
Antwerp lijkt wel een concurrent te zijn dit jaar, maar het is nog vroeg natuurlijk. Voor 't zelfde geld gooien jullie Mazzu buiten en begin je ook punten te pakken. :p
Da gaat veel te laat zijn of ze moeten nen TOPtrainer halen

Terug
Bovenaan