Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Pfft, het zit ook gewoon niet mee hé jongens toch. Tjah, is gewoon strafschop zeker tegenwoordig.
Voor de rest maakt Anderlecht niets klaar en klopt het tactisch echt wel, maar daar zijn we nu weer vet me, jongens toch.
die Nmecha is toch een beetje een duts met z'n panenka penalty. Maar oke, penalty's scoren kan ie goed. Niet voor niets meer dan 50% van zijn goals vanop de stip.
Jah, voor deze eerste helft kan je dat gewoon niet zeggen hé. Als je constant het doel bestookt, kan er eens een bal goed vallen inderdaad ... Hier hebben we een fase met geen enkel doelgevaar die opeens tot een strafschop leidt.
die Nmecha is toch een beetje een duts met z'n panenka penalty. Maar oke, penalty's scoren kan ie goed. Niet voor niets meer dan 50% van zijn goals vanop de stip.
Zo'n panenka penalty moet nu ook niet voor mij. Maar Mignolet lag wel goed in de hoek waar Nmecha normaal zijn penalties zet dus het was wel goed om eens af te wisselen.
Volledig mee eens , maar gij laat het uitschijnen dat wij enkel kunne winnen met belachelijke goals tegen jullie , ook ni waar , neem nu uwe wereldgoal van hans , kwil die dat nog is zien proberen
Pfft, het zit ook gewoon niet mee hé jongens toch. Tjah, is gewoon strafschop zeker tegenwoordig.
Voor de rest maakt Anderlecht niets klaar en klopt het tactisch echt wel, maar daar zijn we nu weer vet me, jongens toch.