Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vrees er voor jullie wel voor dat die gaat blijven om Conference League te spelen.

Hahaha, Club heeft dit seizoen een pak meer dubieuze beslissingen tegen dan voor gehad hoor...
we zullen zien , denk da Vince veel invloed heeft ( zou nooit gekomen zijn als vince geen coach was)

Oef, flutseizoen is eindelijk gedaan, en dat is zeker niet alleen op ons bedoeld. En eerlijk gezegd, ik kan zeer weinig van deze titel genieten, altijd op tv moeten kijken naar die zielloze brolmatchen.

Heerlijk, mooie beloning toch voor de jongens. Deftige play-offs gespeeld en uiteindelijk toch nog loon naar werken.

Hopelijk volgend seizoen terug met fans want dit seizoen, Europa League buiten beschouwing gelaten dan, was er qua beleving geen bal aan.

Ga jij in een normaal seizoen eigenlijk elke match kijken? Je lijkt me "redelijk" fanatiek, maar ergens zie ik u niet in een stadion, voor zover dat af te leiden is online natuurlijk. :p
ik ga soms ja :) kan natuurlijk niet altijd maar ik kom veel in Anderlecht , heb er nog familie wonen ( ben er geboren he)

Hopen dat al onze clubs zich kunnen kwalificeren voor de Poule-fase's deze keer... Het zal nodig zijn om onze coëfficiënt nog eens wat op te krikken!

Spijtig dat Brugge en Anderlecht toch allebei genaaid worden door de refs. Chance dat er bij ons niks op het spel stond maar wat een amateurisme toch elke keer.

Moest ik een Anderlecht-fan zijn zou ik echt furieus zijn atm.

Ffs... zuivere hensbal fluiten ze niet en dit is dan opeens penalty? Echt waar, onbekwame kutarbitrage hier in België, krijg er echt het schijt van.

Dat is zeker gelijk wij in beide matchen op Brugge dit seizoen een goal binnenkrijgen waarvan de assist vanuit buitenspel gegeven wordt, zeker? Zal wel toeval zijn dat die lijn achteraf niet te zien was? :)
En dan moet ge hier lezen dat "Brugge genaaid is door de ref"... Twee slechte beslissingen (geen hands van Preciado en buitenspel van Chong) en één stomme maar correcte beslissing met de penalty. Horvath was op de man en niet op de bal en dan is het penalty. Dat het een idiote fase was, is een feit. Maar man en niet bal is penalty. Daar kloegen jullie tegen Antwerp toch ook niet over? Want dat was ook ENORM licht, maar ook gewoon volgens de regel een penalty.

Echt frappant toch sommige reacties hier...

Sportief gezien was het geen topmatch, zoals te verwachten. De Brugge boys vonden hen beter dan ons en wij vonden ons beter dan hen. Dus de waarheid zal wel in het midden liggen, zeker? Onze xG lag iets hoger dan die van Brugge, maar verwaarloosbaar. Wij begonnen met een ploeg dichter bij onze basisploeg en Brugge eindigde met een ploeg dichter bij de basisploeg. Een gelijkspel was dus op zich een correcte uitslag geweest.

Ik weet ook niet wat te denken van dit seizoen. Uitermate tevreden met waar we eindigen en uitermate tevreden met de stijgende lijn binnen onze kern. Met wat meeval doen we volgend jaar enorm hard mee. Maar onze twee dips waren echt fenomenaal groot... Het had zonder die dips anders kunnen zijn. Dus ik zou ook vooral daar boos om kunnen zijn, maar ik ga focussen op de positieve kant.

Dat is zeker gelijk wij in beide matchen op Brugge dit seizoen een goal binnenkrijgen waarvan de assist vanuit buitenspel gegeven wordt, zeker? Zal wel toeval zijn dat die lijn achteraf niet te zien was? :)
En dan moet ge hier lezen dat "Brugge genaaid is door de ref"... Twee slechte beslissingen (geen hands van Preciado en buitenspel van Chong) en één stomme maar correcte beslissing met de penalty. Horvath was op de man en niet op de bal en dan is het penalty. Dat het een idiote fase was, is een feit. Maar man en niet bal is penalty. Daar kloegen jullie tegen Antwerp toch ook niet over? Want dat was ook ENORM licht, maar ook gewoon volgens de regel een penalty.

Echt frappant toch sommige reacties hier...

Sportief gezien was het geen topmatch, zoals te verwachten. De Brugge boys vonden hen beter dan ons en wij vonden ons beter dan hen. Dus de waarheid zal wel in het midden liggen, zeker? Onze xG lag iets hoger dan die van Brugge, maar verwaarloosbaar. Wij begonnen met een ploeg dichter bij onze basisploeg en Brugge eindigde met een ploeg dichter bij de basisploeg. Een gelijkspel was dus op zich een correcte uitslag geweest.

Ik weet ook niet wat te denken van dit seizoen. Uitermate tevreden met waar we eindigen en uitermate tevreden met de stijgende lijn binnen onze kern. Met wat meeval doen we volgend jaar enorm hard mee. Maar onze twee dips waren echt fenomenaal groot... Het had zonder die dips anders kunnen zijn. Dus ik zou ook vooral daar boos om kunnen zijn, maar ik ga focussen op de positieve kant.
Man man man. Dus jij hebt op tv gezien dat Chong buitenspel stond, jij ziet het beter dan een officiële offiside line...
En hoezo Preciado is geen hands? Bal botst op zijn bovenbeen en controleert de bal dan met de hand. Altijd hands.
En komaan zeg, Horvath haalt niemand onderuit. Niemand vond dit penalty, jij samen met Dessers en Lardot zijn de enigste mensen die dit penalty vonden.

