Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
we zullen zien , denk da Vince veel invloed heeft ( zou nooit gekomen zijn als vince geen coach was)Vrees er voor jullie wel voor dat die gaat blijven om Conference League te spelen.
Hahaha, Club heeft dit seizoen een pak meer dubieuze beslissingen tegen dan voor gehad hoor...
Ga jij in een normaal seizoen eigenlijk elke match kijken? Je lijkt me "redelijk" fanatiek, maar ergens zie ik u niet in een stadion, voor zover dat af te leiden is online natuurlijk.Hopelijk volgend seizoen met publiek weer

ik ga soms jaGa jij in een normaal seizoen eigenlijk elke match kijken? Je lijkt me "redelijk" fanatiek, maar ergens zie ik u niet in een stadion, voor zover dat af te leiden is online natuurlijk.![]()
kan natuurlijk niet altijd maar ik kom veel in Anderlecht , heb er nog familie wonen ( ben er geboren he)wa denkteSpijtig dat Brugge en Anderlecht toch allebei genaaid worden door de refs. Chance dat er bij ons niks op het spel stond maar wat een amateurisme toch elke keer.
Moest ik een Anderlecht-fan zijn zou ik echt furieus zijn atm.

Ffs... zuivere hensbal fluiten ze niet en dit is dan opeens penalty? Echt waar, onbekwame kutarbitrage hier in België, krijg er echt het schijt van.

Man man man. Dus jij hebt op tv gezien dat Chong buitenspel stond, jij ziet het beter dan een officiële offiside line...Dat is zeker gelijk wij in beide matchen op Brugge dit seizoen een goal binnenkrijgen waarvan de assist vanuit buitenspel gegeven wordt, zeker? Zal wel toeval zijn dat die lijn achteraf niet te zien was?
En dan moet ge hier lezen dat "Brugge genaaid is door de ref"... Twee slechte beslissingen (geen hands van Preciado en buitenspel van Chong) en één stomme maar correcte beslissing met de penalty. Horvath was op de man en niet op de bal en dan is het penalty. Dat het een idiote fase was, is een feit. Maar man en niet bal is penalty. Daar kloegen jullie tegen Antwerp toch ook niet over? Want dat was ook ENORM licht, maar ook gewoon volgens de regel een penalty.
Echt frappant toch sommige reacties hier...
Sportief gezien was het geen topmatch, zoals te verwachten. De Brugge boys vonden hen beter dan ons en wij vonden ons beter dan hen. Dus de waarheid zal wel in het midden liggen, zeker? Onze xG lag iets hoger dan die van Brugge, maar verwaarloosbaar. Wij begonnen met een ploeg dichter bij onze basisploeg en Brugge eindigde met een ploeg dichter bij de basisploeg. Een gelijkspel was dus op zich een correcte uitslag geweest.
Ik weet ook niet wat te denken van dit seizoen. Uitermate tevreden met waar we eindigen en uitermate tevreden met de stijgende lijn binnen onze kern. Met wat meeval doen we volgend jaar enorm hard mee. Maar onze twee dips waren echt fenomenaal groot... Het had zonder die dips anders kunnen zijn. Dus ik zou ook vooral daar boos om kunnen zijn, maar ik ga focussen op de positieve kant.
Als Dessers het penalty vindt, dan zal het wel zo zijn. Die zijn genialiteit kent geen grenzen.Man man man. Dus jij hebt op tv gezien dat Chong buitenspel stond, jij ziet het beter dan een officiële offiside line...
En hoezo Preciado is geen hands? Bal botst op zijn bovenbeen en controleert de bal dan met de hand. Altijd hands.
En komaan zeg, Horvath haalt niemand onderuit. Niemand vond dit penalty, jij samen met Dessers en Lardot zijn de enigste mensen die dit penalty vonden.
Mja ok, maar zonder de dip van Club net voor (en vooral tijdens) de play-offs, is het ook weer een heel ander verhaal he. Jullie een dip, wij een dip op een veel crucialer moment. Uiteindelijk terechte kampioen lijkt me.Het had zonder die dips anders kunnen zijn. Dus ik zou ook vooral daar boos om kunnen zijn, maar ik ga focussen op de positieve kant.
Welke officiële offside lijn? Die die we toevallig niet te zien kregen? En ja, op basis van de goals die we al op dergelijke manieren afgekeurd zagen, zag ik duidelijk dat dit ook buitenspel was.Man man man. Dus jij hebt op tv gezien dat Chong buitenspel stond, jij ziet het beter dan een officiële offiside line...
En hoezo Preciado is geen hands? Bal botst op zijn bovenbeen en controleert de bal dan met de hand. Altijd hands.
En komaan zeg, Horvath haalt niemand onderuit. Niemand vond dit penalty, jij samen met Dessers en Lardot zijn de enigste mensen die dit penalty vonden.
Mja ok, maar zonder de dip van Club net voor (en vooral tijdens) de play-offs, is het ook weer een heel ander verhaal he. Jullie een dip, wij een dip op een veel crucialer moment. Uiteindelijk terechte kampioen lijkt me.

Dessers struikelt over Horvath, Horvath maakt geen beweging naar Dessers want Horvath lag al op de grond in een poging om de bal te blokken en maakte geen voorwaartse beweging meer.