Jupiler Pro League 2022-2023

Ik doe echt moeite om hier niet in onnozele discussies te belanden bij matchen tegen Brugge. Maar als ge dingen leest als "over over over verdiend" wordt het toch moeilijk.
Iedereen die de hele match gezien heeft, zal wel eerlijk zijn dat een gelijkspel het minste was dat we verdienden.

Aangenaam verrast alvast van ons niveau. De vechtlust en het loopvermogen zaten zeer goed!
Als men zulke replies geeft mag je zelf ongezouten zijn . Doet dat toch gewoon.

*edit* Ik snap niet dat ze bij Sporza en zo dit een lichte penalty vinden, in het stadion zag je hem gewoon met 2 handen duwen in de rug. Veel duidelijker kon bijna niet. Al heb ik veel duwfouten gezien die onbestraft bleven, hoeveel keer Preciado daar Skov Olsen bv mocht blijven omduwen.

Dat ligt aan het feit dat Mata zijn loopactie stopt en naar achter leunt waardoor contact onontwijkbaar was en het zetten van de handen een logische reactie is (een beetje vergelijkbaar met je handen die quasi altijd hoger worden gehouden bij een spring-actie) Dat werd ook aangehaald bij de fase zelf. Zoals Vandebempt zei , was er niets op af te dingen wanneer je hem floot maar was er ook zeker een zaak te maken wanneer je hem niet floot.

Voor mij een typisch geval van "Fluiten ze die tegen je, voel je je altijd benadeeld. Fluiten ze die niet voor je, voel je je altijd benadeeld".

Was die eerste fase met Jutgla eigenlijk penalty? Zat te ver int stadion en voor ons leek het duidelijk van wel, maar vind er niet veel over terug

Sterk Genk, minder Club dan verwacht. En ik neem (bijna) al mijn woorden terug over Mechele, wtf was dat zeg, won geen enkel duel van Dessers... Die trouwens wel sterk stond te spelen, moet gezegd zijn, los van dat weet ik niet wat wij misdaan hebben om daar wat te staan uitdagen bij z'n goal, is geen seconde op de korrel genomen en doet dan wat fars, dunno why?

Veel werk aan de winkel, en met een efficienter Genk of niet zo geweldige Mignolet mochten we tandjes tellen vrees ik.
Na de 1-2 wast het geloof dan ook wel groten deels weg, want we creeerden toen al niets. Kwamen wel beter in de match met enkele goeie acties, maar verdiend zou ik de overwinning niet durven noemen alleszins.

Edit: Ito en Skov Olson, wat een spelers, snijden vanaf de flank er door als boter, heerlijk gewoon.

Sterk Genk, minder Club dan verwacht. En ik neem (bijna) al mijn woorden terug over Mechele, wtf was dat zeg, won geen enkel duel van Dessers... Die trouwens wel sterk stond te spelen, moet gezegd zijn, los van dat weet ik niet wat wij misdaan hebben om daar wat te staan uitdagen bij z'n goal, is geen seconde op de korrel genomen en doet dan wat fars, dunno why?

Veel werk aan de winkel, en met een efficienter Genk of niet zo geweldige Mignolet mochten we tandjes tellen vrees ik.
Na de 1-2 wast het geloof dan ook wel groten deels weg, want we creeerden toen al niets. Kwamen wel beter in de match met enkele goeie acties, maar verdiend zou ik de overwinning niet durven noemen alleszins.

Edit: Ito en Skov Olson, wat een spelers, snijden vanaf de flank er door als boter, heerlijk gewoon.
Desser krijgt hier veel hoongelach over zich het was niet nodig die actie.

Nog iemand problemen om JPL Pro matchen te volgen via Yelo? Vorig seizoen kon ik dit gewoon live volgen via de app en casten naar Chromecast. Nu staat Eleven niet meer tussen de zenders. Als ik via de laptop probeer, lukt het ook niet. Ik kan eleven vinden maar dan staat er 'you can watch this via Streamz'. Indien ik dan inlog op Streamz vind ik nergens Eleven terug.

Nog iemand problemen om JPL Pro matchen te volgen via Yelo? Vorig seizoen kon ik dit gewoon live volgen via de app en casten naar Chromecast. Nu staat Eleven niet meer tussen de zenders. Als ik via de laptop probeer, lukt het ook niet. Ik kan eleven vinden maar dan staat er 'you can watch this via Streamz'. Indien ik dan inlog op Streamz vind ik nergens Eleven terug.

Hier net es geprobeerd met Yelo op de smartphone en het lijkt te marcheren.

Ikvzag Eleven staan wanneer ik via Watch Tv ging en dan op Sports filterde

Die analyse van Oli. Je zou denken dat hij over het spel en spelers van City aan het spreken was. :rofl: . Precies beste maatjes met Trebel.

Terug
Bovenaan