Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Oef, 3 punten binnen en uitgelopen op de concurrentie. Goed debuut van Dost, nu hem rustig brengen, maar was op 45 min al duidelijk dat hij het profiel is dat we zo hard misten... is slechts 45 min vandaag, maar zeer positieve indruk so far, je ziet ook dat de ploeg veel meer vertrouwen heeft met hem erbij
De leegte daarna is wel groot vind ik. Okereke, sorry maar da's echt geld in het water. Badji is nog te jong/onervaren, CDK ook.
2e helft viel het wel goed op dat we Vanaken misten. Kan je altijd de bal aan kwijt en brengt ook rust.

1 punt voor Hein :ROFLMAO:

Trofee voor Clement kan je moeilijk onterecht noemen -> vorig jaar Club 15 punten los, nu weer op 1e plaats, en dat allemaal zonder diepe spits (y)

Wat was kompany daar allemaal aan het brabbelen na de match:rolleyes:
Dat over de analisten die bij zichzelf eens moesten denken wanneer zij het efficiëntst waren in hun carrière? Dat zal niet op hun 21e geweest zijn.

En dan Sonck: ik denk toch wel in't begin van m'n carrière. Ge hebt dat of ge hebt dat niet he :D :D :D

Wat een frustrerende match op Kortrijk. De eerste helft spelen we goed (maar niet wervelend) en moeten we gewoon met twee goals voorsprong tegen een nochtans niet slecht KVK de rust in gaan. De tweede helft gooien ze alles weg en eindigen we nog "positief" met maar 2-1.

We zijn toch aan het lijden onder een hoop fout gemaakte keuzes in het middenveld. Het is duidelijk dan we geen bank hebben om het verschil te maken, maar we hebben al teveel materiaal in huis om niet nog eens te gaan kopen zonder onze jongeren (die nu al niet genoeg minuten krijgen) te "kloten". En als ge dan zou een Kouassi als 6 ziet prullen, is het toch frustrerend dat ge een Wouters deze transferperiode nog gaat zien vertrekken.
En Brommie: Uw hele spelerskern heeft aangegeven dat de aanpassing naar een 3-4-3 hun allemaal goed lag en bovendien haalt ge 3 op 6 tegen Eupen en Kortrijk met in het totaal een kleine 45 minuten goed voetbal. Denk eens na wat ge de komende weken gaat doen of er gaan er zich mogelijk wat spelers tegen u keren...

Wat een frustrerende match op Kortrijk. De eerste helft spelen we goed (maar niet wervelend) en moeten we gewoon met twee goals voorsprong tegen een nochtans niet slecht KVK de rust in gaan. De tweede helft gooien ze alles weg en eindigen we nog "positief" met maar 2-1.

We zijn toch aan het lijden onder een hoop fout gemaakte keuzes in het middenveld. Het is duidelijk dan we geen bank hebben om het verschil te maken, maar we hebben al teveel materiaal in huis om niet nog eens te gaan kopen zonder onze jongeren (die nu al niet genoeg minuten krijgen) te "kloten". En als ge dan zou een Kouassi als 6 ziet prullen, is het toch frustrerend dat ge een Wouters deze transferperiode nog gaat zien vertrekken.
En Brommie: Uw hele spelerskern heeft aangegeven dat de aanpassing naar een 3-4-3 hun allemaal goed lag en bovendien haalt ge 3 op 6 tegen Eupen en Kortrijk met in het totaal een kleine 45 minuten goed voetbal. Denk eens na wat ge de komende weken gaat doen of er gaan er zich mogelijk wat spelers tegen u keren...

Los van het feit dat Kouassi duidelijk niet goed genoeg is, vind ik persoonlijk dat ook Wouters te kort komt voor een plek in de basis.

Heel dat interview met Kompany is alles wat hij die keer in extra time zei dat hij niet ging zijn. Dat na nog geen halfjaar?

Kompany is als trainer aan het evolueren, in de goede zin.

Is niet de koppigaard die iedereen er van wil maken. En leert gewoon veel bij dit seizoen.
Want laten we niet vergeten, deze Anderlecht kern loopt nu ook niet over van de kwaliteiten, wat logisch is gezien de fianciele situatie. Wel wederom een heerlijke match van Hannes Delcroix. Laat ons hopen voor het Belgische voetbal dat deze zo blijft evolueren.

Blessure van Sambi ook wel klap voor ons, al zijn de eerste berichten dat het niet om een scheur zou gaan.

Kompany is als trainer aan het evolueren, in de goede zin.

Is niet de koppigaard die iedereen er van wil maken. En leert gewoon veel bij dit seizoen.
Want laten we niet vergeten, deze Anderlecht kern loopt nu ook niet over van de kwaliteiten, wat logisch is gezien de fianciele situatie.
da's een positieve manier om het te bekijken ... je kan ook stellen dat Kompany veel beginnersfouten heeft gemaakt die typisch zijn voor een speler die zijn eerste stappen in de trainerswereld zet.

tuurlijk dat hij het moet doen met een kern die niet echt Anderlecht-waardig is, maar om nu te zeggen dat hij mirakels aan het verrichten is door met deze kern 4e te staan, ... neen, echt niet.

En het feit dat Anderlecht maar blijft doelpunten slikken in de laatste 10 min mag je ook wel op zijn rekening beginnen te schrijven vind ik

Ik vind Kompany zijn verhaal in post interviews wel afgezaagd te worden (na puntenverlies): we missen ervaring (dus ook efficiëntie), we zitten in een leerproces, dat hoort erbij, etc etc. Ja ok, die woorden gebruikt hij al sinds begin vorig seizoen. Het is nogal gemakkelijk om zich daar achter blijven te verschuilen. Wat trouwens onnodig is want Anderlecht doet het na het rampjaar van vorig seizoen dit seizoen toch heel goed (gezien alle omstandigheden).

Soms mag je dingen eens gewoon benoemen zoals ze zijn, hij wou gisteren niet eens de woorden letterlijk uitspreken dat het een fout was van de verdediger en een terechte penalty was. Nee, hij heeft 3x geantwoord dat dit bij het leerproces van Anderlecht hoort. 🥱

Dat hij een koppigaard is kunnen wij als buitenstaander toch moeilijk beoordelen. Er zit toch een evolutie in dit Anderlecht, dus lijkt me tot dusver wel vrij ok. Of hij daarmee een goede trainer is, dat is helemaal iet anders. Time will tell.

Los van het feit dat Kouassi duidelijk niet goed genoeg is, vind ik persoonlijk dat ook Wouters te kort komt voor een plek in de basis.
Vind ik ook, maar ik zie liever ene uit de jeugd klungelen dan ene die ge zijt gaan halen voor een smak geld.

Klopt. Maar van de keuzes op dit moment is hij wel de minst slechte keuze imo. Maar dat ze geen goede 6 hebben binnengehaald en wel Kouassi zijn contract verlengd hebben, is onbegrijpelijk.

Ik vind Kompany zijn verhaal in post interviews wel afgezaagd te worden (na puntenverlies): we missen ervaring (dus ook efficiëntie), we zitten in een leerproces, dat hoort erbij, etc etc. Ja ok, die woorden gebruikt hij al sinds begin vorig seizoen. Het is nogal gemakkelijk om zich daar achter blijven te verschuilen. Wat trouwens onnodig is want Anderlecht doet het na het rampjaar van vorig seizoen dit seizoen toch heel goed (gezien alle omstandigheden).

Soms mag je dingen eens gewoon benoemen zoals ze zijn, hij wou gisteren niet eens de woorden letterlijk uitspreken dat het een fout was van de verdediger en een terechte penalty was. Nee, hij heeft 3x geantwoord dat dit bij het leerproces van Anderlecht hoort. 🥱

Dat hij een koppigaard is kunnen wij als buitenstaander toch moeilijk beoordelen. Er zit toch een evolutie in dit Anderlecht, dus lijkt me tot dusver wel vrij ok. Of hij daarmee een goede trainer is, dat is helemaal iet anders. Time will tell.

Dus jullie verwachten dat Kompany een 18 jarige even met de grond gelijk gaat maken in een interview op tv?

Op die manier kraak je jeugdspelers idd volledig. Met jeugd spelen kost punten op korte termijn, maar zal punten opleveren op lange.

Logisch dat Kompany beginnersfouten maakt ook lijkt me. Ook in het goals slikken de laatste 10 minuten zit een evolutie, los van de ongelukkige fout van Sardella gisteren, en die dwaze pas van Bundu op Charleroi. Men heeft ondertussen toch ook al een paar matchen volwassen over de streep kunnen trekken.

Heel zuur dat we gisteren verliezen, want op zich speelt men geen slechte partij.

Wat is er mis met te zeggen, het was een terechte penaltyfout? Dan kan je gerust nog zeggen dat het zaken zijn die erbij horen. Dat heeft niets te zien met jongeren afbreken. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Klopt. Maar van de keuzes op dit moment is hij wel de minst slechte keuze imo. Maar dat ze geen goede 6 hebben binnengehaald en wel Kouassi zijn contract verlengd hebben, is onbegrijpelijk.

Op zich hebben we ook niet echt een 6 nodig, indien we gewoon terug overschakelen naar de 3-4-3 met dan Heynen en Hrosovsky (die het in die 3-4-3 wel degelijk deed) centraal op het middenveld.

Bij mij staat de tv al lang uit wanneer ze trainers beginnen interviewen. Ik heb er echt geen behoefte aan om die hun uitleg te horen. Ze hebben altijd wel een uitleg waarom ze hadden kunnen of moeten winnen.

Allez, de eerste 10.000 euro komt van Standard. Carcela heeft toch ook het verstand van een aardappel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan