Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Yup, maffia club en parasieten club mogen verder doen terwijl gezonde club naar het onleefbare 1b moet. Degoutant.
Gij wilt gewoon cercle naar 1b. Ik wil dat ook wel, gewoon om van dat geprofiteer af te zijn, maar ik ga hier niet actief zitten antisupporteren, zo hard boeit dat ploegje me nu ook weer niet.

Wel streng, scoort toch ten slotte.
Wacht dan toch tot de rust, ge staat voor en t'is niet dat Zulte zo hard aan het opkomen is.

Wel content dat hij zijn goaltje kan maken, kan maar goed zijn voor het vertrouwen.

edit: Jah, weg vertrouwen =|

Dat moest nu ook weer niet hoor Phille, ik bedoelde het zo hard niet voor Badji.
Haal hem er dan gewoon aan de rust af. Voor de rust wisselen is gewoon iemand kraken hé. Deed het al eens met Okereke ook.

Dat moest nu ook weer niet hoor Phille, ik bedoelde het zo hard niet voor Badji.
Haal hem er dan gewoon aan de rust af. Voor de rust wisselen is gewoon iemand kraken hé. Deed het al eens met Okereke ook.
'T is echt te dwaas voor woorden, frustrerend ook.

Waarom ge een 19-jarige Badji moet vervangen na een halfuur voor iemand die nog nooit in de A kern heeft gespeeld.. Het had gewoon in de rust gekund. Dit is vragen om problemen.

We stonden al vanaf minuut 1 met te veel man voor de bal, balverlies is dan dodelijk.
beter verdedigen en al dan niet op de counter spelen.
eigen schuld

Lijkt me duidelijke dat Clement meeleest op BG voor tactisch advies.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan