Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Verdiende kampioen.
als Anderlecht-supporter was ik al blij dat we in play-off 1 zaten.
Maar nu 3de plaats pakken is natuurlijk nog beter 😁

De huidige top 4 is wel een mooie afspiegeling van het seizoen, al had ik ook graag Oostende in de play offs gehad.

Je zou denken dat ze Refaelov missen. :unsure:
Miyoshi doet het uitstekend als vervanger van Refaelov. Wat we missen is een keeper die niet elke match een flater begaat, een linksback die niet op het niveau van Lierse-Kempenzonen speelt (hoe is die in godsnaam op de reservelijst van Martinez geraakt?!) en den Didier die dan ook nog coronavirus pakt.

Ik vind ons best nog goede play-offs spelen, op vandaag na dan. In elke andere match zat er meer in voor ons. Exponent daarvan was wel die match op Anderlecht.

Miyoshi doet het uitstekend als vervanger van Refaelov. Wat we missen is een keeper die niet elke match een flater begaat, een linksback die niet op het niveau van Lierse-Kempenzonen speelt (hoe is die in godsnaam op de reservelijst van Martinez geraakt?!) en den Didier die dan ook nog coronavirus pakt.

Ik vind ons best nog goede play-offs spelen, op vandaag na dan. In elke andere match zat er meer in voor ons. Exponent daarvan was wel die match op Anderlecht.
Ik heb toch weinig goeds gezien. Aanvallend vaak veel te zwak en defensief gatenkaas.

Wel opvallend hoe opgewekt Okereke altijd is, voor het weinige dat die maar mag spelen.
Jammer dat die wat te licht is voor Club, want ik gun het hem wel. Sympathieke kerel.

Ik heb toch weinig goeds gezien. Aanvallend vaak veel te zwak en defensief gatenkaas.
Dat zijn problemen die ik in mijn post beschrijf, ja. Desondanks had je wel altijd gemakkelijk op Anderlecht moeten gaan winnen, thuis tegen Genk zat er ook veel meer in en op Brugge verlies je door een flater van de keeper. Dus ja, dan is 2/15 een te magere oogst voor wat je laten zien hebt.

Hoop toch voor club dat Clement andere oorden opzoekt. Kon de ploeg toch te lang niet op scherp stellen. En dan nog paar tactische keuzes die me raar leken, al kijken we als buitenstaander uiteraard niet mee op training, in de kleedkamer of naar medische gegevens.

Clement, ben er ook niet 100% van overtuigd, maar vandaag heeft dat, ondanks de kritiek vooraf, wel goed uitgepakt.

Zijn er ooit geruchten geweest over Clement en het buitenland bijvoorbeeld? Hij kan ook altijd de rode duivels naar goud op het WK leiden als Martinez toch zou vertrekken.

Hans even op de bank zetten heeft hem zeker geprikkeld dus wel goed dat hij dat durft. Ben ook geen fan maar probleem is dat er veel slechtere trainers zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan