Babaluna
Well-known member
Anders moete is naar onze match zien ....Ffs... zuivere hensbal fluiten ze niet en dit is dan opeens penalty? Echt waar, onbekwame kutarbitrage hier in België, krijg er echt het schijt van.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anders moete is naar onze match zien ....Ffs... zuivere hensbal fluiten ze niet en dit is dan opeens penalty? Echt waar, onbekwame kutarbitrage hier in België, krijg er echt het schijt van.
Hoe zeggen jullie dat elk seizoen weer? "Op het eind is alles gelijk?"Anders moete is naar onze match zien ....
De scheids is wel weer slecht true ..

ik zeg het toch , totaal onbekwaamHoe zeggen jullie dat elk seizoen weer? "Op het eind is alles gelijk?"
Nu, Club punt(en) bestolen, Anderlecht van hetzelfde, niveau scheidsrechters is weer nihil.
't is vooral jammer voor Horvath. Speelt goed, wordt niet beloond.
Blijft voor mij wel weer enorm frustrerend. Het internet gaat nu weer vol staan over dat Genk de morele kampioen is want ze zijn gelijk geëinigd met Club... Terwijl ze hier gewoon totaal niet verdienen te winnen, de grootste kansen waren voor Club gewoon. Genk krijgt een penal cadeau en bij Club is er 1 niet gefloten.
En nen bal die we nog altijd ni weten of hij helemaal over de lijn is ...Het eindigt wel zoals het begon, bizarre penaltyfases waar niemand eigenlijk nog weet of het correct is
RSCA die naar de conference league "mag" is ook geen cadeau
De ene match krijg je onterechte penal kado. De andere match krijg je ze dan mssn eens tegen.Blijft voor mij wel weer enorm frustrerend. Het internet gaat nu weer vol staan over dat Genk de morele kampioen is want ze zijn gelijk geëinigd met Club... Terwijl ze hier gewoon totaal niet verdienen te winnen, de grootste kansen waren voor Club gewoon. Genk krijgt een penal cadeau en bij Club is er 1 niet gefloten.
Hoeveel onterechte penalty's heeft Club mss gekregen dit seizoen?De ene match krijg je onterechte penal kado. De andere match krijg je ze dan mssn eens tegen.
En nen bal die we nog altijd ni weten of hij helemaal over de lijn is ...
Ach Conf League we zullen zien he
Hopelijk blijft Nmecha
De ene match krijg je onterechte penal kado. De andere match krijg je ze dan mssn eens tegen.