Jupiler Pro League 2022-2023

Zal wel lukken tegen Eupen toch. Dacht dat El Khannouss de sterkhouder was of heb ik dat verkeerd onthouden die discussie een tijdje terug. :unsure:

Nee maar serieus.

Jullie mogen wel gerust wat zelfzekerder zijn, er wordt goed gevoetbald onder Vrancken, dat zal heus niet zomaar verdwijnen met Onuachu.

Zal wel lukken tegen Eupen toch. Dacht dat El Khannouss de sterkhouder was of heb ik dat verkeerd onthouden die discussie een tijdje terug. :unsure:

Nee maar serieus.

Jullie mogen wel gerust wat zelfzekerder zijn, er wordt goed gevoetbald onder Vrancken, dat zal heus niet zomaar verdwijnen met Onuachu.

Er zijn er wel meer ;)

@starspike jullie zullen hem wel serieus missen. Er zijn mensen die hem onderschatten kan goed bal bij houden, en ondanks zijn lengte kan die wel nog goed voetballen.
Zijn speelstijl zie ik niet zo graag maar dat is puur persoonlijk natuurlijk.

Nee maar serieus.

In Genk hebben ze een serieus trauma overgehouden na deze match :biglaugh:
Wonnen ze die stonden ze gewoon aan de leiding. 2 goals in de slotfase tegen tegen 10 man en de weken nadien volledig in elkaar gezakt.

Er vanuit gaan dat ze daar zomaar gaan winnen zou ik nu toch ook doen. Eupen toch 2 dagen meer rust gedan en Genk geen ideale voorbereiding gehad met heel dat transfergedoe.

Hopelijk deze zondag Hendry als cv ipv van mechele.
Jutgla is ook even out.
Het gaat nog harken zijn om PO 1 te halen.

Gelukkig is Balanta weg die maakt de eene na de andere vuile fout.

Jutgla is ook even out.

Maar stel je voor dat ik iets over Mechele zei…

Anyway, momenteel de beste opstelling imo:

Lang - Yaremchuk - Skov
Vanaken
Nielsen - Rits
Meijer - Sylla - Hendry - Buchanan
Mignolet
Onyedika mag imo eventjes bezinnen.

Maar stel je voor dat ik iets over Mechele zei…

Anyway, momenteel de beste opstelling imo:

Lang - Yaremchuk - Skov
Vanaken
Nielsen - Rits
Meijer - Sylla - Hendry - Buchanan
Mignolet
Onyedika mag imo eventjes bezinnen.
Heb Mechele te lang verdedigd maar nu is het erover aan het gaan.
Uw opstelling kan ik me 100% in vinden, Onyedika is ook al even onherkenbaar afwachten of Rits zijn oude niveau terug kan halen.

Jutgla is ook even out.

Ik dacht gehoord te hebben dat de blessure van Jutgla nie zo ernstig was?

Genk niet alleen zonder Onuachu, maar ook zonder Cuesta en McKenzie. Dat kan toch fout aflopen daar ook. Aziz is echt een ramp achterin als die zijn niveau van de beloften doortrekt en Sadick heeft al maanden niet op niveau gespeeld.

Wie is daar ref? 7x geel op één helft..

En een duidelijke penalty op ons niet gegeven (met bijhorende tweede gele kaart voor houthakker Peeters). En Paintsil wordt hier gewoon actie na actie van het veld getrapt zonder issue...

Put is Kut.

Los daarvan logisch dat het zeer moeilijk is. Eerste keer zonder uw topspits met amper trainingstijd en beide CV's niet erbij.

Terug
Bovenaan