Jupiler Pro League 2022-2023

Kan zijn dat de regels niet meer hetzelfde zijn maar ik dacht dat buitenspel enkel opgeheven werd indien de verdediger een bewuste actie onderneemt om de bal te onderscheppen?

Geen buitenspel want bal kwam laatst via Popovic van Cercle
Zie het ook net, komt er nog met een bil aan.

Ik vind dat wel maar een idiote regel eerlijk gezegd. Je mag dus een pass geven naar iemand die meters buitenspel staat, als een verdediger dan toevallig zijn teen tegen die bal zet om af te blokken is het geen buitenspel. Voelt toch compleet fout aan.

Die bil van Popovic heeft hier echt niets mee te zien, anders zouden ze ook geen lijn getrokken hebben in het busje. Het zou nogal mooi zijn anders.

Zie het ook net, komt er nog met een bil aan.

Ik vind dat wel maar een idiote regel eerlijk gezegd. Je mag dus een pass geven naar iemand die meters buitenspel staat, als een verdediger dan toevallig zijn teen tegen die bal zet om af te blokken is het geen buitenspel. Voelt toch compleet fout aan.
Ja. Je moet als verdediger aanvoelen dat die man buitenspel staat en de bal laten gaan.
Idiote regel inderdaad

Maar zelfs met die lijn leek het geen Offside. Leek zeg ik hè

En ge snapt dan niet dat het heel hypocriet overkomt dat net jij hier elke keer bij een penalty van Genk komt zagen? Bij elke hé, ook als die gewoon terecht is.
Laten we de rollen eens omdraaien, is het net niet hypocriet van de rest dat er enkel als er iets discutabel in het voordeel van Club valt er veel commotie is? En dan kunt ge wel zeggen hoge bomen vangen veel wind, maar dat was op 9lives ook al zo toen Club nog niet de grootste ploeg van het land was. Of is het gewoon dwars liggen doen omdat hier het meeste Clubsupporters rondhangen? Ook kinderachtig natuurlijk.

En dan krijgt ge dergelijke tegenreacties.

En ik dacht trouwens dat Genk procentueel een pak meer penalties krijgt dan de rest dus uiteindelijk valt er wel gewoon iets voor te zeggen. Maar corrigeer me hier gerust want ik ben eerlijk gezegd te lui om cijfers op te zoeken.

Beetje zelfde verhaal met die lelijke elleboog op Meijer, over Buchanan is hier een hele week gezeverd, VAR schande sie en la, en nu gebeurd het tegen Club en kraait er geen haan naar. Ma dan leest ge hier wel kritiek dat "VAR"haeghe gaan klagen is bij de producers dat ze die herhaling niet laten zien. Moet die niet doen natuurlijk, maar als ge net heel de belgische voetbal wereld een week aan een stuk een van u spelers aan de schandpaal hebt horen nagelen en dan ziet ge een gelijkaardige fase en daar wordt dan GEEN aandacht aan gegeven door NIEMAND dan zou ik me eerder vragen stellen bij hoe de pers en die producties te werk gaan, eerlijke beeldvorming allerminst. Maar hey die fout van Odoi hebben we wel allemaal gezien en dat was wel rood hoor.

En daar moet ik dan de genkies in bijtreden dat de pers ook een heel dubieuze rol speelt in dit soort verhalen.

Ik heb net de kalender eens bekeken en ik zie ons echt niet PO II halen hoor. Uitwedstrijden naar OHL, Eupen en Genk, en thuis tegen Westerlo en KV Mechelen...

Ik heb net de kalender eens bekeken en ik zie ons echt niet PO II halen hoor. Uitwedstrijden naar OHL, Eupen en Genk, en thuis tegen Westerlo en KV Mechelen...
Ik vrees er ook voor maar als ze spelen zoals vandaag kunnen ze wel van iedereen winnen. De 0 op 6 tegen Waregem gaat heel zwaar doorwegen.

enkele minuten voor de rust wordt brugge een 100% zuivere penalty ontnomen (zoals altijd want penalty's voor brugge worden toch nooit gefloten)

er wordt een corner gegeven en Meijer krijgt daar gewoon een slag op de zijkant van gezicht (op zijn slaap dus) en dat passeert allemaal zomaar

de grootste kans van standard komt er na een overduidelijke overtreding waar de speler van brugge gewoon achteraan wordt aangetrapt en daardoor neergaat en balverlies leidt en het stond bijna 1-1, een uitzonderlijke keer dat standard gevaarlijk kon zijn en rarara hoe dat was

conclusie: de arbitrage heeft echt wel geprobeerd te voorkomen dat brugge zou kunnen winnen (helemaal niet verrassend natuurlijk want dat is de betrachting van de arbitrage in elke match van brugge die zo te leiden met de bedoeling dat brugge zou verliezen); gelukkig is hun opzet deze keer niet gelukt en heeft brugge wel kunnen winnen en dit in tegenstelling tot meerdere en meerdere matchen dit seizoen waar het hen wel al heel veel punten heeft gekost

enkele minuten voor de rust wordt brugge een 100% zuivere penalty ontnomen (zoals altijd want penalty's voor brugge worden toch nooit gefloten)

er wordt een corner gegeven en Meijer krijgt daar gewoon een slag op de zijkant van gezicht (op zijn slaap dus) en dat passeert allemaal zomaar

de grootste kans van standard komt er na een overduidelijke overtreding waar de speler van brugge gewoon achteraan wordt aangetrapt en daardoor neergaat en balverlies leidt en het stond bijna 1-1, een uitzonderlijke keer dat standard gevaarlijk kon zijn en rarara hoe dat was

conclusie: de arbitrage heeft echt wel geprobeerd te voorkomen dat brugge zou kunnen winnen (helemaal niet verrassend natuurlijk want dat is de betrachting van de arbitrage in elke match van brugge die zo te leiden met de bedoeling dat brugge zou verliezen); gelukkig is hun opzet deze keer niet gelukt en heeft brugge wel kunnen winnen en dit in tegenstelling tot meerdere en meerdere matchen dit seizoen waar het hen wel al heel veel punten heeft gekost
En de goal van club van uit een vrije trap die er geen was?

🤡

Terug
Bovenaan