Rode kaart is terecht en Geen buitenspel want bal kwam laatst via Popovic van CercleDaar heeft Heylen daarnet toch geen rood voor gekregen.
En die goal leek me toch buitenspel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rode kaart is terecht en Geen buitenspel want bal kwam laatst via Popovic van CercleDaar heeft Heylen daarnet toch geen rood voor gekregen.
Lijn doet er niet toe. Bal komt van n Cercle kont.en het beeld met de VAR-lijn konden ze niet op het andere camerastandpunt zetten?
Heylen kon je ook rood geven hoor.Daar heeft Heylen daarnet toch geen rood voor gekregen.
Zie het ook net, komt er nog met een bil aan.Geen buitenspel want bal kwam laatst via Popovic van Cercle
Rode kaart is terecht en Geen buitenspel want bal kwam laatst via Popovic van Cercle
Twas goed bedoeld als een kwinkslagje ze...Heylen kon je ook rood geven hoor.
En deze trapt wel door, Heylen hield zich nog in, maar ook compleet overbodig en frustratie
En ga ergens anders trollen aub

Ja. Je moet als verdediger aanvoelen dat die man buitenspel staat en de bal laten gaan.Zie het ook net, komt er nog met een bil aan.
Ik vind dat wel maar een idiote regel eerlijk gezegd. Je mag dus een pass geven naar iemand die meters buitenspel staat, als een verdediger dan toevallig zijn teen tegen die bal zet om af te blokken is het geen buitenspel. Voelt toch compleet fout aan.
Hij raakt nog ene van cercle zen gat ... shhhhhhhhDaar heeft Heylen daarnet toch geen rood voor gekregen.
Allé RSCA boys, wat nu met de Varhaeghe?![]()
staat niet buitenspel ....Die bil van Popovic heeft hier echt niets mee te zien, anders zouden ze ook geen lijn getrokken hebben in het busje. Het zou nogal mooi zijn anders.
Laten we de rollen eens omdraaien, is het net niet hypocriet van de rest dat er enkel als er iets discutabel in het voordeel van Club valt er veel commotie is? En dan kunt ge wel zeggen hoge bomen vangen veel wind, maar dat was op 9lives ook al zo toen Club nog niet de grootste ploeg van het land was. Of is het gewoon dwars liggen doen omdat hier het meeste Clubsupporters rondhangen? Ook kinderachtig natuurlijk.En ge snapt dan niet dat het heel hypocriet overkomt dat net jij hier elke keer bij een penalty van Genk komt zagen? Bij elke hé, ook als die gewoon terecht is.
Ik vrees er ook voor maar als ze spelen zoals vandaag kunnen ze wel van iedereen winnen. De 0 op 6 tegen Waregem gaat heel zwaar doorwegen.Ik heb net de kalender eens bekeken en ik zie ons echt niet PO II halen hoor. Uitwedstrijden naar OHL, Eupen en Genk, en thuis tegen Westerlo en KV Mechelen...
En de goal van club van uit een vrije trap die er geen was?enkele minuten voor de rust wordt brugge een 100% zuivere penalty ontnomen (zoals altijd want penalty's voor brugge worden toch nooit gefloten)
er wordt een corner gegeven en Meijer krijgt daar gewoon een slag op de zijkant van gezicht (op zijn slaap dus) en dat passeert allemaal zomaar
de grootste kans van standard komt er na een overduidelijke overtreding waar de speler van brugge gewoon achteraan wordt aangetrapt en daardoor neergaat en balverlies leidt en het stond bijna 1-1, een uitzonderlijke keer dat standard gevaarlijk kon zijn en rarara hoe dat was
conclusie: de arbitrage heeft echt wel geprobeerd te voorkomen dat brugge zou kunnen winnen (helemaal niet verrassend natuurlijk want dat is de betrachting van de arbitrage in elke match van brugge die zo te leiden met de bedoeling dat brugge zou verliezen); gelukkig is hun opzet deze keer niet gelukt en heeft brugge wel kunnen winnen en dit in tegenstelling tot meerdere en meerdere matchen dit seizoen waar het hen wel al heel veel punten heeft gekost