Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt blij zag die er niet uit toen die daar even ging spreken.Zo lijkt het idd. Vanaken mankt wat en heeft plek afgestaan. Geen Diagne 2.0.
de eerste helft waren jullie nergens , gewoon een gelijkspel .Waarom trapt Hans hem niet?
Skov Olsen, wat een beest zeg.
Wel over over over verdiend, stond maar één ploeg op het veld in de 2 helft, niet toevallig nadat Nielsen erop kwam.
Genk verdiende niet te verliezen.Ik doe echt moeite om hier niet in onnozele discussies te belanden bij matchen tegen Brugge. Maar als ge dingen leest als "over over over verdiend" wordt het toch moeilijk.
Iedereen die de hele match gezien heeft, zal wel eerlijk zijn dat een gelijkspel het minste was dat we verdienden.
Aangenaam verrast alvast van ons niveau. De vechtlust en het loopvermogen zaten zeer goed!
Er is welgeteld 1 iemand die het zegt, tuurlijk verdienen jullie min 1pnt tweede helft toch wat overwicht van ons maar toch nog veel weggegeven en ook de sterkte van Genk.Ik doe echt moeite om hier niet in onnozele discussies te belanden bij matchen tegen Brugge. Maar als ge dingen leest als "over over over verdiend" wordt het toch moeilijk.
Iedereen die de hele match gezien heeft, zal wel eerlijk zijn dat een gelijkspel het minste was dat we verdienden.
Aangenaam verrast alvast van ons niveau. De vechtlust en het loopvermogen zaten zeer goed!
zelfs Fred vond het een penalty!
Uit de oude doos!
idd, letterlijk 2 posts voor hem zeg ik letterlijk dat Club meer verdiende , tjaEr is welgeteld 1 iemand die het zegt, tuurlijk verdienen jullie min 1pnt tweede helft toch wat overwicht van ons maar toch nog veel weggegeven en ook de sterkte van Genk.
Ja, hij was toen ook kapitein.Hij was afgelopen donderdag ook al kapitein als ik mij niet vergis
Ja, hij was toen ook kapitein.
Haroun is aanvoerder maar zit niet in de kern. De Laet was vice-aanvoerder.Wie was dat vorig seizoen bij Antwerp?
We mogen Mignolet op onze beide knieën danken dat het aan de rust geen 1-3 of 1-4. Maar zoals jullie de eerste time speelden, konden jullie dat nooit volhouden in dit weer. Club heeft hun krachten veel beter gespreid, al weet ik niet zo zeker of dat wel de bedoeling was.Ik doe echt moeite om hier niet in onnozele discussies te belanden bij matchen tegen Brugge. Maar als ge dingen leest als "over over over verdiend" wordt het toch moeilijk.
Iedereen die de hele match gezien heeft, zal wel eerlijk zijn dat een gelijkspel het minste was dat we verdienden. Zelfs na de match hadden wij nog de meeste kansen en het verschil in de eerste helft in ons voordeel was echt wel groter als dat in de 2de helft. Brugge kreeg amper een kans in de eerste helft, terwijl wij er nog drie/vier kregen in de 2de helft. Maar als ge het plat verwoordt was de eerste helft van ons en de tweede van Brugge. Dus gelijkspel. Maar dan gaat ge natuurlijk de "details" als doelkansen en dergelijke negeren. But I can live with that.