Jupiler Pro League 2022-2023

Nog niet onder de indruk van het spel, zeker in de tweede helft. Ma bon, we hebben de openingswedstrijd gewonnen wat al beter is dan de voorbije jaren!

Hoe pers en analisten in het poepenholleke van Trebel kruipen toch ook weer opvallend.

Ja, knappe assist. Maar heeft dan niemand die gevaarlijke balverliezen opgemerkt, Gelukkig tegen een zeer onmondig KVO. Toch wordt die nu al weken aan een stuk als de grote patron op ons middenveld die ons naar grote successen gaat leiden.

Heel benieuwd wat Raman gaat doen de komende maand, want zelfs Refaelov krijgt de voorkeur op hem in de spits. En Esposito en Silva gaan echt wel aanwinsten zijn vooraan, die Benito er zonder blessures niet uit zal spelen.

Het zal wel weer overal over Trebel gaan, maar het is toch vooral Ashimeru die de patron op het middenveld was.

Komen ook goed weg dat we niet bij 1 van die 2 fases in de tweede helft een penalty tegen kregen.

Bij Oostende toch nog heel veel werk op de plank.

Laatst bewerkt:
Sterk Genk, minder Club dan verwacht. En ik neem (bijna) al mijn woorden terug over Mechele, wtf was dat zeg, won geen enkel duel van Dessers... Die trouwens wel sterk stond te spelen, moet gezegd zijn, los van dat weet ik niet wat wij misdaan hebben om daar wat te staan uitdagen bij z'n goal, is geen seconde op de korrel genomen en doet dan wat fars, dunno why?

Veel werk aan de winkel, en met een efficienter Genk of niet zo geweldige Mignolet mochten we tandjes tellen vrees ik.
Na de 1-2 wast het geloof dan ook wel groten deels weg, want we creeerden toen al niets. Kwamen wel beter in de match met enkele goeie acties, maar verdiend zou ik de overwinning niet durven noemen alleszins.

Edit: Ito en Skov Olson, wat een spelers, snijden vanaf de flank er door als boter, heerlijk gewoon.
Dat juichen bij de cornervlag is zijn handelsmerk geworden. Dat heeft niks met uitdagen te maken.

Bij Feyenoord begint zijn lijflied niet toevallig met 'Juichen bij de cornervlag, de vakken zitten vol. De kuip is in extase, want Dessers scoort een goal'.

Hoe pers en analisten in het poepenholleke van Trebel kruipen toch ook weer opvallend.

Ja, knappe assist. Maar heeft dan niemand die gevaarlijke balverliezen opgemerkt, Gelukkig tegen een zeer onmondig KVO. Toch wordt die nu al weken aan een stuk als de grote patron op ons middenveld die ons naar grote successen gaat leiden.

Heel benieuwd wat Raman gaat doen de komende maand, want zelfs Refaelov krijgt de voorkeur op hem in de spits. En Esposito en Silva gaan echt wel aanwinsten zijn vooraan, die Benito er zonder blessures niet uit zal spelen.

Het zal wel weer overal over Trebel gaan, maar het is toch vooral Ashimeru die de patron op het middenveld was.

Komen ook goed weg dat we niet bij 1 van die 2 fases in de tweede helft een penalty tegen kregen.

Inderdaad, Trebel toch een aantal keer kwalijk balverlies geleden. Hopelijk gebruikt Mazzu hem gewoon tijdelijk tot Kana weer fit is, maar ik vrees ervoor.

Inderdaad, Trebel toch een aantal keer kwalijk balverlies geleden. Hopelijk gebruikt Mazzu hem gewoon tijdelijk tot Kana weer fit is, maar ik vrees ervoor.

De trainer gaf aan dat Trebel in de tweede helft wat lager moest blijven. Het blijft soms een probleem dat Trebel té aanvallend gaat denken en uit positie gaat lopen. Ook gisteren weer, al was hij aan de bal en in het rechtstreekse duel sterk.
"Ja, dat klopt. Adrien moest in de tweede periode wat lager spelen. Hij moest die loopacties van KVO eruit halen en helpen op de flanken. Het klopt dat we daarvoor moeten opletten tegen grotere ploegen en het is aan ons om dat te verbeteren. Met de nodige training en tijd zal dat beter gaan. De ruimte tussen defensie en middenveld moet ook behandeld worden door de defensie. Zij moeten geen angst hebben om hoog te verdedigen", aldus Mazzu. Trebel sprak er ook over. "We hebben geen angst om hoog druk te zetten en daardoor komt er soms ruimte. Dit zijn kleine details die we in de komende weken moeten bijstellen", ging Trebel er wel heel licht over.

Dus nee ik zie die er helaas niet uitgaan zonder blessure

(jug) is alleszins op dreef na 1 slimme assist

Thuis tegen KV Oostende kom je daar nog mee weg maar anders heb je toch iemand met meer tactische discipline en duelkracht nodig naast Ashimeru.

Is Kana geen optie?

Wel frappant zo vanaf minuut 70 dat het middenveld verzoop en rsca achteruit kroop en je zag de angst met de minuut groeien niet dat oostende gevaarlijk was tis maar een ze bij kvo risico's namen dat rsca er weer uitkwam met drie grote kansen.

Thuis tegen KV Oostende kom je daar nog mee weg maar anders heb je toch iemand met meer tactische discipline en duelkracht nodig naast Ashimeru.

Is Kana geen optie?

Uiteraard. Zou nu "niet fit genoeg" zijn. Maar al was die top fit, vrees ik dat Mazzu toch gewoon Trebel laat staan.

Moest vorige week in de B match opdraven als centrale verdediger.

Classic jug. trouwens, als hij eindelijk weer aan wat inside info komt, moeten we ons alvast niet afvragen waar hij ze heeft gehaald. ;)

Uiteraard. Zou nu "niet fit genoeg" zijn. Maar al was die top fit, vrees ik dat Mazzu toch gewoon Trebel laat staan.

Moest vorige week in de B match opdraven als centrale verdediger.

Classic jug. trouwens, als hij eindelijk weer aan wat inside info komt, moeten we ons alvast niet afvragen waar hij ze heeft gehaald. ;)
Zich zogezegd op stage geblesseerd maar nadien idd oefenmatch met de reserven moeten spelen en zei in het interview eergisteren ook niks over een blessure. Zever dus. Mazzu en Trebel zijn 2 handen op 1 buik. Gaf hij impliciet ook toe.

Er waren inderdaad problemen, maar het blijft schandalig dat die match niet een kwartier werd uitgesteld. Ge betaalt toch al vlug 41 euro voor zo een match.
Kvond het ook maar vreemd ... zou alvast niet de eerste keer zijn dat een aftrap ietske verlaat wordt alvast, zou ik alvast geen probleem mee gehad hebben, Eleven des te meer waarschijnlijk.
Er was wel al 4 man (:biglaugh:) toen de match begon én er komen ook Club supporters uit Limburg en omstreken natuurlijk (ook sommige met de bus). Geen idee als die er waren, maar op het Club-forum (nog) niet direct iets gelezen daarover alleszins.

Terug
Bovenaan