Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar ja, facebook en hln staat vol van reacties ala Varhaeghe... Ik blijf het onbegrijpelijk dat de Belgische clubs deze incompetentie blijven pikken. 2 top arbiters zitten in de bak wegens omkoping en de baas van de abiters mag gewoon blijven zitten... Degoutant.

Laat het jullie avond niet bederven jongens. Straks hopelijk een interessante transferperiode, EK en dan begint de kermis opnieuw.

Het enige wat overblijft na een paar maanden is de extra trofee in de kast.

Blijft voor mij wel weer enorm frustrerend. Het internet gaat nu weer vol staan over dat Genk de morele kampioen is want ze zijn gelijk geëinigd met Club... Terwijl ze hier gewoon totaal niet verdienen te winnen, de grootste kansen waren voor Club gewoon. Genk krijgt een penal cadeau en bij Club is er 1 niet gefloten.

't is vooral jammer voor Horvath. Speelt goed, wordt niet beloond.

Dat vooral, ja. Jammer dat Hans zijn strafschop mist ...

Blijft voor mij wel weer enorm frustrerend. Het internet gaat nu weer vol staan over dat Genk de morele kampioen is want ze zijn gelijk geëinigd met Club... Terwijl ze hier gewoon totaal niet verdienen te winnen, de grootste kansen waren voor Club gewoon. Genk krijgt een penal cadeau en bij Club is er 1 niet gefloten.

Herkenbaar voor mij als ik een aantal jaar terugkeer in de tijd. Gewoon beschouwen als achtergrondruis en focussen op andere dingen. Eenmaal er kleine pagadders uw huis onveilig maken, loopt dat wel wat gemakkelijker natuurlijk.

Deze helpt ook:

CWkL9iRF2otnMnLLdpEBKdoeDkXX3dh9F9sUSm9gg5lXJ_OBanC-XD2hsyNMd5y6sIK3CV0OsECgKRgqMG6hkXODDnjMF2dxmS2DybsFU4k4gRFMnINVCs4j7sqVZe4rCT-MdIJLxlKE7ytEaN70KnV_4lPkwT2xs5c

edit: Of elke post die op uw zenuwen werkt beantwoorden met een foto van onze nieuwste trofee/titel =] Laat ze een beetje sudderen in eigen vet.

Laatst bewerkt:
Het eindigt wel zoals het begon, bizarre penaltyfases waar niemand eigenlijk nog weet of het correct is

RSCA die naar de conference league "mag" is ook geen cadeau

Het eindigt wel zoals het begon, bizarre penaltyfases waar niemand eigenlijk nog weet of het correct is

RSCA die naar de conference league "mag" is ook geen cadeau
En nen bal die we nog altijd ni weten of hij helemaal over de lijn is ...
Ach Conf League we zullen zien he
Hopelijk blijft Nmecha

De ene match krijg je onterechte penal kado. De andere match krijg je ze dan mssn eens tegen.

En nen bal die we nog altijd ni weten of hij helemaal over de lijn is ...
Ach Conf League we zullen zien he
Hopelijk blijft Nmecha

Vrees er voor jullie wel voor dat die gaat blijven om Conference League te spelen.

De ene match krijg je onterechte penal kado. De andere match krijg je ze dan mssn eens tegen.

Hahaha, Club heeft dit seizoen een pak meer dubieuze beslissingen tegen dan voor gehad hoor...

Jammer, maar boeit uiteindelijk niet.
Moest deze match er toe doen zou dit sowieso anders zijn, simpel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan