Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Idd als je daarvoor al fluit moet je voor alles fluiten. Mata doet niets anders maar wordt nooit afgefloten. Ach ja op Club weet je dat gesjareld bent met zulke zaken
Kijk hé jongens, dit is nu eens echt één van de redenen waarom het hier soms gewoon fout loopt en er over en weer gezever is.
Dit is gewoon een duidelijke fout, hij zet de 1-2 in en die verdediger duwt hem gewoon weg. Dit wordt altijd gefloten en heeft niets te maken met het feit dat dit op of voor Club is.
Dat je bij twijfelgevallen door jullie anti Club bril de kant van de andere ploeg kiest kan ik nog wel begrijpen, maar wanneer het gewoon een overduidelijke fout is, is het imo nogal belachelijk.
Suckt serieus voor Lang, maar 't voordeel is dat hij daardoor langer in België blijft. Hopelijk niet te lang out.
Eigenlijk is het in zo'n gevallen steeds onverantwoord dat de medische staf de speler laat doordoen. Ook al staat hij er nog maar 20 seconden op, haal die er meteen af he zeg.
Mja ik heb altijd gezegd dat die gewoon bij Brugge blijft. Zelfs zonder blessure. Die grotere ploegen staan niet te springen om voor zulke karakters 20 miljoen en meer te geven.
Hij liep niet recht op doel en er stond centraal nog een verdediger. Met geel kan ik leven. Nu, ref blijft bij rood na zien vd beelden, dus waarschijnlijk ben ik volgens het reglement fout?
Boterberg kunnen ze beter aan de band in een fabriek zetten. Nooit rood dit en dan nog zijn fout niet durven toegeven. Of heeft weer een mooie Rolex gekregen
Hij liep niet recht op doel en er stond centraal nog een verdediger. Met geel kan ik leven. Nu, ref blijft bij rood na zien vd beelden, dus waarschijnlijk ben ik volgens het reglement fout?
Mata was natuurlijk wel op snelheid, denk niet dat die verdediger centraal er snel zou bij geweest zijn. Maar ik zou ook eerder geel gegeven hebben, maar ook rood valt denk ik te begrijpen.