Jupiler Pro League 2022-2023

Er was wel al 4 man :)biglaugh:) toen de match begon én er komen ook Club supporters uit Limburg en omstreken natuurlijk (ook sommige met de bus). Geen idee als die er waren, maar op het Club-forum (nog) niet direct iets gelezen daarover alleszins.

Maar de meesten met de auto. Supportersclub in Zutendaal vertrokken om 9 uur en waren 20 minuten te laat in het stadion. Dat is bijna 5 uur... De laatste keer dat ik er was, heeft die rit een dikke drie uur geduurd.

Over standard-gent
Bij een hoekschop voor KAA Gent, wordt de bal in het strafschopgebied getrapt. Doelman Arnaud Bodart (nr. 16) van Standard komt uit doel en raakt met de rechtervuist het hoofd van KAA Gent-speler Jordan Torunarigha (nr. 23)
Het spel gaat verder en de KAA Gent-speler blijft gekwetst liggen in het strafschopgebied.

Wanneer de bal buiten gaat in hoekschop bekijkt de VAR de beelden en besluit niet in te grijpen.

Het Professional Refereeing Department verwacht bij deze situatie een VAR-interventie en een strafschop voor KAA Gent.

Zelfs als de doelman de bal raakt, beschouwt het Professional Refereeing Department dit contact als een roekeloze fout die de fysieke integriteit van de aanvaller in gevaar brengt.

bij de vrije trap van Kums verwachtte de PRD ook een interventie van de VAR, strafschop voor Gent, en gele kaart voor de speler die de bal met zijn elleboog raakt.

altijd miserie als we onze openingsmatch in Luik spelen...

Er waren inderdaad problemen, maar het blijft schandalig dat die match niet een kwartier werd uitgesteld. Ge betaalt toch al vlug 41 euro voor zo een match.
No offense hoor, maar je kan niet te pas en te onpas elke wedstrijd gaan uitstellen omdat er fans te laat komen? Beetje serieus blijven hè.

Vertrek gewoon op tijd, zeker in dit geval als het gaat om een lange verplaatsing.

Dat zou ook gewoon een gevaarlijk precedent scheppen. "Ah, laten we met zen alle wat later vertrekken, ze stellen de wedstrijd toch wel uit."

No offense hoor, maar je kan niet te pas en te onpas elke wedstrijd gaan uitstellen omdat er fans te laat komen? Beetje serieus blijven hè.

Vertrek gewoon op tijd, zeker in dit geval als het gaat om een lange verplaatsing.

De avond ervoor dan?
Zoals ik al hogerop zei: Er zijn bussen die VIJF uur onderweg zijn geweest. Dat is twee uur meer dan de gemiddelde busrit van Genk naar Brugge. Als dat geen uitzonderlijke omstandigheden zijn. Het ging ook niet over "fans die te laat kwamen", maar uw hele fucking supportersschare die er door omstandigheden niet geraakte. En het is ook niet dat dit elke speeldag bij elke uitmatch gebeurt. Je kan dan of respect tonen voor de fans of een piece of sh*t zijn. En wat Eleven en de arbitrage gekozen hebben, is duidelijk.

bij de vrije trap van Kums verwachtte de PRD ook een interventie van de VAR, strafschop voor Gent, en gele kaart voor de speler die de bal met zijn elleboog raakt.

altijd miserie als we onze openingsmatch in Luik spelen...
ge moet eens alle wedstrijden uit op Standard van de laatste 5 jaar eens naast elkaar leggen…Altijd hetzelfde in Luik, vaak met Laforge in de hoofdrol. Nu kon Vissers er weinig aandoen, nu was het de VAR. Ik kan er echt niet bij dat bij fases die 100% duidelijk zijn er toch geen vervolg aan gegeven wordt. Echt een degout van heel dat VAR gebeuren. Zo een goed systeem dat gewoon teniet gedaan wordt door een bende amateurs.

Paniek in de keet... Oyen mogelijk 8 maanden uit.

edit: Net bevestigd door Genk zelf "enkele maanden".
Een zeer pijnlijke. Bongonda is bewust niet vervangen en Oyen ging voor de volle 100% zijn kans krijgen met Paintsil als half-volwaardige backup. Een klein risico waar ik wel mee kon leven. Maar daar staat ge dan nu ineens en nu gaat ge stevig mogen uithalen voor een nieuwe flankspeler.

Laatst bewerkt:
ge moet eens alle wedstrijden uit op Standard van de laatste 5 jaar eens naast elkaar leggen…Altijd hetzelfde in Luik, vaak met Laforge in de hoofdrol. Nu kon Vissers er weinig aandoen, nu was het de VAR. Ik kan er echt niet bij dat bij fases die 100% duidelijk zijn er toch geen vervolg aan gegeven wordt. Echt een degout van heel dat VAR gebeuren. Zo een goed systeem dat gewoon teniet gedaan wordt door een bende amateurs.
VISSER! Vissers zitten aan de vijver of langs het kanaal

Paniek in de keet... Oyen mogelijk 8 maanden uit.

edit: Net bevestigd door Genk zelf "enkele maanden".
Een zeer pijnlijke. Bongonda is bewust niet vervangen en Oyen ging voor de volle 100% zijn kans krijgen met Paintsil als half-volwaardige backup. Een klein risico waar ik wel mee kon leven. Maar daar staat ge dan nu ineens en nu gaat ge stevig mogen uithalen voor een nieuwe flankspeler.
Dit is echt klote, ik keek heel hard uit naar diens doorbraak.

Wij ook.
En met Dessers die mssn nog vertrekt, krijgen we een tekort aan Belgen. De interesse in Nikola Storm zal dus wel weer aanwakkeren.

Terug
Bovenaan