Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.

Misverstand, want de logica om dan uit bijgeloof uw andere band eronder aan te doen was te ver gezocht? Ook toevallig dat juist zijn broer de enige was die in het verleden ook moeilijk deed?

Benieuwd of hier (zoals het zou horen) meer van komt of dat het weer met de mantel der liefde bedekt wordt. Als ge zelfs in functie zoiets niet kunt doen, wil ik niet weten hoe ge in uw privé leven over zulke dingen denkt.

Misverstand, want de logica om dan uit bijgeloof uw andere band eronder aan te doen was te ver gezocht? Ook toevallig dat juist zijn broer de enige was die in het verleden ook moeilijk deed?
Want ze waren aan zo'n geweldige streak bezig dat bijgeloof nodig is op dit moment? Ik zou eerder een kaarske branden als ik hem was.

In verband met Mpoku:
Twee jaar geleden weigerde Sambi Lokonga's broer Paul-José Mpoku als aanvoerder van Standard de regenboogband te dragen. Mpoku wilde toen niet dat het debat over diversiteit beperkt bleef tot de LGBT-zaak. Daarom droeg hij in de plaats een aanvoerdersband met verschillende symbolen, waaronder de regenboogvlag, het katholieke kruis, het teken van de Islam, de Davidster, de slogan 'No to racism' en de voorstellingen van een mindervalide persoon en een slechtziende.

De Pro League keurde die band goed en enkele dagen later droeg toenmalig STVV-aanvoerder Jordan Botaka dezelfde band.
Achter die connectie als zou dat een homofobe familie zijn moet dus niets gezocht worden, maar sommigen maken graag (te) snel conclusies natuurlijk.

Ben eens benieuwd naar een officiële reactie van Anderlecht ... hij had perfect aan elke arm een band kunnen aandoen, eenvoudige oplossing nietwaar?

Ben eens benieuwd naar een officiële reactie van Anderlecht ... hij had perfect aan elke arm een band kunnen aandoen, eenvoudige oplossing nietwaar?
“Het is de leeftijd meneer, dan maakt ge al eens foute beslissingen.”

Bon, denk ik dat daar werkelijk een homofobe gedachtengang achter zit? Nee, maar het moet toch weer lukken dat het bij die 15 andere ploegen dit weekend wel zonder problemen ging.

En kom dan zeker niet af met zo’n flauw excuus als bijgeloof.

“Het is de leeftijd meneer, dan maakt ge al eens foute beslissingen.”

Bon, denk ik dat daar werkelijk een homofobe gedachtengang achter zit? Nee, maar het moet toch weer lukken dat het bij die 15 andere ploegen dit weekend wel zonder problemen ging.
Als je zo streng bent tov Vanaken met zijn kutrefs omwille van de voorbeeldfunctie dan verwacht ik in deze ook wel een straf eigenlijk.

Dat van Vanaken was in the heat of the moment, hier was duidelijk over nagedacht op voorhand

Gelukkig dat ze op de pro league bezig zijn met serieuze zaken
Stel u voor dat ze zich moeten bezig houden met hun eigen flaters

Gelukkig dat ze op de pro league bezig zijn met serieuze zaken
Stel u voor dat ze zich moeten bezig houden met hun eigen flaters
't is inderdaad jammer dat de Pro League expliciet moet uitleggen aan 1 ploeg dat je zo'n band moet aandoen zodat ie zichtbaar is ... gelukkig waren de andere kapiteins iets slimmer :cool:

Oostende zeker en vast geen wereldpartij maar Gent heeft 1 kans gehad in heel de match. Als Gent hier 1-3 verliest heeft het niks te zeggen.
Voor de rest weer irritant tijdrekken van Bolat en co vanaf minuut 70.
Op deze manier blijft alles natuurlijk lekker spannend ^^

Laatst bewerkt:
Waarschuwing (zonder strafpunten)
Maakt niet eens uit wat de reden is, tis gewoon dom. En die uitleg is nog dommer.
Volgens u is iedereen dom precies , zie je de band ? Yep . Maar o nee niet helemaal .. jezus
De uitleg van zen broer heeft al is iets gezegd over homos dus hij is ook nen homohater , hoe kortzichtig zijde dan ?

Benieuwd of hier (zoals het zou horen) meer van komt of dat het weer met de mantel der liefde bedekt wordt. Als ge zelfs in functie zoiets niet kunt doen, wil ik niet weten hoe ge in uw privé leven over zulke dingen denkt.
In lijn van het huidige Anderlecht, klasse en inspiratieloos

Volgens u is iedereen dom precies , zie je de band ? Yep . Maar o nee niet helemaal .. jezus
De uitleg van zen broer heeft al is iets gezegd over homos dus hij is ook nen homohater , hoe kortzichtig zijde dan ?
Man, dat moet toch slecht zijn voor u hart om u zo druk te maken over alles?

Mignolet speelt toch ook nog steeds met zijn Hitler rugnummer. Is daar ooit een officiële reactie van Club gekomen? Een verontschuldiging naar de Joodse gemeenschap?

Voor ik een hoop bagger over me krijg. Ik kruip hier gewoon even in het hoofd van Filip Joos :p. Geen weldekend mens dat zich er druk over zou moeten maken, maar zo denk ik ook over die band...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan