Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als Moeskroen zich dit seizoen (weeral) handhaaft, is het waarschijnlijk onze schuld. Die hebben (voorlopig) 6/6 tegen ons.
Schandalig zwakke match weer van onze kant uit.

Oog en naald. het was echt heel slecht van ons, maar we komen er met de schrik vanaf.
Dan blijf je jezelf de vraag stellen waarom Still ondanks de zekerheid van het behoud, zo angstvallig telkens aan de wedstrijden begint. Zelfs tegen Moeskroen 0 ballen tussen de palen in de eerste helft, thuis!

Anderlecht is nu toch wel heel dicht bij POI, al die ploegen onder hun verbrassen nog meer punten bij de vleet. Het zal een strijd worden met Oostende en misschien Leuven als die vanavond winnen.

Anderlecht is nu toch wel heel dicht bij POI, al die ploegen onder hun verbrassen nog meer punten bij de vleet. Het zal een strijd worden met Oostende en misschien Leuven als die vanavond winnen.
Toch ook een zin die ik int begin van het seizoen niet direct verwachte om te lezen zo dicht bij de playoffs...

Waanzinnig seizoen eigenlijk, nog veel meer dan anders kan iedereen winnen van iedereen. Al is het eerder verliezen van iedereen want het is opmerkelijk hoeveel kutmatchen er eigenlijk niet gespeeld worden door quasi elke ploeg. Club haalt 63 op 81 wat goed is maar toch ook niet zo ontzettend speciaal en staat minstens 15 punten los, het verschil tussen plaats 3 en plaats 14 is 10 punten. En als je gaat vergelijken met vorig seizoen wordt het nog gekker (de voorlaatste die nu volop meedoet voor PO 1, de tweede die onder de twee nieuwkomers staat te sukkelen,...)

Compleet geschift dit :D blij dat ik geen gokker ben want deze competitie is voor geen meter te voorspellen

Net fase van 2-2 gezien van Beerschot, Moeskroen is boos op de VAR. Ik kan ze geen ongelijk geven, toch heel duidelijke duw van Vanhamel.

Niet dat ik het erg moest vinden als Moeskroen moest zakken uiteraard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan