Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie Brugge vanavond niet verliezen.

Maar als je zondag in een rechtstreeks duel kampioen kan spelen, zou dat jullie titel wel meer elan geven vind ik.

Al snap ik wel dat je als fan gewoon vanavond al wil vieren.

In het licht van zulke vergelijkingen zou ik graag willen vragen om keepers van het likemevestjeallooi zoals Butez of Bodart niet meer als goed te bestempelen. Het is niet omdat ge als dweil met handschoenen wordt afgewogen tegen medepositiebekleders zo dramatisch als Roef of Steppe dat ge plots geen dweil met handschoenen meer zijt. Die twee gaan nergens geraken, dus stop er maar mee, heeft lang genoeg geduurd.
Zie mij glunderen vier maanden later, penvrienden. Blunder na fout na flater van die twee. Hopelijk is het nu eindelijk gedaan met de "hype" rond beide keepers.

Ik zie Brugge vanavond niet verliezen.

Maar als je zondag in een rechtstreeks duel kampioen kan spelen, zou dat jullie titel wel meer elan geven vind ik.

Al snap ik wel dat je als fan gewoon vanavond al wil vieren.
Als we vanavond geen kampioen spelen is het voorbij, ik geloof er echt niet in dan.
Genk scoort met de ogen dicht en heeft gigantisch veel vertrouwen, terwijl het bij ons eigenlijk gewoon compleet omgekeerd is.

Moet zowat de enige match zijn waarvan ik denk, met publiek geef ik ons meer kans omdat je thuis dan echt wel iets meer kan in zo'n matchen.

Als ge Genk ziet spelen, week na week, dan kan je niet anders dan onder de indruk zijn.
Laatste matchen van die andere titelpretendent waren toch een pak saaier en slaapverwekkender.

En Clement gaat nog wat de angsthaas uithangen en voor het eerst Dost er uit halen vandaag.
Gaat een leuke avond worden :wtf: , hopelijk heb ik ongelijk.

Had de phille als sinds de start moeten doen, gewoon vanuit de organisatie spelen want de tegenstand moet komen.

Helaas in zijn tactiek niet de beste kant en hebben we dit nu aan ons broek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan