Jupiler Pro League 2022-2023

Een beetje fatsoen verwachten van andere users != zachtgekookte eitjes.

Altijd al zwak gevonden om een mening te bouwen op basis van iemands voorkomen. Al helemaal als de persoon die de mening verkondigt, dat doet van achter een veilig "anoniem" accountje.
Ik bouw mijn mening op basis van de resultaten voorlopig.

Maar bon, het is voor sommigen een sport om op hun paard te zitten he.

Ook genoteerd dat ik een grote stouterik ben door een terloops opmerkingetje over Wolverine, maar we mogen wel lachen met HvH zijn pens en Pol zijn plastische chirurgie. Geen willekeur hier te vinden hoor.

Trouwens: alle kritiek is hier anoniem, dat is zowat het punt van een forum met nicknames. Maar goed… Hooivorkje nemen is fijn he.

Kom op he zeg, we laten hier wel veel ergere dingen passeren en nu gaan jullie de morele hoogheid zelve spelen?

Laatst bewerkt:
Maar toch is het zo,

Lol @ vinden dat ik wel mag zeggen dat hij een vetklep is indien hij zelf niet moet voetballen. Dat is pas dom. HvH heeft suiker door zijn aders stromen, dat maakt niet uit. Maar Hoefkens komt zichtbaar over alsof hij zich verslikt in de maaltafel van 5, wat wel relevant is voor een toch wel relatief cerebraal beroep. Ik zit hier niet te zeggen dat hij te lelijk is om Mr Belgium te worden he.

Minder zachtgekookte eitjes hier aub.
Bij een trainer vind ik “lead by example” wel relevant, als je eist van je spelers om zich als profs te gedragen op gebied van voeding en dan zelf veel té dik zijn (ik spreek hier niet over een buikje) dan zou ik me daar als speler vragen bij stellen

Jouw comment over zijn uiterlijk is gewoon zielig en heeft niets met zachtgekookt of whatever te maken

Bij een trainer vind ik “lead by example” wel relevant, als je eist van je spelers om zich als profs te gedragen op gebied van voeding en dan zelf veel té dik zijn (ik spreek hier niet over een buikje) dan zou ik me daar als speler vragen bij stellen

Jouw comment over zijn uiterlijk is gewoon zielig en heeft niets met zachtgekookt of whatever te maken
Bwa, de trainer moet gewoon zijn job goed doen uiteindelijk. Nu praat je gewoon een scheve redenering goed met absolute onzin.

‘Lead by example’, dat is leuk voor een trainer van 35 maar absoluut niet werkelijk belangrijk. De trainer en de speler hun jobs zijn namelijk compleet verschillend. Het enige van uiterlijk dat daar aan te pas komt in realiteit is een beetje passen bij de klasse van je club en situatie af en toe. En zelfs dan…

Maar goed, sorry dat jullie ochtend is verpest door een café-opmerking en ik zal het oprecht nooit meer doen als dit jullie zo zwaar schoffeert. Echter, ik vind zulke halve standaarden gebaseerd op wat jou goed uitkomt ook best zielig.

Als ik dan toch een ander punt van kritiek mag geven op Hoefkens: ik vond dat hij veel te veel bezig was met de scheidsrechter, elke wel of niet gefloten fout leek hij wel aan te vechten. Heel dikwijls zag je hem reageren aan de zijlijn, handen in de lucht gooien, roepen naar ref ...

Ik begrijp dat trainers het niet altijd eens zijn met beslissingen, en soms eens reageren, maar gisteren vond ik het echt wel opvallend én overdreven. Misschien als trainer toch beter focussen op bijsturen waar het mis loopt?

Niks gemist gisteren precies.

Vraag me wel af waarom Hoefkens blijft 352 spelen ipv gewoon een simpele 433? Lijkt me dat ons spelersmateriaal daar beter bij past (dat vond ik trouwens) onder Schreuder al).

Mignolet
Mata - Hendry - Mechele - Sobol
Nielsen - Balanta - Vanaken
Skov - Jutgla - Lang

Lijkt me gezien onze kern momenteel toch de best moeilijke opstelling? En dan nog eens iedereen van de basis op hun beste posities. Werkelijk geen idee waarom men 352 blijft spelen, maar soit.

Een beetje fatsoen verwachten van andere users != zachtgekookte eitjes.

Altijd al zwak gevonden om een mening te bouwen op basis van iemands voorkomen. Al helemaal als de persoon die de mening verkondigt, dat doet van achter een veilig "anoniem" accountje.
Dikke Hein , Dikkop Kompany , Plastieken Pol is hier de reveu al gepaseerd dus het is nu de eer aan Carlke ; live with it

Als ik dan toch een ander punt van kritiek mag geven op Hoefkens: ik vond dat hij veel te veel bezig was met de scheidsrechter, elke wel of niet gefloten fout leek hij wel aan te vechten. Heel dikwijls zag je hem reageren aan de zijlijn, handen in de lucht gooien, roepen naar ref ...

Ik begrijp dat trainers het niet altijd eens zijn met beslissingen, en soms eens reageren, maar gisteren vond ik het echt wel opvallend én overdreven. Misschien als trainer toch beter focussen op bijsturen waar het mis loopt?
't is natuurlijk een adept van Clement he.

Dikke Hein , Dikkop Kompany , Plastieken Pol is hier de reveu al gepaseerd dus het is nu de eer aan Carlke ; live with it
Die posts worden toch standaard verwijderd of aangepast dacht ik. Beetje niveau mag toch nog wel.

Yep maar ze worden toch gepost ?
Ook zelden zulke zachtaardige verontwaardiging bij gezien. :unsure:

Ik vind persoonlijk dat je rond voetbal wel een beetje cafépraat mag verkopen ook. Ik heb geen problemen met bijnamen voor op zich compleet functionele mensen. Hoefkens en Alderweireld zijn beetje johnnies, Pol en Bart zijn een beetje dandies, Olli heeft ook al 6389 verwensingen naar zijn hoofd gesmeten gekregen. Er is wel wat ruimte voor wat slechte grappen en scheve opmerkingen. Zo lang het maar niet te grotesque is. En ook: de reden waarom het hier niet wordt toegelaten is eerder zodat de vetes tussen supporters niet opflakkeren.

Ik erkende letterlijk zelf dat mijn opmerking belachelijk en oppervlakkig is en om dan hier wat met de handen op de heupen te gaan memmen hoe zielig het is om iemand anoniem ‘af te rekenen’ op zijn uiterlijk alsof ik Kris en Yves hier wat zit te bashen… Redelijk hilarisch.

Het wordt al helemaal belachelijk als diezelfde verontwaardigde mensen gaan komen uitleggen met welke fysieke aspecten van mensen ik wél mag lachen. Compleet arbitrair, hypocriet, ridicuul. Jezelf goedpraten en anderen hetzelfde beletten.

Laatst bewerkt:
Niks gemist gisteren precies.

Vraag me wel af waarom Hoefkens blijft 352 spelen ipv gewoon een simpele 433? Lijkt me dat ons spelersmateriaal daar beter bij past (dat vond ik trouwens) onder Schreuder al).

Mignolet
Mata - Hendry - Mechele - Sobol
Nielsen - Balanta - Vanaken
Skov - Jutgla - Lang

Lijkt me gezien onze kern momenteel toch de best moeilijke opstelling? En dan nog eens iedereen van de basis op hun beste posities. Werkelijk geen idee waarom men 352 blijft spelen, maar soit.
Er zal wel iets spelen met Hendry? Postte blijkbaar ook meteen iets op social media bij zijn niet-selectie.

Langs ene kant is het wel normaal dat je niet optimaal presteert zo vroeg in het seizoen met een half verzwakte kern. Maar tegelijk is het al wel heel vroeg voor van die niet-selecties die verdacht lijken. Zeker als het je +- beste CV betreft. Ze hebben nu wel een doenbaar speelschema om ingewerkt te geraken maar Skov kan moeilijk elke wedstrijd redden.

Positief voor Club is wel dat zowat alle inkomende transfers niet door de mand vallen en de markt is nog niet dicht.

Larin heeft me tot hiertoe absoluut toch nog niet overtuigd.
Maar hij heeft wel nog niet voor een open doel gemist!

De compilaties doen wel vermoeden dat dit slechts een kwestie van tijd is.

Die krijgt ook wel nog een beetje respijt omdat hij gratis was en zijn positie is ook wel wat afhankelijk van de aanvoer.

Ik denk ook wel dat Club al moet uitkijken naar de opvolger van Skov want die speelt wel echt de pannen van het dak, wat een voltreffer is me dat. Die kan je niet bijhouden als die dat vol kan houden.

Larin mag ook maar invallen als het kalf al (bijna) verdronken is.

Ik vraag me af of het niet beter zou zijn om Vanaken zonder kapiteinsband te laten spelen. Dat zou toch al 1 iets minder zijn waar hij moet op denken

Amai Union serieus kletsen aan het krijgen. Niet aan het kijken wel, kvm zoveel beter?
En ik deel mening hier boven over Leye. Als die als analist in studio's zat merkte ge toch wel dat die wat kennis van zaken heeft.

Amai Union serieus kletsen aan het krijgen. Niet aan het kijken wel, kvm zoveel beter?
En ik deel mening hier boven over Leye. Als die als analist in studio's zat merkte ge toch wel dat die wat kennis van zaken heeft.
KVM was veel sterker in de duels en zette ook goed druk. Union roteerde met drie vervangingen maar het leek me deels ook de prijs van Europees voetbal want zo breed is hun kern voorlopig niet.

Terug
Bovenaan