blub Well-known member 20 mei 2021 #4.602 Babaluna zei: paar postje geleden wast nog nen 2de MPH lol Klik om te vergroten... Ik sta ni in voor wa iemand anders zet e.. Maar het draait goed uit.. Op die kutbal na nu.. Gvd
Babaluna zei: paar postje geleden wast nog nen 2de MPH lol Klik om te vergroten... Ik sta ni in voor wa iemand anders zet e.. Maar het draait goed uit.. Op die kutbal na nu.. Gvd
Solleke89 Well-known member 20 mei 2021 #4.605 Anderlecht kan enkel met geluk tegen Club scoren. Zo degoutant.
Général Zantas Well-known member 20 mei 2021 #4.606 Sportinggboy zei: Dit Anderlecht scoort nooit Klik om te vergroten... Hallo
Babaluna Well-known member 20 mei 2021 #4.607 Babaluna zei: T'is natuurlijk zen plafond , de JPL Ontopic : dees winnen we nooit lol Klik om te vergroten... Ik moet echt meer zo'n dingen schrijven ...hahaha ik win nooit de lotto !
Babaluna zei: T'is natuurlijk zen plafond , de JPL Ontopic : dees winnen we nooit lol Klik om te vergroten... Ik moet echt meer zo'n dingen schrijven ...hahaha ik win nooit de lotto !
S schumi2003 Active member 20 mei 2021 #4.608 Anderlecht heeft buiten de eerste 5 min na niks, maar dan ook niks laten zien of klaargemaakt. Top werk van Brugge maar terug naar de start nu.
Anderlecht heeft buiten de eerste 5 min na niks, maar dan ook niks laten zien of klaargemaakt. Top werk van Brugge maar terug naar de start nu.
Sportinggboy Well-known member Supporter 20 mei 2021 #4.610 Général Zantas zei: Hallo Klik om te vergroten... Ja ik bedoelde met het veldspel uiteraard
Babaluna Well-known member 20 mei 2021 #4.612 Solleke89 zei: Anderlecht kan enkel met geluk tegen Club scoren. Zo degoutant. Klik om te vergroten... Yep ... jezus man , zijde gij zo ene die ook naar de tegenstander spuwt ?
Solleke89 zei: Anderlecht kan enkel met geluk tegen Club scoren. Zo degoutant. Klik om te vergroten... Yep ... jezus man , zijde gij zo ene die ook naar de tegenstander spuwt ?
N Nic! New member 20 mei 2021 #4.613 Solleke89 zei: Anderlecht kan enkel met geluk tegen Club scoren. Zo degoutant. Klik om te vergroten... Hoe was de goal van Nmecha in de vorige wedstrijd geluk? :/
Solleke89 zei: Anderlecht kan enkel met geluk tegen Club scoren. Zo degoutant. Klik om te vergroten... Hoe was de goal van Nmecha in de vorige wedstrijd geluk? :/
blub Well-known member 20 mei 2021 #4.615 Babaluna zei: Yep ... jezus man , zijde gij zo ene die ook naar de tegenstander spuwt ? Klik om te vergroten... Tis nu niet dat ze ooit aanspraak maakten op een goal e
Babaluna zei: Yep ... jezus man , zijde gij zo ene die ook naar de tegenstander spuwt ? Klik om te vergroten... Tis nu niet dat ze ooit aanspraak maakten op een goal e
Baldarich Active member 20 mei 2021 #4.617 Zo de rust in gaan zal zeker sporen achterlaten bij Bruhhe. En dan nog met een heerlijke panenka.
Rogue Active member 20 mei 2021 #4.618 Onstaat wel door stom toeval natuurlijk, heeft geen enkele intentie om de bal met de hand te spelen.
Solleke89 Well-known member 20 mei 2021 #4.619 Babaluna zei: Yep ... jezus man , zijde gij zo ene die ook naar de tegenstander spuwt ? Klik om te vergroten... Aub zeg. Jullie zijn deze match absoluut nergens en komen op zo'n belachelijke penalty weer gelijk.
Babaluna zei: Yep ... jezus man , zijde gij zo ene die ook naar de tegenstander spuwt ? Klik om te vergroten... Aub zeg. Jullie zijn deze match absoluut nergens en komen op zo'n belachelijke penalty weer gelijk.
Babaluna Well-known member 20 mei 2021 #4.620 blub zei: Tis nu niet dat ze ooit aanspraak maakten op een goal e Klik om te vergroten... Nope , we spelen slecht maar ENKEL stoort me in de zin .
blub zei: Tis nu niet dat ze ooit aanspraak maakten op een goal e Klik om te vergroten... Nope , we spelen slecht maar ENKEL stoort me in de zin .