Jupiler Pro League 2022-2023

Dacht dat het na de 1-0 gedaan was gezien Zulte vorige week ook wegviel na de rust maar toch nog knap teruggevochten. Wissels van Leye brachten toch opnieuw schwung in de ploeg.

Larin gaat ook niks worden. Toont geen drive, staat altijd statisch te wachten, wint geen duels.
Inderdaad. Toen die bij Zulte speelde, speelde die soms echt goeie matchen.
Skov Olsen was weer goed maar liet toch de 2 0 liggen met die rabona(?).
Otasowie was verdedigend sterk maar zijn uitvoetballen dramatisch. Sylla dan wel weer sterk ingevallen op zijn plaats.

Eerste helft houd Mignolet ons recht, (begin) 2de helft deed Bossut het omgekeerde voor Zulte.

Diene Tambedou van Zulte kon me wel bekoren, maar hij had Bossut wel wat beter mogen raken in de eerste helft 😉

Probleem zit echt achterin, we slaagden er niet in om goed onder de druk van zwa uit te komen en in dit middenveld ontbreekt er precies een evenwicht. Vanaken en Nielsen zijn echt goede voetballers maar dat komt er gewoon niet uit

Probleem zit echt achterin, we slaagden er niet in om goed onder de druk van zwa uit te komen en in dit middenveld ontbreekt er precies een evenwicht. Vanaken en Nielsen zijn echt goede voetballers maar dat komt er gewoon niet uit
Is al een jaar dat Vanaken precies niet meer tot zijn recht komt in die ploeg. Moet veel te laag de bal gaan halen.

Hoefkens voorlopig een flop. Ziet er ook uit als een debiele aap, verbaast me niet echt dat die niets uitgelegd krijgt. Club heeft wel niet veel tijd om hun shit bij elkaar te krijgen. Coach zonder ervaring en voorlopig zonder magie gecombineerd met een platte verdediging, slap middenveld en uw duurste verdediger zat in de tribune…

Het zijn ook enkel maar klasseflitsen die opvallen in de positieve zin.

Hoefkens voorlopig een flop. Ziet er ook uit als een debiele aap, verbaast me niet echt dat die niets uitgelegd krijgt.
Constructief en volwassen zeg.

Je kan Hoefkens tot nu toe weinig verwijten. Zijn gewoon de spelers die het laten afweten + te weinig kwaliteit achterin.

Enkel dat gedoe met Hendry is vreemd maar we weten natuurlijk niet wat die op training doet.

Hoefkens voorlopig een flop. Ziet er ook uit als een debiele aap, verbaast me niet echt dat die niets uitgelegd krijgt. Club heeft wel niet veel tijd om hun shit bij elkaar te krijgen. Coach zonder ervaring en voorlopig zonder magie gecombineerd met een platte verdediging, slap middenveld en uw duurste verdediger zat in de tribune…

Het zijn ook enkel maar klasseflitsen die opvallen in de positieve zin.
Uit beleeldheid mocht er wel een handje af na de wedstrijd voor Leye , nah met ne Fuck naar de kleedkamer .

Is al een jaar dat Vanaken precies niet meer tot zijn recht komt in die ploeg. Moet veel te laag de bal gaan halen.
Vanaken is de enige die onder de druk kan uitvoetballen, dus begrijpelijk dat hij dat geklungel niet kan aanzien en het zelf komt oplossen, maar root cause zit in de verdediging en dat laat zich overal voelen

Zou nu nog niet over Hoefkens oordelen, koop eerst 2 deftige verdedigers om samen met Mignolet en Mata een stevig geheel te vormen

Otasowie aan de bal verschrikkelijk eerste helft, 2e helft vond ik die nog best ok eigenlijk, ga ik nog niet afschrijven. En van Sowah vond ik dit de eerste match waarvan ik dacht dat die goed genoeg kan zijn voor Club. Maar al bij al nog te weinig kwaliteit, zeker achterin.
En je ziet dat er amper iets van een systeem in zit, van zodra er gewisseld wordt is 't echt huilen met de pet op en doen ze allemaal maar wat.

Constructief en volwassen zeg.

