Babaluna
Well-known member
Diawara hoeplijk de vervanging van Cullen ( Diawara toch een paar klasses beter imo ) maar dan ben je nog niet klaar met je toevoeer naar je spitsen , Yari bakt er niks van ( goede voorbereideing maar nu niks meer) , Rafa soms uitstekend soms met het hoofd op een Isrealisch strand)En vooral, dat zogezegd gebrei, daar zat een idee achter. Een systeem. Ik vraag mij oprecht af wat het systeem is van Mazzu. Ik zie vaak lange ballen naar niemandsland. Aanvallers die heel ver van de goal of middenvelders staan, Gisteren een Kana en Arnstad die alleen het middenveld moeten controleren, iets wat Trebel ook niet was gelukt trouwens, wat de fanboys ook willen beweren. Een 5 mans verdediging die gewoon niet werkt met de spelers die we hebben. Wissels waar ik grotere vraagtekens bij heb dan bij Kompany.
Mazzu lijkt mij een miscast die perfect te voorspellen was. Een filosofie die perfect past bij bepaalde ploegen. Maar heeft hier noch de kern, noch de cultuur mee om zijn voetbal te spelen. Men was in maart blijkbaar bezig met Mazzu EN Vrancken, wel, die tweede was een veel logischere keuze geweest om Kompany op te volgen.
Nu lees je veel gezever over de "te zwakke jeugd", en "o we missen trebel". Allemaal gezever, we missen een duidelijk systeem, en we missen een speler als Josh Cullen.
Imo hebben we een unieke kans gemist om met leuk voetbal indruk te maken, en te zorgen voor continuïteit ipv al het werk van de laatste 2 seizoenen overboord te gooien voor de waan van de dag.
Geen kern om kampioen te spelen nee, maar met de spelers die we nu hebben zou een 4de/3de/2de plaats mogelijk moeten zijn. Dat sommigen dat echt denken, is zeer verontrustend.
Wie ga je op de 10 zetten ... ik hoop Arnstad
En ne gewonne 44 2 of ne 443

Je hebt 1 job, man man.