Babaluna
Well-known member
Nu heb ik alles al gelezenClub, KVO, Genk en OHL in po1. Wil hier wel voor tekenen eigenlijk. Ploegen die allen aantrekkelijk voetballen (kunnen) spelen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu heb ik alles al gelezenClub, KVO, Genk en OHL in po1. Wil hier wel voor tekenen eigenlijk. Ploegen die allen aantrekkelijk voetballen (kunnen) spelen
Dan is door spelen na een fout ook competitievervalsingAlhoewel ik Joos begrijp volg ik toch Van den Bempt. 1 scheidsrechter die fases anders gaat beoordelen dan zijn collega's in andere wedstrijden is gewoon competitievervalsing.
Het is waar, KVM hoort ook nog in dat lijstjeNu heb ik alles al gelezen

Hoe hard ik ook op een vrouwelijke toon 'Oh my gooood' wil schreeuwen door deze plotse erkenning door andere voetbalfans, wens ik het goede spel van KVM toch wat te nuanceren.Het is waar, KVM hoort ook nog in dat lijstje![]()

Antwerp zijn kern is eigenlijk toch ook gewoon veel te lucht voor de plaats waar ze nu staan he. Zeker gezien je eigenlijk op 3 fronten ging strijden dit seizoen.2 ferme goals! Ik had er voor de match al geen goed oog in. Te veel spelers onbeschikbaarheid en degene die iets kunnen hebben veel te veel moeten spelen afgelopen weken.
Middenveld Boya & Verstraete...![]()
Er is toch een duidelijk verschil tussen onopzettelijke fouten gemaakt door scheidsrechters en het opzettelijk niet volgen van overeengekomen regels die voor iedereen het gelijke speelveld principe zouden moeten garanderen.Dan is door spelen na een fout ook competitievervalsing
Kzeg het op Club moet je géén punten pakken, alles mag maar niks moet daarClement, Lang en Vanaken terug is heel goed nieuws, Denswil en Mitrovic ook maar bon, die misten we toch minder. Dost wel out voor Standaard en misschien ook Zulte, maar @Jonas89 zal het ons wel gunnen om te winnen.
Ja, zal wat afhangen in hoeverre Lang echt fit is, maar Vanaken en Denswil is wel nice om al terug te recupereren.Clement, Lang en Vanaken terug is heel goed nieuws, Denswil en Mitrovic ook maar bon, die misten we toch minder. Dost wel out voor Standaard en misschien ook Zulte, maar @Jonas89 zal het ons wel gunnen om te winnen.
De Antwerpsupporters op mijn sociale media roepen al geruime tijd om het ontslag van Luciano. Maar de meeste ervan klagen sowieso een seizoen lang vanuit een calimero positieAntwerp zijn kern is eigenlijk toch ook gewoon veel te lucht voor de plaats waar ze nu staan he. Zeker gezien je eigenlijk op 3 fronten ging strijden dit seizoen.
Je geraakt wel aan een ploeg die meedoet voor de prijzen maar de bank is toch direct een niveau of 2 lager. En dat valt de laatste weken toch meer en meer op, nu die type 11 vermoeid of geblesseerd is.
Boya, Verstraete, Avenatti, Ampomah, ... toch allemaal een klasse te min om echt naar de kop te spelen imo.
Benieuwd welke hasbeen Luciano volgend seizoen uit zijn hoed tovert, want effectief scouten is die man zijn sterkste kant toch ook niet lijkt me.
De landskampioen volgde het protocol van de Pro League, dat stelt dat uitstel mag aangevraagd worden vanaf 7 positieve spelers uit de A-kern. Maar Gent-coach Hein Vanhaezebrouck heeft toch zijn bedenkingen bij de Brugse werkwijze. "Het is wel vrij verrassend dat iedereen bij Club gisteren met spoed getest moest worden. Omdat ze zo veel spelers zouden recupereren. Als ze zaterdag of zondag hadden getest, waren er ongetwijfeld nog negatief. Maar daar heeft Club natuurlijk niet op aangedrongen", stelde de trainer bij Sporza.
De manier waarop was toch heel akelig.VD Bempt die ff Joos afmaakt in ET. Heerlijk.
Da's dan jouw mening, de mijne is toch anders...De manier waarop was toch heel akelig.
Los van wie gelijk heeft, maar zo gepikeerd en overdreven dat pater Peter reageerde.
Joos is een romanticus, en ik snap wel waaruit zijn standpunt komt.
Petertje een regelneefje die wat teveel in zichzelf is gaan geloven als analist omdat hij veel lof krijgt voor zijn commentaar werk.
Beiden hebben een punt, maar vond nu niet dat Petertje, Joos echt heeft afgemaakt.
Wanneer gaan we nu trouwens eens Vandenbempt zijn visie over de football leaks ergens lezen? (Kan zijn dat ik het gemist heb, dan mag men hier gerust een link zetten)
Want was echt een beetje zielig hoe die door het vuur ging voor Van Holsbeeck toen Coucke hem buiten zette bij de overname.
Stoor me meer en meer aan den Pete. Soms is hij heel scherp en soms laat hij 'dingen passeren'.De manier waarop was toch heel akelig.
Los van wie gelijk heeft, maar zo gepikeerd en overdreven dat pater Peter reageerde.
Joos is een romanticus, en ik snap wel waaruit zijn standpunt komt.
Petertje een regelneefje die wat teveel in zichzelf is gaan geloven als analist omdat hij veel lof krijgt voor zijn commentaar werk.
Beiden hebben een punt, maar vond nu niet dat Petertje, Joos echt heeft afgemaakt.
Wanneer gaan we nu trouwens eens Vandenbempt zijn visie over de football leaks ergens lezen? (Kan zijn dat ik het gemist heb, dan mag men hier gerust een link zetten)
Want was echt een beetje zielig hoe die door het vuur ging voor Van Holsbeeck toen Coucke hem buiten zette bij de overname.
Was dan ook geen toeval dat hij Van Holsbeeck zo verdedigde, liet zich tot voor zijn arrestatie nog vanalles vertellen door die mislukte tapijtenmarchand.Stoor me meer en meer aan den Pete. Soms is hij heel scherp en soms laat hij 'dingen passeren'.
Heeft de meeste inside information van alle analisten denk ik. Misschien werkt dat wel verlammend?