Je kan Hoefkens tot nu toe weinig verwijten. Zijn gewoon de spelers die het laten afweten + te weinig kwaliteit achterin.

Enkel dat gedoe met Hendry is vreemd maar we weten natuurlijk niet wat die op training doet.
Mjah eerlijk is eerlijk, die mens ziet er gewoon al sinds het begin der tijden uit als een holbewoner. Kort door de bocht en oppervlakkig… Maar toch… :unsure:

Mjah eerlijk is eerlijk, die mens ziet er gewoon al sinds het begin der tijden uit als een holbewoner. Kort door de bocht en oppervlakkig… Maar toch… :unsure:
Maar toch wat? Zielig om commentaar te hebben op iemand zijn uiterlijk?

Moest hij als trainer zwaar overgewicht hebben dan zou ik een opmerking over het uiterlijk noch wel relevant vinden, maar dit is gewoon triestig

Fucking Nielsen, hoeveel afzwaaiers gaat die nog vanop 20 meter naar die goal knallen? Echt niet om aan te zien vandaag op 25 min na.
Vorig jaar genoeg bewezen dat hij ze vandaar goed kan binnenschieten.

Iedereen mist bij club precies wat vertrouwen en/of matchritme. (Enkel Mignolet en Skov op niveau?)

Ik zou nog niet gaan panikeren, als je de opstelling ziet zijn er gewoon heel wat nieuwe spelers of spelers die pas nu voluit hun kans krijgen, zo een ploeg staat er niet op 1-2-3 natuurlijk. Jutgla, Nielsen, Otasowie, Meijer, Sowah, allemaal nieuw of pas nu hun kans, dan is het niet abnormaal dat we niet die dominante ploeg zijn zoals de voorbije jaren.

Jutgla geloof ik wel in, maar die heeft wat tijd nodig. Ook Nielsen komt er wel maar die lijkt mij wat té graag te willen en forceert teveel. Otasowie, Meijer en Sowah weet ik het niet, lijken me gewoon voorlopig tekort te komen om echt onze ambities waar te maken en in elk geval te blijven domineren zoals de voorbije jaren. Dus goed als aanvulling of voor de toekomst maar meer ook niet. En dan heb je nog Vanaken die redelijk uit vorm is en Mechele die sowieso geen verdediging gaat leiden. Allemaal gewoon niet goed genoeg om nu zomaar los over elke ploeg in België heen te gaan, integendeel.

Dus conclusie is imo toch echt dat er redelijk wat bij moet voor de basiself. Sowieso in de verdediging, maar evengoed in de aanval. Want in Larin bv zie ik het voorlopig echt niet. Buchanan komt natuurlijk wel nog terug, samen met Skov Olsen moet die toch een smaakmaker worden.

Maar met de kern die gisteren op papier stond gaan we geen kampioen worden, dat lijkt mij duidelijk.

Je kan je punt maken zonder scheldwoorden en fysieke beledigingen. Hou het respectvol.
Maar toch wat? Zielig om commentaar te hebben op iemand zijn uiterlijk?

Moest hij als trainer zwaar overgewicht hebben dan zou ik een opmerking over het uiterlijk noch wel relevant vinden, maar dit is gewoon triestig
Maar toch is het zo,

Lol @ vinden dat ik wel mag zeggen dat hij een vetklep is indien hij zelf niet moet voetballen. Dat is pas dom. HvH heeft suiker door zijn aders stromen, dat maakt niet uit. Maar Hoefkens komt zichtbaar over alsof hij zich verslikt in de maaltafel van 5, wat wel relevant is voor een toch wel relatief cerebraal beroep. Ik zit hier niet te zeggen dat hij te lelijk is om Mr Belgium te worden he.

Minder zachtgekookte eitjes hier aub.

Minder zachtgekookte eitjes hier aub.
Een beetje fatsoen verwachten van andere users != zachtgekookte eitjes.

Altijd al zwak gevonden om een mening te bouwen op basis van iemands voorkomen. Al helemaal als de persoon die de mening verkondigt, dat doet van achter een veilig "anoniem" accountje.

Terug
Bovenaan