Man man man. Dus jij hebt op tv gezien dat Chong buitenspel stond, jij ziet het beter dan een officiële offiside line...
En hoezo Preciado is geen hands? Bal botst op zijn bovenbeen en controleert de bal dan met de hand. Altijd hands.
En komaan zeg, Horvath haalt niemand onderuit. Niemand vond dit penalty, jij samen met Dessers en Lardot zijn de enigste mensen die dit penalty vonden.
Als Dessers het penalty vindt, dan zal het wel zo zijn. Die zijn genialiteit kent geen grenzen.

Het had zonder die dips anders kunnen zijn. Dus ik zou ook vooral daar boos om kunnen zijn, maar ik ga focussen op de positieve kant.
Mja ok, maar zonder de dip van Club net voor (en vooral tijdens) de play-offs, is het ook weer een heel ander verhaal he. Jullie een dip, wij een dip op een veel crucialer moment. Uiteindelijk terechte kampioen lijkt me.

Gerechtigheid geschied op het einde van het seizoen. Dat er over de rode kaart twijfelachtig gedaan word dat snap ik niet, hij is toch gewoon laatste man en trekt aan de shirt van Lamkel Zé. Geen andere beslissing dan rood.
Over de goal, daar ben ik het eens mee ik denk eigenlijk zelfs niet dat hij over de lijn was. Maar gezien de laatste weken denk ik niet dat ze in Brussel nu zo hard moeten afgeven op de arbitrage. Kompany zijn uitleg van de evolueren is volstrekt belachelijk.
De wedstrijd an sich was eigenlijk ook niet om over naar huis te schrijven leek wel of wij de titel hadden gewonnen. Zo weinig tempo, met tien man een 5-mans verdediging blijven ophouden dat vind ik onbegrijpelijk. We moesten een numeriek overtal hebben op het middenveld tegen het blok van paars-wit.

We hebben een mooi seizoen achter de rug : bekerfinale, 2x derby winst, Europese overwintering, Tottenham thuis verslagen en 3de geëindigd. Dan heb je het meer als behoorlijk gedaan en mogen daar gewoon fier op zijn. Laat ons nu maar hopelijk met Franky Vercauteren werken aan sportieve toekomst.

Welverdiende vakantie en einde van dit zeer turbulente seizoen en zal blij zijn ik mijn Bosuil zitje terug kan verwarmen binnenkort.

Welke officiële offside lijn? Die die we toevallig niet te zien kregen? En ja, op basis van de goals die we al op dergelijke manieren afgekeurd zagen, zag ik duidelijk dat dit ook buitenspel was.

En ik zeg toch net dat het niet geven van hands op Preciado een foute beslissing was? Een handsbal die perfect valt binnen "Tja, idioot... maar regels zijn regels". Net zoals die penalty op Dessers. Belachelijk dat ge in een voetbal-wereld zit waarin zoiets penalty is, maar als de regel is "ge hebt de man en niet de bal is het penalty" is dat de regel. Zo hebben wij er zelfs op Brugge (Uronen in de laatste minuut op Brugge een paar jaar geleden vergeet ik nooit) tegengehad en toen was het ook "man en niet bal is penalty". En ook vorige week duikt Lang er stevig en graag over, terwijl hij eigenlijk echt wel gewoon voorbij Butez had kunnen walsen. Maar ja, Butez is te laat en heeft de bal niet dus kunt ge gewoon niks zeggen: terechte penalty.

Ik snap dat bijterig gedrag en de oogkleppen trouwens echt niet. Ge zijt pas kampioen geworden en gedraagt u al de hele match alsof de titel voor jullie neus weggeript is door een bal over de lijn die niet goedgekeurd is ofzo. Geniet er toch van.

Mja ok, maar zonder de dip van Club net voor (en vooral tijdens) de play-offs, is het ook weer een heel ander verhaal he. Jullie een dip, wij een dip op een veel crucialer moment. Uiteindelijk terechte kampioen lijkt me.

Uiteraard. Maar ik kijk enkel naar mijn club, hè ;)
En qua terechte kampioen ook geen weerwerk, hoor. De ploeg die op het einde bovenaan staat, is de terechte kampioen. Een match kunt ge met geluk winnen, een toernooi soms zelfs, maar een competitie? Nope. Wint ge die, wint ge die verdiend.

Terechte rode kaart voor Anderlecht

Als je als keeper in uw doel gaat staan (letterlijk) ben je een prutser. Of die bal effectief over de lijn is kan je niet zien op de beelden. Neem aan dat grensrechter aangeeft dat de bal binnen is?

Dessers heeft de bal, Horvath schuift gewoon iedereen onderuit. Dus ja ook terechte penalty

gebaseerd op de samenvatting op play 4

Dessers struikelt over Horvath, Horvath maakt geen beweging naar Dessers want Horvath lag al op de grond in een poging om de bal te blokken en maakte geen voorwaartse beweging meer. Om het met de woorden van Peter Vd Bempt te zeggen toen er penalty gefloten werd: Dit meen je toch niet? Jezus Christus... Dus Horvath haalt Dessers echt niet onderuit.

Was er trouwens geen doellijntechnologie intussen? Of is dat pas vanaf volgend seizoen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan