Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
El Hadj steviger 😂 Hier leest ge toch wat, jongens toch.
Hoe zou Vlap nu ooit een wereldpartij kunnen spelen ook. Bank, tribune, basis, vroege wissel, tribune, bank, bank. Ondertussen nog eventjes meegeven dat hij weg mag als er een bod komt. Laat die gast toch eens wat matchen spelen.

Maar bon, mij niet gelaten. Sukkel maar verder.

Vanwaar toch al die liefde voor Vlap. Nu ook al bij supporters van andere clubs. Heeft in 40 minuten geen bal geraakt.
En vorig seizoen was die ook niet de topper die sommigen er van willen maken. Maakt 7 veldgoals vorig seizoen, maar daartegenover staan gewoon ongelofelijk veel slechte passes, en wordt gewoon constant weggeblazen. Is niet gemaakt voor de Jupiler Pro League. Het gaat allemaal te snel, en hij heeft er het volume niet voor.

Het is niet omdat Vlap groter en ouder is dan El Hadj, dat hij zoveel steviger is. Ik heb El Hadj een paar balrecuperaties zien doen waar Michel Vlap enkel kan van dromen.

Vanwaar toch al die liefde voor Vlap. Nu ook al bij supporters van andere clubs.
Heeft nog nauwelijks iets laten zien. Maakt 7 veldgoals vorig seizoen, maar daartegenover staan gewoon ongelofelijk veel slechte passes, en wordt gewoon constant weggeblazen. Is niet gemaakt voor de Jupiler Pro League. Het gaat allemaal te snel, en hij heeft er het volume niet voor.

Het is niet omdat Vlap groter en ouder is dan El Hadj, dat hij zoveel steviger is. Ik heb El Hadj een paar balrecuperaties zien doen waar Michel Vlap enkel kan van dromen.
El Hadj anders toch ook elke match ofwel niet te zien ofwel constant verkeerde keuzes.
Heeft ook twee matchen na elkaar dezelfde stats, 77% passes completed, minste van de ploeg. Elke match 1 shot off target. Match daarvoor zelfs maar 65% en 0 shots op 87 minuten. Moet je toch toegeven dat die stats erbarmelijk zijn? Goed hij is nog jong maar om dat altijd maar te laten starten...

Vanwaar de sympathie voor Vlap... vond die bij de start bij Anderlecht wel aangenaam om naar te kijken. Zijn interviews ook wel eerlijk.
Gewoon frustrerend hoe Kompany sommige van zijn spelers behandeld.

El Hadj anders toch ook elke match ofwel niet te zien ofwel constant verkeerde keuzes.
Heeft ook twee matchen na elkaar dezelfde stats, 77% passes completed, minste van de ploeg. Elke match 1 shot off target. Match daarvoor zelfs maar 65% en 0 shots op 87 minuten. Moet je toch toegeven dat die stats erbarmelijk zijn? Goed hij is nog jong maar om dat altijd maar te laten starten...

Vanwaar de sympathie voor Vlap... vond die bij de start bij Anderlecht wel aangenaam om naar te kijken. Zijn interviews ook wel eerlijk.
Gewoon frustrerend hoe Kompany sommige van zijn spelers behandeld.

En jij weet hoe hij die behandelt? Jij weet wat er op training en achter de schermen gebeurt?
Tuurlijk speelt El Hadj geen wereldpartij. Maar waren zijn prestaties erbarmelijk?

Als er een goede fitte nr 10 in de kern zat, dan zat el Hadj op de bank.
Tau is vertrokken, en Vlap komt gewoon tekort voor het beoogde voetbal, en kan enkel teren op zijn iets beter scorend vermogen. Dan kies je ervoor om een talent waar je in gelooft ervaring op te doen . Waar hij uit leert, en zo een betere speler wordt. Dat is in Youth We Trust. Altijd maar laten starten? Wie moest er dan vandaag in zijn plaats spelen?

Iedere match die die gasten spelen, iedere fout die ze maken, zijn zaken die helpen om van hen een betere speler te maken op lange termijn.

Arnstad mocht nog eens invallen op Oostende, maar had toen de pech dat net toen hij het veld op kwam Lissens rood pakte, en hij dus in een ploeg terecht kwam die niet meer aan voetballen toe kwam. Is inderdaad 17.

Waar is Colassin vraag ik me af? Had drive en een actie in huis en kan afwerken. En hij is fit volgens mij.

Ik ben wel akkoord dat je Lawrence rood geeft, zo met 2 voeten vooruit tackle je niet. Zo breek je een been als je vol het been raakt of enkel

En jij weet hoe hij die behandelt? Jij weet wat er op training en achter de schermen gebeurt?
Tuurlijk speelt El Hadj geen wereldpartij. Maar waren zijn prestaties erbarmelijk?

Als er een goede fitte nr 10 in de kern zat, dan zat el Hadj op de bank.
Tau is vertrokken, en Vlap komt gewoon tekort voor het beoogde voetbal, en kan enkel teren op zijn iets beter scorend vermogen. Dan kies je ervoor om een talent waar je in gelooft ervaring op te doen . Waar hij uit leert, en zo een betere speler wordt. Dat is in Youth We Trust. Altijd maar laten starten? Wie moest er dan vandaag in zijn plaats spelen?

Iedere match die die gasten spelen, iedere fout die ze maken, zijn zaken die helpen om van hen een betere speler te maken op lange termijn.

Arnstad mocht nog eens invallen op Oostende, maar had toen de pech dat net toen hij het veld op kwam Lissens rood pakte, en hij dus in een ploeg terecht kwam die niet meer aan voetballen toe kwam. Is inderdaad 17.
Eerlijk? Ja, vind dat die echt niks meerwaarde geeft aan de ploeg. Is geen schande he gezien zijn leeftijd maar doen alsof die al iets laten zien heeft...

Wie er in de plaats zou moeten spelen... Dnno, net eens gekeken en toch echt amper iets van wisselmogelijkheden bij jullie.
Veel spelers voor in het centrum maar amper iemand die op de flanken kan spelen. Zou wel sowieso Murillo laten spelen in plaats van Sardella en Mykhaylichenko ipv Lawrence.

Maar er zou bij jullie toch echt wat op de flanken moeten bijkomen deze mercato. Als er blessures vallen en die gaan er door de kalender sowieso zijn...

Waar is Colassin vraag ik me af? Had drive en een actie in huis en kan afwerken. En hij is fit volgens mij.
Paar keer mogen invallen op de 10 recent, Nmecha moet precies ook steeds de volle 90 minuten spelen.
Is Dimata dan ook zo slecht op training dat die zelfs nooit mag invallen?

Vlap, tja. Ik geef De Mos niet vaak gelijk, maar als hij zegt dat die 2 klassen minder is dan Vanaken, dan heeft hij gewoon gelijk.

Gewoon te traag en te weinig body. En dan ook nog blijkbaar wat maniertjes. Kompany zal dat ook gewoon wel alle dagen zien hé, dat hij gewoon tekort komt.

We zullen natuurlijk wel nooit ofte nimmer zijn binnenkomer vergeten: "Vanaken, dat schijnt hier een grote speler te zijn geweest hé...". :ROFLMAO:

Lawrence legt zich voor de bal, stevig absoluut maar voor de bal. Raakt de bal ook eerst in close up. De eupen speler zet in zijn loop zijn voet tussen de benen van Lawrence, ook normaal want die kan niet stoppen.
Als hij hem vol op het been raakt is rood terecht, maar dit is een lachertje

Peeters is trouwens met de studs op de enkel en te laat. Niet zomaar op zijn voet staa'

Ik weet al perfect wat De Bleeckere zal zeggen. Lawrence brengt de fysieke integriteit van de tegenspeler in gevaar door zijn manier van tackelen dus het zal ongetwijfeld een terechte rode kaart zijn volgens de letter van de wet.

Dat die tackle nog verdedigd wordt zeg. Alleen al voor hoe debiel ge moet zijn voor zo te tackelen zou ge rood moeten krijgen. Ge springt toch echt NOOIT met 2 benen gestrekt naar de bal om te tackelen. Ge weet gewoon dat er contact gaat zijn. Het zou eens andersom moeten zijn ook.

Die fout van Peeters maakt dat van Lawrence er niet minder rood van hoor. Ja de VAR had daar moeten ingrijpen maar de VAR had vorige speeldag ook in 3 verschillende matchen, bij 3 verschillende tackles voor hetzelfde moeten ingrijpen. Hebben ze toen ook niet gedaan dus verbaasd me niet dat ze het nu weer nalaten. Ze hebben Vanaken zo rood gegeven, en nu ziet ge niks anders dan dergelijke fouten passeren. Toont wel gewoon hoe erbarmelijk heel dat scheidsrechter wereldje opgevolgd wordt.

Ik vind het ook echt redelijk frappant dat er mensen dit geen rood vinden. Twee voeten vooruit de lucht in... Of ge de bal raakt, maakt dan zelfs niet meer uit. Soit, volgende week zal wel iemand dat weer doen zonder rood en gaat het gezaag verder. Net zoals die niet gegeven rode kaart voor De Ridder. Mensen moeten eens meer gaan focussen op "Het is schandalig dat die speler de kaart niet krijgt" dan "Het is schandalig dat mijn speler het wel krijgt".

Peeters is trouwens met de studs op de enkel en te laat. Niet zomaar op zijn voet staan

Vind het een moeilijke. Ergens tussenin zeker?

Maar dat er twijfel is over die rode kaart voor Lawrence...
Op volle snelheid zo komen ingevlogen, twee voeten vooruit, van de grond, de andere zijn been ertussen.
Zit die op dat moment met zijn studs in de grond breekt die zijn enkel/kuit.

Lawrence legt zich voor de bal, stevig absoluut maar voor de bal. Raakt de bal ook eerst in close up. De eupen speler zet in zijn loop zijn voet tussen de benen van Lawrence, ook normaal want die kan niet stoppen.
Als hij hem vol op het been raakt is rood terecht, maar dit is een lachertje

Peeters is trouwens met de studs op de enkel en te laat. Niet zomaar op zijn voet staa'

hij tackelt ook niet naar de bal maar voor de bal om die te blokken. Groot verschil
Het maakt niet uit of hij zich voor de man of naar de man smijt in dit geval, het gaat om de manier waarop hij de tackle inzet. Twee voeten vooruit op die manier = rood, daar is nooit discussie over geweest.

Ik moest eigenlijk spontaan aan Cantona denken. 😅

Ik ben wel akkoord dat je Lawrence rood geeft, zo met 2 voeten vooruit tackle je niet. Zo breek je een been als je vol het been raakt of enkel

Colassin toch wel een ferme terugval. Begon indrukwekkend precies een jaar geleden, blesseerde zich, en kwam als een andere speler terug. Niet meer die straffe looplijnen. In iedere match die hij dit seizoen speelde was hij volledig onzichtbaar.

Nu is de vraag, speelde hij zo boven zijn kunnen vorig jaar, of heeft hij gewoon wat tijd nodig.
Gezien Nmecha zo goed speelt dit seizoen, zal hij minder als spits uitgespeeld worden. Op de 10 zie ik geen toekomst in hem.

De beloften in 1 B volgend seizoen zouden prefect zijn voor de ontwikkeling van hem. Al zou ik hem nu al uitlenen, aan een club in Nederland ofzo.

Vind het een moeilijke. Ergens tussenin zeker?

Maar dat er twijfel is over die rode kaart voor Lawrence...
Op volle snelheid zo komen ingevlogen, twee voeten vooruit, van de grond, de andere zijn been ertussen.
Zit die op dat moment met zijn studs in de grond breekt die zijn enkel/kuit.
Erzm90CXMAY1059

Blijft natuurlijk wel een tackle voor de bal, en niet op de man. Die voet kwam er pas achteraf tussen. Om maar te duiden wat de intentie was.
Toch een ietwat vertekend beeld op die andere foto.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan