Jupiler Pro League 2022-2023

Doe volgende week terug maar Vermant en Nusa in de basis. En wat langere invalbeurten voor Talbi en Homma. Vermant en Nusa speelden een leuke match vandaag.

Union kan niet verliezen. Nooit in geen 2 miljoen jaar. Brugge krijgt al schuim op de lippen als ze nog maar denken aan een zege van Antwerp, dus die maken desnoods 7 own goals, zolang Union die match maar wint en Antwerp alleen maar de titel kan halen door te winnen op Genk.

Spelers =/= fans. Spelers zijn passanten en liggen meer wakker van hun premies (of nakende vakantie) dan wat een rivaal doet, tenzij het een rechtstreekse confrontatie betreft. Als de Club-fans elke dag aan het trainingsveld gaan staan met een spandoek "verlies, of we rammen jullie bus van de baan" dan heb je waarschijnlijk gelijk.

Spelers =/= fans. Spelers zijn passanten en liggen meer wakker van hun premies (of nakende vakantie) dan wat een rivaal doet, tenzij het een rechtstreekse confrontatie betreft. Als de Club-fans elke dag aan het trainingsveld gaan staan met een spandoek "verlies, of we rammen jullie bus van de baan" dan heb je waarschijnlijk gelijk.

Tgoh, Verhaeghe komt ook totaal niet overeen met Gheysens eh. Gheysens dwarsboomt al jaren die uitbreiding van dat stadion, dus ik zou er niet van verschieten moest er ook wel vanuit het bestuur wat 'richtingen' gegeven worden.

Staat union dan niet op 1? Die hadden toch evenveel punten en Union heeft toch meer punten gepakt in de PO dan Genk

Ah, hij bedoelde moesten de PO-matchen meetellen bij de reguliere competitie?
Dan zou het eerst Union zijn, dan Genk (denk ik) en dan Antwerp. Maar dan zou evengoed alles nog mogelijk zijn.

Vooral hopen dat Janssen niks ergs heeft. Dan zie ik het wel zitten.

Ik kwam Patje Goots tegen na de match, en die zei toch iets van ja die gaat gekwetst zijn. Dus ik vrees er wel wat voor, vooral omdat we niemand anders hebben voor die positie. Eigenlijk wel schandalig dat wij er geen hebben, en dan Union (een club met toch heel wat minder geld) 3.

Raar matchke, niet willen winnen maar gewoon de betere ploeg. Genk gaat volgende week toch niveautje hoger moeten spelen.

Klopt, Club was echt niet de mindere ploeg vandaag, veel leuke acties gezien. Nusa en Vermant dat ging goed. Een wereldsave van Vervoort op die bal van Vermant bvb... Rits die classic rits er in slaagt in een kwasi leeg doel nog op een tegenstander te rammen... Genk gewoon erg efficiënt. Liever verliezen na een leuke partij dan een 1-1 waar het niet om aan te zien was, wat zo vaak gebeurde onder Parker.

Ben je met 3/15 scherprechter?
Er lopen er hier weer rond met zeer lange tenen.
Jullie haalden verdiend po 1 maar brachten toch veel te weinig?
Als dat niet meer mag gezegd worden :)
Of zou het liggen aan het feit dat ge hier iedere match hetzelfde ligt te verkondigen. We weten het ondertussen wel. Vertel eens iets nieuws.

Zijn die er dan? Er zijn Limburgers, Antwerpenaren, de 7 supporters van Union en al de rest zijn haters van dé ploeg van't Stad of fans van dat ploegske van het Kiel. :oi22:

Union kan niet verliezen. Nooit in geen 2 miljoen jaar. Brugge krijgt al schuim op de lippen als ze nog maar denken aan een zege van Antwerp, dus die maken desnoods 7 own goals, zolang Union die match maar wint en Antwerp alleen maar de titel kan halen door te winnen op Genk.

Enfin, ik gun het Union sowieso ook. Zalige ploeg zonder veel show, leuke fans, etc. Moest Antwerp er niet meer bij zijn was ik altijd pro-Union.
>>Brusseleir die in a stad woont en voor mij mag Genk winnen , uwe regel klopt ni echt

Terug
Bovenaan