Jupiler Pro League 2022-2023

Verhaeghe heeft toch erg goed werk geleverd bij Club, echt positief nieuws lijkt me dit niet te zijn.
alles hangt af van wie de kopers zijn, moeilijk nu positief of negatief te zijn.

ik denk dat iedereen het erover eens kan zijn dat Verhaeghe ook zijn zwakke punten heeft :wink:

Daar verschiet niemand van? Die dag moest ooit komen. Verhaeghe is een zakenman en die gaat ongelooflijk goed cashen bij een eventuele overname. Ik neem aan dat die man daar ook ongelooflijk veel tijd insteekt en het waarschijnlijk tijd is om een nieuwe horizon te verkennen. Ik vermoed dat ze ook aanvoelen dat Club op zijn maximale punt zit en zaken die een extra niveau kunnen brengen zoals het stadion gewoon moervast zitten en dus nog verschrikkelijk lang kunnen duren.

Hopelijk worden we niet opgekocht door wat vreemden uit Maleisië of Singapore.

alles hangt af van wie de kopers zijn, moeilijk nu positief of negatief te zijn.

ik denk dat iedereen het erover eens kan zijn dat Verhaeghe ook zijn zwakke punten heeft :wink:
Ik bedoel eerder dat het moeilijk is voor Club om zich een betere voorzitter in te beelden: een Belgische eigenaar die van Club Brugge dé topploeg heeft gemaakt.

Als je dan een lijstje moet maken van mensen die het kapitaal hebben om Club Brugge te kopen, dan denk ik toch eerder aan buitenlandse investeerders.

Daar verschiet niemand van? Die dag moest ooit komen. Verhaeghe is een zakenman en die gaat ongelooflijk goed cashen bij een eventuele overname. Ik neem aan dat die man daar ook ongelooflijk veel tijd insteekt en het waarschijnlijk tijd is om een nieuwe horizon te verkennen. Ik vermoed dat ze ook aanvoelen dat Club op zijn maximale punt zit en zaken die een extra niveau kunnen brengen zoals het stadion gewoon moervast zitten en dus nog verschrikkelijk lang kunnen duren.

Hopelijk worden we niet opgekocht door wat vreemden uit Maleisië of Singapore.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat een (buitenlandse) investeerder dit gaat overkopen zonder enige zicht op vooruitgang in het stadiondossier.

Pff, toch wel een bom.

Het moet zijn dat B.V. niet meer echt gelooft in verdere groei (wellicht vooral getriggered door de stadionfarse).

Zonde.

Dik spijtige zaak als Brugge supporter, we hebben toch dankzij hen mooie jaren gekend.

Nu vrees ik voor buitenlandse investeerders :s

Dikke fuck you naar alle mensen die dwars lagen/liggen wat betreft het stadiondossier.

Dat was eigenlijk het enige nog dat nog duidelijk verbeterd kon worden. Ik begrijp dus absoluut dat Bart eieren voor zijn geld kiest.

Begint de vicekampioen niet in de 3de voorronde? Bij winst volgt dan de laatste play-off ronde.
Nee das veranderd door de slechte resultaten. De vicekampioen begint effectief al in de 2de voorronde tegen Pana of Servette en moet 3 rondes overleven. Ik denk zelf dat als je sneuvelt in die 2de voorronde dat het er ook opzit. Maar daar ben ik niet helemaal zeker van

Nee das veranderd door de slechte resultaten. De vicekampioen begint effectief al in de 2de voorronde tegen Pana of Servette en moet 3 rondes overleven. Ik denk zelf dat als je sneuvelt in die 2de voorronde dat het er ook opzit. Maar daar ben ik niet helemaal zeker van

Alle verliezers in elke ronde gaan door naar de Europa League Quali's, en daar verliezen, stuurt u naar de Conference League Quali's.

Klopt, maar door de uitsluiting van Rusland zijn onze startplekken verplaatst als ik mij niet vergis. Tenzij Rusland terug mag deelnemen is het: landskampioen naar CL PO en vicekampioen naar CL 3de voorronde.

Terug
Bovenaan