Ik weet eigenlijk niet of ik moet lachen of huilen bij dat interview. Zo'n spelersgroep, en dan zet je daar trainers op van het niveau van Pol van de Kampioenen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Belhocine zit dus op dat vlak op het niveau van Wilmots en Borkelmans. Er zat gewoon niets in het voetbal dat we brachten behalve bal naar voor stampen en hopen dat ie goed viel. Echt 0,0

Dokter SasSpierscheur, 6 weken las ik op het forum. Antwerp communiceert bijna niets/nooit over blessures![]()

Ben ook al een tijdje gestopt met kijken, podcast van de tribune durf ik wel opzetten maar dan toch ook met vinger op FF toets.Ik kijk amper nog naar Extra Time, doe mij maar podcasts zoals 90 Minutes, maar gisteren wel een hele goeie Franky Van der Elst over Wesley Hoedt![]()

Is die niet altijd en overal garant voor blessuregolven?Dokter Sas![]()
Joos met voorsprong de meest intelligente en interessantste voetbalkenner van dit land. Mooi contrast met Aster dan weer, die echt amper weet dat Grun ons naar het WK kopte in '85.Ben ook al een tijdje gestopt met kijken, podcast van de tribune durf ik wel opzetten maar dan toch ook met vinger op FF toets.
ivm Extra time: met Aster N en Flipke Joos zitten er toch al 2 te veel in dat panel die ik niet graag bezig hoor![]()
Aster kent inderdaad minder over het verleden (daar is Frank Raes nog altijd expert) maar kent over het huidig voetbal (JPL en PL) echt wel veel en is een 100% liefhebber van het spelletje.Joos met voorsprong de meest intelligente en interessantste voetbalkenner van dit land. Mooi contrast met Aster dan weer, die echt amper weet dat Grun ons naar het WK kopte in '85.
Joos moet alleen soms iets minder over de ref beginnen maar bv. in 90 Minutes is die werkelijk fantastisch. 90 Minutes ook een format dat niet zo gebonden is aan de belachelijke VRT-regels om het leuk te maken voor zowat elke huisvrouw met die onnozele rubriekjes (keek op de week, de vragenronde het moment van de week, zucht) van Extra Time.
Aster wist vorige week nog niet eens dat Sergio Conceicao de zoon was van Sergio Conceicao.Aster kent inderdaad minder over het verleden (daar is Frank Raes nog altijd expert) maar kent over het huidig voetbal (JPL en PL) echt wel veel en is een 100% liefhebber van het spelletje.
Ik vind dat Aster dat echt wel goed doet zowel bij Extra Time als in 90 minutes. Extra Time heeft trouwens die rubriekjes niet meer. Enkel moment van de week wel nog. Op zich is dat een goed topic vermits ze dan eventjes weg van de belgische competitie zouden kunnen gaan maar helaas zijn die keuzes zo voorspelbaar..
Bwoa, Defour zijn meerwaarde is toch ook wel bedenkelijk, niet?Aster voor mij wel de zwakste schakel in het 90 minutes panel. Soms een beetje kinderachtig ook.
WTF wie gaat anders de quizvraag opzoeken en stellen?!Bwoa, Defour zijn meerwaarde is toch ook wel bedenkelijk, niet?
Ik vind het leuk luisteren. Voor de echte verhalen luister ik wel naar midmid (zeer sterk begonnen met het WK 94 en Dury).Bwoa, Defour zijn meerwaarde is toch ook wel bedenkelijk, niet?
Om het dan slecht te kunnen uitleggenWTF wie gaat anders de quizvraag opzoeken en stellen?!
En met Gert Verheyen, heerlijke kerel!Ik vind het leuk luisteren. Voor de echte verhalen luister ik wel naar midmid (zeer sterk begonnen met het WK 94 en Dury).
Was echt zalig voetbal van beide ploegen. Beide heel direct, in weinig stations tot de andere goal geraken, zware strijd om het middenveld, ging constant over en weer. Leuk!Antwerp chapeau met die 18/18
Was trouwens zeer mooie eerste helft om te volgen tussen Antwerp-Union