Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm, nu ben ik curieus. Indertijd heb ik hun aflevering over Propere Handen beluisterd en dat was wel ferm de moeite. Ze spreken met een hart voor de club ook al is men dan soms hard in de analyse

Of je gebruikt de compleet van de pot gerukte verdeling van de tv gelden als basis voor het terugbetaalmodel?Het was vooral Club Brugge dan dat drijvende kracht was. In dat geval kan je de 20 miljoen wel daar gaan halen![]()
Nog zoiets inderdaad.Of je gebruikt de compleet van de pot gerukte verdeling van de tv gelden als basis voor het terugbetaalmodel?
Dan komt het er waarschijnlijk op neer dat Club 15M kan leggen en pakweg Eupen er vanaf komt met €22,5.
Onze Mazzu zal de lange winterstop niet halenAnderlecht speelt tot het WK tegen Charleroi, KVM, Club, ZW, Standard, Eupen, Antwerp en Genk. Tussendoor nog 2 keer West Ham, en de beker op Lierse. Aan een ritme met bijna elke week een midweekse match.
Ofwel gaat het ineens echt beginnen draaien, ofwel zit ons seizoen er volledig op tegen half november.

Dat Mazzu niet op zijn plaats zit kan ik begrijpen, maar waarom houden Anderlecht-fans vast aan Kompany. Dat was het toch ook niet.Mooi hoe men nog net niet zegt hoe Peterke de gepamperde Neerpede jeugd analyses gebruikt om de oerdomme beslissing van zijn dikke vriend Wouter om Kompany te vervangen door Mazzu te gaan verdedigen.
Eigenlijk echt een triestige plant toch, die Vandenbempt. Eerst volledig in de zak van Vanholsbeeck en co. En nu de handpomp van zijn dikke vriend Woutertje.
Dan heeft de nieuwe trainer wel veel tijd om zich in te werken met 5 weken "voorbereiding"!Onze Mazzu zal de lange winterstop niet halen![]()
Tijd genoeg zodat we kunnen vechten tegen de degradatie! Het doel om niet te zakken moet haalbaar zijn!Dan heeft de nieuwe trainer wel veel tijd om zich in te werken met 5 weken "voorbereiding"!
Sjaal voor 69 euro![]()
Bellerose | Men's new arrivals - Spring-Summer 2024 | E-shop
Discover Bellerose's latest trends for men: shop the Spring-Summer 2024 collection online and enjoy free shipping on orders over €100 in most EU countries.www.bellerose.be
Ja jongens, hoe meer bobo kunt ge nog worden
Het IPA's, bulgur hipster cliché van mijn clubbie bij deze nog meer een feit.
Waar is den tijd da ge na een gewonnen match ne gratis burger kon claimen bij Quick Louise![]()

Hein ook niet, Rutten ook niet, Belhocine ook niet, en Mazzu dus ook niet. Misschien was er meer nodig dan een trainer. Iemand die de club terug wilde brengen naar de basics. Hij kwam niet zomaar als trainer. Zomaar een trainer vervangen brengt een club in verval ook niet terug.Dat Mazzu niet op zijn plaats zit kan ik begrijpen, maar waarom houden Anderlecht-fans vast aan Kompany. Dat was het toch ook niet.
Dat Mazzu niet op zijn plaats zit kan ik begrijpen, maar waarom houden Anderlecht-fans vast aan Kompany. Dat was het toch ook niet.
Sollied heeft daar ooit een boompje over opgelaten. Op zijn typische manier. Hij zei: met 3 man achteraan kan je de breedte van het veld niet afdekken. Gevolg is dat je steun moet krijgen van je flanken en als uw verdedigers en flankspelers niet enorm slim zijn wordt dat een 5-mansdefensie.Net Radio Radzinski beluisterd. Die nemen echt geen blad voor de mond. Peter VDB wordt echt in zijn hemd gezet. Ze leggen ook haarfijn uit waarom zij menen dat Mazzu een slechte keuze was. Ik vond hun open vraag eigenlijk wel de kern van de discussie Mazzu - Kompany. Welke ploeg speelt dominant voetbal én speelt met driemansdefensie? Mijn eerste reflex was Atlético maar die spelen niet echt voetbal om de tegenstander te verpletteren met totaalvoetbal, kapot spelen wel, maar dan op een andere manier.
Ondanks dat bij mijn paarse vrienden het geloof in Kompany redelijk weg was, kan ik wel begrijpen waarom hij zoveel krediet kreeg. Alleen ben ik niet echt overtuigd dat hij Anderlecht gebracht heeft wat men ervan verwacht had. Die derde plaats vorig jaar was mooi, maar zonder scheidsrechterlijke dwaling (dacht ik) is Gent gewoon die vierde ploeg in PO1 en staat Anderlecht gewoon in PO2.Dat was het net echt wel. Men staart zich blind op dat zogezegd gebrei, waar weldegelijk een idee achter zat, en er heel knullig uitzag als het mislukte. Maar we maken vorig seizoen evenveel doelpunten als club? Halen een erg hoge xg. Worden 3de, met enkele clubs achter ons met een groter budget dan ons. En krijgt af te rekenen met een voorzitter die je een gans seizoen wil vervangen en achter je rug met je spelers zit te konkelfoezen. Het jaar ervoor wordt je 4de, nadat je je 3 beste spelers verliest, met Kompany, Doku en Vancrombrugge.
Ik snap echt niet hoe je kan beweren dat Kompany het niet goed zou hebben gedaan. Uiteraard waren er mindere matchen bij. Maar dat lijkt mij ook maar logisch. Ook deze kern had zijn beperkingen. Met het vertrek van Kompany, zijn we zowat al onze voetbalkennis kwijt. Men mag gerust Mazzu een goede trainer vinden. Maar ik zie er nog altijd niet meer in dan iemand die wat oudere spelers, of spelers die op een zijspoor zaten, op hun gemak kan laten voelen, en teert op de groepssfeer. Tactisch heb ik die nog maar weinig groundshaking zaken zien doen.
Het systeem Kompany was dat wel. Werd afgeschilderd als de koppigaard, maar wist zowel vorig seizoen, als het seizoen ervoor bij te sturen. Want die vele goals en kansen vooral de verdienste van zijn systeem dat hij impliceerde. Als je vandaag naar Burnley kijkt, zie je al duidelijk de hand van Kompany. Als je Anderlecht ziet spelen, tjah, wat is de lijn van Mazzu. Meer lange ballen.
Ondanks dat bij mijn paarse vrienden het geloof in Kompany redelijk weg was, kan ik wel begrijpen waarom hij zoveel krediet kreeg. Alleen ben ik niet echt overtuigd dat hij Anderlecht gebracht heeft wat men ervan verwacht had. Die derde plaats vorig jaar was mooi, maar zonder scheidsrechterlijke dwaling (dacht ik) is Gent gewoon die vierde ploeg in PO1 en staat Anderlecht gewoon in PO2.
Ik geloof best dat Kompany een goede trainer kan worden, maar hij had beter de weg van Arteta gevolgd. Dan had hij een grotere meerwaarde kunnen zijn voor Anderlecht.
En ik heb bij de Rode Duivels de indruk dat de drie ook in de aanval op één lijn aan de middellijn blijven staan en de RCV of LCV amper tot niet durft in te schuiven. Ook de centrale man blijft staan, terwijl je die wel meer als libero kan uitspelen die vrij infiltreert en uw RCV en LCV de boel dicht houden.Sollied heeft daar ooit een boompje over opgelaten. Op zijn typische manier. Hij zei: met 3 man achteraan kan je de breedte van het veld niet afdekken. Gevolg is dat je steun moet krijgen van je flanken en als uw verdedigers en flankspelers niet enorm slim zijn wordt dat een 5-mansdefensie.
Dat zie je bij ons ook.
De Rode Duivels konden dat bijwijlen goed uitvoeren, tegen wat kleinere landen en omdat onze CV's (Kompany, Vermaelen, Vertonghen & Alderweireld) van een hoog en intelligent niveau waren. Maar pakweg tegen Brazilië stonden Meunier en Chadli ook gewoon tegen de achterlijn geplakt en was het countervoetbal. Da's normaal.
Inderdaad, bij Pep. Zoals hij ook aangeboden heeft gekregen.Klopt van Gent. Maar als de spelers een beetje normaal afwerken, en iets minder het licht uitgaat bij bepaalde spelers, sta je met gemak in PO1. En dat bedoel ik met de beperkingen in de kern. Ik zie niet meteen veel coaches die het beter hadden gedaan. En dat bewijst Mazzu voorlopig met een hoop spelers die er toen ook bijliepen.
Kompany moet 1 van de eerste coaches zijn bij Anderlecht die echt duidelijk zijn stempel op het voetbal wist te drukken.
Wat bedoel je met de weg Arteta? Beginnen als t2? Naast wie dan?
Inderdaad, bij Pep. Zoals hij ook aangeboden heeft gekregen.