Jupiler Pro League 2022-2023

Minimaal contact en kan zijn been toch niet wegtoveren? Was toch geen beweging van de Antwerp-speler?

Wel grappig dat mensen die letterlijk altijd zagen over Paintsil/Genk en lichte strafschoppen nu meteen roepen

Ik vond het op die corner al belachelijk, dit is nog erger. OK, gij gaat gemakkelijk neer, maar hij steekt toch duidelijk zijn been nr achter en haakt em?

Los van't feit dat dit penalty moet zijn, dieje Paintsil is toch echt een kieken zonder kop in zijn reacties he, amai.

Hij komt veel te vaak weg met gele kaarten, want hij zaagt echt veel te veel inderdaad, maar ik begrijp zijn woede hier wel. Een 100% penalty wordt hier gewoon door zijn neus geboord hé.

Nu als het gaat om voorafgaand buitenspel verandert alles natuurlijk.

Minimaal contact en kan zijn been toch niet wegtoveren?

Wel grappig dat mensen die letterlijk altijd zagen over Paintsil/Genk en lichte strafschoppen nu meteen roepen
Hij steekt zijn been gewoon achteruit in de hoop iets te raken
Je moet daar als speler niet omheen lopen hè.

Kan je gewoon penalty voor geven want niks oog voor de bal

Verdiend, maar Brugge probeert zeker niet meer echt? Niet dat ik ze dat kan verwijten. Weinig reden om daar alles te geven natuurlijk.

Als Genk de hele PO's met deze grinta (of gewoon de laatste 3 maanden) had gespeeld, had het er anders kunnen uitzien.

Terug
Bovenaan