Jupiler Pro League 2022-2023

Zeer jammer dat we onszelf zo den das hebben omgedaan. Alles wat kon misgaan, is misgegaan. Ons naïve voetbal speelt ons parten. Fantastisch boeiende eerste helft voor de neutrale kijker, dat wel. 2de helft was minder, maar het was al gespeeld. Eckert wel nog een mooie goal dus punten voor hem.

Ik weet ni wat de ref wel of niet heeft gezegd. Dus hou me daar wel buiten. De rode kaarten zijn licht, maar dat ben ik als supporter zeker. Lazare zijn been was ni gestrekt, ik vond Geel ok. Ook el azzouzi... Zonde

Maar op zich wel vertrouwen voor de rest van het seizoen.

Laatst bewerkt:
Lazare plant zijn fout op de achillespees van die speler van Antwerp. Ik zou de eerste goal van antwerp moeten terugzien maar ik denk dat er toch wel fout was in de fase ervoor en dat je misschien als VAR wel offside mag fluiten omdat die speler in de rug van de verdediger offside staat.

Lazare plant zijn fout op de achillespees van die speler van Antwerp. Ik zou de eerste goal van antwerp moeten terugzien maar ik denk dat er toch wel fout was in de fase ervoor en dat je misschien als VAR wel offside mag fluiten omdat die speler in de rug van de verdediger offside staat.
Ben er vrij zeker van dat dat al enige tijd niet meer als buitenspel wordt gezien. Pas als Vines in duel met Nieuwkoop zou zijn gegaan of effectief de bal had gekregen.

Eerste goal is bv. een identieke situatie, in Extra Time had men toen ook uitgelegd dat dat geen offside is.

Op de RTBF beelden zie je dat Ekkelenkamp zijn arm rond Burgess heeft maar absoluut niet genoeg voor een fout. Dribbelt zich gewoon vast. Wat trouwens wel een wederkerend fenomeen was in de match, Union dat gevaarlijk balverlies leed onder onze hoge druk.

't Is geen al te groot licht maar heeft wel wat andere kennis dan de analisten doordat hij zelf actief geweest is op verschillende niveau's.
Al is het maar voor de verhalen die hij brengt uit die kleedkamers van rsca en Standard. Plus speler in Portugal en premier league + duivels. En nu nog actief bij KVM.

't Is geen al te groot licht maar heeft wel wat andere kennis dan de analisten doordat hij zelf actief geweest is op verschillende niveau's.

Als Genk-supporter zal dat nooit mijn vriend worden :D Maar kvind Defour echt nog wel best OK om naar te luisteren wanneer het over voetbal gaat.

Die uitleg van dat referee department op de uitlatingen van die union verdediger is toch weer schrijnend. Eigenlijk geven die toe dat die arbiter dat heeft gezegd

45 min ver in de MIDMID aflevering met Mannaert en zeer aangenaam om te luisteren. Open gesprek met liefde voor het spelletje.

Ge speelt thuis he , das gewoon knallen , neeje wa den bal aan AA Gent laten ... de Mazzuhaters opt RSCAforum zullen weer lekker typen lol

Terug
Bovenaan