Jupiler Pro League 2022-2023

Ik ben blij dat ik neutrale supporter ben voor deze titelstrijd want dit had ik als supporter van een van de drie ploegen niet overleefd denk ik.

Ga allemaal ene schijten en schrap mn account maar nu

Geef die penalty en we zijn kampioen. Geef rood aan Burgess en we zijn kampioen. Fluit die belachelijke penalty op Antwerp niet en we zijn kampioen.

Lelijkste kampioen ooit.

Proficiat Antwerp (en de supporters die hier zitten)!

Al vond ik Genk vandaag veel beter spelen, maar lelijk winnen is de kunst van een kampioen.

Kunnen we hier gene sticky zetten dat die fase met die penalty er zelfs niet toe doet, het was buitenspel. Ik heb Verboomen toch minstens 2 keer dat gebaar zien maken, of ben ik gewoon blind?

Kunnen we hier gene sticky zetten dat die fase met die penalty er zelfs niet toe doet, het was buitenspel. Ik heb Verboomen toch minstens 2 keer dat gebaar zien maken, of ben ik gewoon blind?
En die andere 2 discutabele fases?

Die op die hoekschop kon je ook gewoon fluiten.

Ben neutrale supporter, en kan me iets voorstellen bij de zenuwslopende finale.
Alleszins chapeau aan de 3 ploegen die nog in de running waren, dat gaan we niet vaak meer meemaken denk ik, en een mooie prestatie op zich!

Gohja, kort daarna maakte Heynen de 2-1 dus het is niet dat het zo'n groot verschil had geweest.
Zo werkt het inderdaad wel ja 😅
Het is ook nie eens zeker dat die penalty zou binnengaan.

Heerlijke laatste speeldag wel. Dat Union zo kan falen, bij 2-1 voor Genk alles in eigen hand

Beloning voor de zelfverklaarde hoofstad van de wereld en melkwegstelsel. Als ge zo kampioen wil worden, vier het maar.

Doet me denken aan die pegel van Kompany bij City.
Galaxy brain:
tigds2.jpg

:headshake:

Terug
Bovenaan