Jupiler Pro League 2022-2023

Waarom zit iedereen op die stewards hun kap? ik denk eiglk dat ze willen voorkomen datdie bank van union vol gegooigd wordt met bekers en flesjes. Echt veel beeld kreeg je overigens niet dus je weet niet eens waarom ze daar stonden
Zou het dan niet beter in de tribune gaat postvatten en daar die gasten tegenhouden of eruit halen?

Ben toch is curieus hoe hard Brugge volgende week hun best gaan doen om Union te laten winnen. Dat is tenslotte hun enige reden dat ze in PO1 zitten. 😂

Wat denken de Genkies trouwens indien Genk niet wint op Club? Ik denk dat ze bij Genk ook liever Union zien kampioen spelen dan Antwerp? Dus wat er ook gebeurt vnv, Genk zal het zeker niet cadeau geven?

Als we vandaag punten laten liggen en dus niet meer meedoen voor de titel, hoop ik nog steeds dat ze zich volgende week 200% smijten en volop voor de drie punten gaan.
Niet zozeer zozeer omdat ik het Union gun, maar gewoon puur uit eergevoel wilt ge zowel als supporter en als speler toch NIEMAND behalve uzelf kampioen zien spelen in uw eigen stadion. En Antwerp gun ik het al zeker niet.

Is eerder Club NXT dat aan het spelen is. Kijk de bank ook van Club haha. Oh well, Antwerp zou omgekeerd hetzelfde doen.

Virtueel 3/15 voor Club deze po’s…
Echt wel schandalig slecht gezien het geld dat eruit gegeven is.
En toch is het Club dat scherprechter speelt deze PO's en niet Gent. Kijk nu toch eens even naar je eigen Club, u plaat van elke week te klagen hoe slecht Club het wel niet doet deze PO's ben ik nog harder beu gehoord dan die rotschijf van Gustaph.

En toch is het Club dat scherprechter speelt deze PO's en niet Gent. Kijk nu toch eens even naar je eigen Club, u plaat van elke week te klagen hoe slecht Club het wel niet doet deze PO's ben ik nog harder beu gehoord dan die rotschijf van Gustaph.
Ben je met 3/15 scherprechter?
Er lopen er hier weer rond met zeer lange tenen.
Jullie haalden verdiend po 1 maar brachten toch veel te weinig?
Als dat niet meer mag gezegd worden :)

Terug
Bovenaan