Jupiler Pro League 2022-2023

TSr8WwttkREHIA5uZJ2aLoB7UgrtwBBePzFEyZQl_f1PAD5mUpFrQRuiiL_GyAJZyT1e_4e4EV8DR2cz5UiiRO5WeGQ_ovSuuBpqXQ=w400-h280-p-e365-rw

Var be like 🤡
:eek: :oink::wallbash::help::angry:

Was er 1 of andere cameraman nog niet in positie of zo?

We noteren dus dat ge quasi alles moogt doen van overtredingen in de eerste 10 minuten, zowel scheidsrechter als var zien het door de vingers.
de eigenlijke correcte analyse en dus ook gewoon de echte reden waarom er geen rood gegeven werd

mocht deze overtreding gemaakt worden tegen om het even welke andere ploeg dan tegen brugge, zou er met absolute zekerheid rood gegeven worden

de realiteit is dat ploegen die tegen brugge spelen nooit rood krijgen en dat ze zich altijd totaal ongestraft echt werkelijk alles mogen veroorloven

de eigenlijke correcte analyse en dus ook gewoon de echte reden waarom er geen rood gegeven werd

mocht deze overtreding gemaakt worden tegen om het even welke andere ploeg dan tegen brugge, zou er met absolute zekerheid rood gegeven worden

de realiteit is dat ploegen die tegen brugge spelen nooit rood krijgen en dat ze zich altijd totaal ongestraft echt werkelijk alles mogen veroorloven
Hou dat soort calimerogedoe eens voor op het supportersforum van Brugge zelf. Misschien dat dergelijke propaganda daar wel goed scoort, maar wat een absolute zever is dit nu weer.

Op zich ben ik blij dat de VAR niet naar stilstaande beelden kijkt. Die geven heel vaak een ander beeld.

Maar dit is zelfs op werkelijke snelheid en bewegend beeld altijd donkerrood.

Hebben die enkel naar zijn linkse voet gekeken want daar raakt hij wel perongeluk de bal mee.
Ongelooflijk dat dit kan, ongelooflijk dat die gast nog durft zeggen dat hij de bal speelt.

Welke randdebiel zat weer in dat busje ?
Alhoewel, het kan toch niet dat de ref op het plein hier maar geel voor trekt.

Echt een vieze overtreding :S

De ruime score maskeert het een beetje, maar bij momenten was het toch een lastige wedstrijd hoor. Enorm fysiek voetbal van Cercle, waardoor het hen misschien wel aan frisheid voor doel mankeert. Maar lastig en ambetant voetballen, vooral het eerste half uur. Nielsen opnieuw top 👊 Onyedika deed het ook niet onaardig. Ik vermoed dat hij wel rap zijn kans in de basis zal krijgen.

Enneuh ... hopelijk vinden ze rap een ander liedje voor Yaremchuk. Hij zal er wel de humor van ingezien hebben hoop ik :tongue:

Op zich ben ik blij dat de VAR niet naar stilstaande beelden kijkt. Die geven heel vaak een ander beeld.

Maar dit is feitelijk op werkelijke snelheid en bewegend beeld altijd donkerrood.

Hebben die enkel naar zijn linkse voet bekeken daar gezocht hij wel perongeluk de bal mee.
Ongelooflijk dat dit kan, dat die gast nog durft zeggen dat hij de bal speelt.

Welke randdebiel zat weer in dat busje ?
hoewel, het kan toch niet dat de ref op het plein hier maar geel voor trekt.
Stilstaand beeld geeft soms echt niet de werkelijkheid aan en intensiteit dus groot gelijk. In deze fase moet je zelf niks raken zo ga je niet naar een bal punt uit.

Gelieve mij niet te quoten als ge zulke onzin post.

Als je ziet waarvoor scheidsrechter Vergoote naar het scherm moet gaan kijken van de VAR voor die vermeende elleboog en als je dan ziet dat de VAR gisteren niks deed bij die tackle van Marcelin... Dit kan je toch niet meer serieus nemen...

Blijft belachelijk. Zie je al weer gebeuren dat dit nog een eindje zal mee gaan helaas, nu al plaatsvervangende schaamte.
Ik vond het ook belachelijk, ik heb bewust niet meegezongen... Tot minuut 70 was het toch weer een bibliotheek in het stadion, ik begin me er serieus aan te ergeren...

Terug
Bovenaan