Jupiler Pro League 2022-2023

Idd, gewoon deksel op de neus. Je staat voor met 11 tegen 10, Union was aanvallend nergens, en toch weiger je om het af te maken.

Dat, die stewards en die marginalen die flesjes gooien... sympathieker wordt Antwerp er niet door natuurlijk.

En ik die op mijn kop kreeg omdat ik Antwerp geen positief spelende ploeg vond. Dus dit.
11 tegen 10, 1-0 voor en Union dat geen kloten waard is en de helft van de spelers geblesseerd is. Dan moet je vol voor de 2-0 gaan. Wat doen ze? Hun spits eraf halen en proberen uit te spelen.

Wat denken de Genkies trouwens indien Genk niet wint op Club? Ik denk dat ze bij Genk ook liever Union zien kampioen spelen dan Antwerp? Dus wat er ook gebeurt vnv, Genk zal het zeker niet cadeau geven?

Dit mag je toch echt wel op de conto van Bommelke schrijven.
Ik begrijp dat dus niet. Je staat 1-0 voor en je bent virtueel kampioen. Je weet dan dat 1 frommel of kutgoal (van Union) voldoende is om je weer met de voetjes op de grond te zetten.

Ga er dan gewoon voor! Worst case heb je sowieso nog speeldag 6 om kampioen te worden.

Van Bommel maakt hier toch wel een enorm slechte beurt.

Wat een slechte wedstrijd van beide ploegen. Union met een heel lucky goal en voor de rest stelde het niks voor.
En Antwerp dat tegen 10 speelt en er niks van bakt. Van Bommel mag dit op zijn konto schrijven. Je speelt tegen 10 man en besluit dan in de verdediging te gaan. Met zo'n wissel geef he een verschrikkelijk slecht signaal naar je spelers af.

Waarom zit iedereen op die stewards hun kap? ik denk eiglk dat ze willen voorkomen datdie bank van union vol gegooigd wordt met bekers en flesjes. Echt veel beeld kreeg je overigens niet dus je weet niet eens waarom ze daar stonden

Waarom zit iedereen op die stewards hun kap? ik denk eiglk dat ze willen voorkomen datdie bank van union vol gegooigd wordt met bekers en flesjes. Echt veel beeld kreeg je overigens niet dus je weet niet eens waarom ze daar stonden
Dus Peter Vandenbempt en Gert Verheyen die er met hun neus opzitten en uitleggen wat er aan het gebeuren is, negeren we gewoon?

Je zag ook op een beeld toch echt duidelijk dat die stewards opgefokt aan de bank stonden en weggehouden werden van de staf van Union.

Omdat dat gekken zijn. Hebben we tegen genk al gezien.

Terug
Bovenaan