Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hier word je toch ook niet gelukkig van als Brugge-supporter, of zelfs als voetballiefhebber...
Gangsterpraktijken eigenlijk.

Hier word je toch ook niet gelukkig van als Brugge-supporter, of zelfs als voetballiefhebber...
goh, wie heeft hij eigenlijk schade berokkend? toch niet de supporter naar mijn gevoel als je ziet hoe Club er sinds Verhaeghe op vooruit gegaan is. Financieel en sportief staan we er beter voor dan ooit ... in mijn ogen zijn het vooral de dommeriken die aandelen gaan kopen die gezien gaan zijn...

goh, wie heeft hij eigenlijk schade berokkend? toch niet de supporter naar mijn gevoel als je ziet hoe Club er sinds Verhaeghe op vooruit gegaan is. Financieel en sportief staan we er beter voor dan ooit ... in mijn ogen zijn het vooral de dommeriken die aandelen gaan kopen die gezien gaan zijn...
De foundation toch?
Een winst op één jaar tijd van 23,64 miljoen euro, die Verhaeghe en co. dus kunnen cashen in het nadeel van de vereniging en de Brugse community.

Alle Mignolet en Vormer mogelijk 4 matchen geschorst...

tis WEERAL spelers van Club, maar als zoiets met andere clubs gebeurd hoor je er nooit niks meer van.

Om misselijk van te worden dat je nog geen eens niets meer mag zeggen, vrije meningsuiting how nee dat mag niet, VAR mag aan de lopende band sukkelen samen met de Belgische bond...

Pff Beerschot dieven, 2 kansen 2 goals. Worden heel de match weggespeeld maar gaan hier gewoon een enorme hold-up plegen. Waarom kan WB niet altijd zo spelen vraag ik me af.

Pff Beerschot dieven, 2 kansen 2 goals. Worden heel de match weggespeeld maar gaan hier gewoon een enorme hold-up plegen. Waarom kan WB niet altijd zo spelen vraag ik me af.

Omdat Beerschot de laatste maanden zowat de zwakst spelende ploeg is van de hele league. Zelfs tegen de laatste in de stand creeeren wij maar 2 open kansen. Tegen Moeskroen creeerden we er nog minder.

Dat is de tweede week op rij dat we punten onterecht afsnoepen van degradatiekandidaten. Bitterzoet.

Waarom wordt Heymans zijn contract overigens niet verlengd bij Beveren?

Volgende speeldag moeten ze absoluut winnen van STVV of Moeskroen zal zich waarschijnlijk opnieuw redden. Want zelfs met de voorlaatsts plaats redden die zich wel, Seraing is echt niet van hetzelfde niveau als Union, verre van.

Lijkt mij toch ook allemaal niet zuiver op de graad. Alsof ze toen nog niet bezig waren met die plannen om op de beurs te gaan.
Graat niet graad.

En tuurlijk zijn ze daar mee bezig geweest, maar het is nu vooral speculatie van het journaille dat het om hunzelf te verrijken is.

Uit quasi alle artikels wat ik over het onderwerp heb gelezen spreekt trouwens ook heel veel onkunde van degene die dat artikel geschreven heeft.

Als voetballiefhebber helemaal niet gelukkig met de beursgang. Aandelen gaan met de introductie veel te duur verkocht worden aan supporters tegenover wat ze echt waard zijn. Gaan dus wat onschuldige supporters geld aan verliezen uit clubliefde.

Als voetballiefhebber helemaal niet gelukkig met de beursgang. Aandelen gaan met de introductie veel te duur verkocht worden aan supporters tegenover wat ze echt waard zijn. Gaan dus wat onschuldige supporters geld aan verliezen uit clubliefde.
tja , als je akkoord bent dat Club meer waard is dan Ajax dan moet je vooral intekenen op deze ipo... en daarna niet komen wenen dat je je centjes kwijt bent

Graat niet graad.

En tuurlijk zijn ze daar mee bezig geweest, maar het is nu vooral speculatie van het journaille dat het om hunzelf te verrijken is.

Uit quasi alle artikels wat ik over het onderwerp heb gelezen spreekt trouwens ook heel veel onkunde van degene die dat artikel geschreven heeft.
Het maakt natuurlijk weinig uit wat er geschreven is. Als de feiten kloppen dat ze vorig jaar aandelen overnemen om ze nu terug te verkopen met zulke meerwaarde.. Dat geld verdwijnt recht of onrechtstreeks in hun zak natuurlijk.

Het maakt natuurlijk weinig uit wat er geschreven is. Als de feiten kloppen dat ze vorig jaar aandelen overnemen om ze nu terug te verkopen met zulke meerwaarde.. Dat geld verdwijnt recht of onrechtstreeks in hun zak natuurlijk.
Correctie, dat geld gaat naar de investeringsvennootschap, wat die daar mee doen is koffiedik kijken. Wordt dat gebruikt om in het stadion te investeren? Wordt daar iets anders mee gedaan ten voordele van Club? Of gaat dat idd naar de eigenaars van die vennootschap? Weet op dit moment niemand behalve de betrokken personen.
Neutrale kijkers, vinden jullie dit rood voor Seck?
Tuurlijk zeg, met 2 voeten vooruit naar de bal springen.

Alle Mignolet en Vormer mogelijk 4 matchen geschorst...

tis WEERAL spelers van Club, maar als zoiets met andere clubs gebeurd hoor je er nooit niks meer van.

Om misselijk van te worden dat je nog geen eens niets meer mag zeggen, vrije meningsuiting how nee dat mag niet, VAR mag aan de lopende band sukkelen samen met de Belgische bond...

Er is een regel die zegt dat zoiets in dergelijke gevallen KAN maar op een trollsite (die iedereen eens stilaan moet beginnen negeren) wordt er enkel op basis van het bestaan van een dergelijke regel zo een clickbait artikel gepost. Voor de rest is hier echt NIETS van aan.

Neutrale kijkers, vinden jullie dit rood voor Seck?
Het geven van rood is het probleem niet voor mij en daar valt zeker iets voor te zeggen. Het gebrek aan consequentie in het al dan niet geven van rood daarentegen... Er zijn echt veel ergere dingen gebeurd dan de fout van Seck die geel of soms zelfs niks kregen. Ik moet al maar kijken naar de fout van Lawrence onlangs of de fout op Preciado in Moeskroen of de fout van De Ridder tegen Brugge (begot de week nadat Vanaken rood kreeg voor hetzelfde).

Niet aangepast taalgebruik
Yup, maffia club en parasieten club mogen verder doen terwijl gezonde club naar het onleefbare 1b moet. Degoutant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan