Jupiler Pro League 2022-2023

No offense hoor, maar je kan niet te pas en te onpas elke wedstrijd gaan uitstellen omdat er fans te laat komen? Beetje serieus blijven hè.

Vertrek gewoon op tijd, zeker in dit geval als het gaat om een lange verplaatsing.

Dat zou ook gewoon een gevaarlijk precedent scheppen. "Ah, laten we met zen alle wat later vertrekken, ze stellen de wedstrijd toch wel uit."
Ik vind dat een enorm gebrek aan respect van Eleven voor mensen die 40 euro betalen en 5 uur met de bus onderweg zijn. Leve het moderne voetbal.

Allez Vormer te horen gekregen dat hij niet meer op speelkansen moet rekenen dit seizoen. Zonde voor het icoon dat hij is maar hij schiet gewoon tekort voor de toppers. Geen schande op zijn leeftijd.

Nu Mechele nog en we zijn er.

No offense hoor, maar je kan niet te pas en te onpas elke wedstrijd gaan uitstellen omdat er fans te laat komen? Beetje serieus blijven hè.

Vertrek gewoon op tijd, zeker in dit geval als het gaat om een lange verplaatsing.

Dat zou ook gewoon een gevaarlijk precedent scheppen. "Ah, laten we met zen alle wat later vertrekken, ze stellen de wedstrijd toch wel uit."
Dat wordt bij een aanzienlijk deel van de uitsupporters echt altijd gedaan he.
Voor enkelingen doet men dat niet natuurlijk.

Allez Vormer te horen gekregen dat hij niet meer op speelkansen moet rekenen dit seizoen. Zonde voor het icoon dat hij is maar hij schiet gewoon tekort voor de toppers. Geen schande op zijn leeftijd.
Lijkt me echt de ideale man om bij de beloften die gasten aan te jagen eerlijk gezegd.
Maar of hij zich daar voor kan opladen das iets anders natuurlijk.

De analyse die bij Club nu over Vormer gemaakt wordt is eigenlijk hetzelfde als men bij Anderlecht over Trebel zou moeten maken. Een leuk aanjagerstype dat eigenlijk te pas en te onpas overal opvliegt, een beetje te traag is om goed te zijn, aanvallend wel wat kan uitsteken.
Schrueder heeft Vormer 1 match op de 6 geprobeerd maar zag direct dat dat niet voor een evenwicht zorgt en op de 8 zijn er betere opties.
Mazzu is zo ver nog niet met Trebel maar zag toch al dat hij te hoog stond (hij denkt helaas dat hij dat opgelost krijgt).

Door onze jarenlange kwakkelvorm zijn er echtet vele supporters en analisten die alle heil verwachten van de grote naam die Trebel is/was. Moest het bij Club niet gedraaid hebben zou men ook op Vormer hebben staan roepen maar ‘t is niet nodig.

En net zoals Vormer in 1b inderdaad een ideale begeleider zou kunnen zijn, zou Trebel dat bij ons ook kunnen zijn, maar het ego van beide heren laat dat niet toe.

Storm lijkt me toch wel te min voor Genk, niet?
Een storm in een glas water is het.
Goed voor KV Mechelen, maar daar ligt dan ook zijn plafond. Waar niks mis mee is natuurlijk.

Benieuwde of Anderlecht nog een ervaren CB gaat halen. Is toch vrij licht achterin, rekenende op een 18 jarige Debast en de blessuregevoelige Delcroix.
Zeker als Mazzu met 3 vanachter gaat blijven spelen. Eerste vervanger is dan.. Sardella? Kana terug naar achter? Mag voor mij toch nog iets bij, liefst wat ervaring.

De analyse die bij Club nu over Vormer gemaakt wordt is eigenlijk hetzelfde als men bij Anderlecht over Trebel zou moeten maken. Een leuk aanjagerstype dat eigenlijk te pas en te onpas overal opvliegt, een beetje te traag is om goed te zijn, aanvallend wel wat kan uitsteken.
Schrueder heeft Vormer 1 match op de 6 geprobeerd maar zag direct dat dat niet voor een evenwicht zorgt en op de 8 zijn er betere opties.
Mazzu is zo ver nog niet met Trebel maar zag toch al dat hij te hoog stond (hij denkt helaas dat hij dat opgelost krijgt).

Door onze jarenlange kwakkelvorm zijn er echtet vele supporters en analisten die alle heil verwachten van de grote naam die Trebel is/was. Moest het bij Club niet gedraaid hebben zou men ook op Vormer hebben staan roepen maar ‘t is niet nodig.

En net zoals Vormer in 1b inderdaad een ideale begeleider zou kunnen zijn, zou Trebel dat bij ons ook kunnen zijn, maar het ego van beide heren laat dat niet toe.
Ik kijk niet voldoende rsca matchen om een oordeel over Trebel te kunnen vellen, maar bij Vormer zie je dat hij het niet meer kan belopen zoals hij vroeger wel kon. Nu kiest hij zijn momenten maar niet een ganse match consistent.
Hem bij Club Nxt laten spelen zou ik niet doen, hij moet toch echt wel van grote waarde nog kunnen zijn bij een ploeg op een iets lager niveau, ik hoop dat hij er met Club uitkomt en dat Club niet te lastig doet over een transfersom als hij bijvoorbeeld een transfer kan doen naar een Nederlandse ploeg

Naar het buitenland mag hij gratis weg.
Gent bvb zou er nog wel voor moeten betalen.
Maar Zulte ofzo denk ik dat ze hem ook kwasi gratis zouden laten gaan. Ik gun hem nog wel een seizoentje of 2 om ergens uit te bollen.

Naar het buitenland mag hij gratis weg.
Gent bvb zou er nog wel voor moeten betalen.
Maar Zulte ofzo denk ik dat ze hem ook kwasi gratis zouden laten gaan. Ik gun hem nog wel een seizoentje of 2 om ergens uit te bollen.
Hopelijk dan wel zonder die kinderachtige clausule dat hij 2 jaar niet tegen Club mag spelen.

Hopelijk dan wel zonder die kinderachtige clausule dat hij 2 jaar niet tegen Club mag spelen.

Clausule die door alle partijen was overeengekomen. Dat gejank achteraf in de pers was te belachelijk.
Als Zulte hem had willen opstellen hadden ze maar moeten dokken, maar dat wouden ze niet.
Zulte viel er hier iets te verwijten, niét Club. Het was Zulte die met de clausule op de proppen kwam om de prijs te drukken, niet Club.

Laatst bewerkt:
Zou mij verbazen dat Vormer zomaar naar het buitenland gaat, hij heeft al kansen gekregen op een transfer in al zijn jaren bij Club maar verkoos altijd te blijven. Is een echte familieman en zijn vrouw heeft hier ook een carrière. Ik zou als Belgische club in de rechterkolom direct polsen.

Die voelt zich hier echt goed, denk dat die graag in de omgeving wil blijven of als het echt moet jaartje in de zandbak zeker.

Kan die zelfs cashen in het buitenland? Met alle respect maar we spreken hier toch niet over een superster. Ze gaan toch niet voor Jan en alleman geld uit de ramen gooien. Of liggen de lonen daar gewoon enorm hoog voor iedereen.

Ik kijk niet voldoende rsca matchen om een oordeel over Trebel te kunnen vellen, maar bij Vormer zie je dat hij het niet meer kan belopen zoals hij vroeger wel kon. Nu kiest hij zijn momenten maar niet een ganse match consistent.
Hem bij Club Nxt laten spelen zou ik niet doen, hij moet toch echt wel van grote waarde nog kunnen zijn bij een ploeg op een iets lager niveau, ik hoop dat hij er met Club uitkomt en dat Club niet te lastig doet over een transfersom als hij bijvoorbeeld een transfer kan doen naar een Nederlandse ploeg
Voor een stuk is de parallel ook de positie. Vind dat debat heel gelijkaardig. Vormer is geen 6. Dat werkt wel tegen pakweg Seraing als het niveauverschil groot genoeg is maar hij loopt te graag naar voren en met zijn leeftijd wordt dat helemaal een probleem.

Terug
Bovenaan