Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen problemen met Peter Maes. Ons voetbal de laatste 6 maanden was puur degradatievoetbal, aankomend seizoen gaan we meer naar onder dan naar boven moeten kijken, tenzij er nog serieus wat klasbakken gaan bijkomen.
In dat opzicht is een coach als Maes welgekomen, liever hem dan Will Still om ons te behoeden van degradatie.

Als er een kampioenenviering komt op Anderlecht (en dat is een heel grote als), valt het te hopen dat hun eigenste Rambo er geen stokje komt tussen steken :unsure:

iu

Ik keek eigenlijk uit naar de Still tegen Still grapjes bij Beerschot tegen Charleroi.
Ik vraag me wel af wat dit zegt over hoe het bij STVV gaat nu. Dan gaat Maes toch echt nul garanties gekregen moeten hebben? Ik begin me toch wat zorgen te maken over die club.

Ik keek eigenlijk uit naar de Still tegen Still grapjes bij Beerschot tegen Charleroi.
Ik vraag me wel af wat dit zegt over hoe het bij STVV gaat nu. Dan gaat Maes toch echt nul garanties gekregen moeten hebben? Ik begin me toch wat zorgen te maken over die club.
It's still nill-nill aan het begin van de match :scream:

Ik moet wel zeggen: door dat die militair hier in de buurt rondloopt is er wel nog geen last van stress voor straks.

Eerste keer dit seizoen dat ik nog eens stress heb se, hopelijk om 21H al kampioen.
Ik zie ons wel winnen op het veld bij de nekken, hun laatste match was niet al te best en wij hebben vertrouwen getankt na de winst op Antwerp, hopelijk trekken we deze lijn door. COYB!!!

Eerste keer dit seizoen dat ik nog eens stress heb se
Had gij dan geen stress tijdens de CL-wedstrijden (vooral die laatste tegen Lazio)? 😶
Ik voel nu toch een stuk minder stress eerlijk gezegd. (Anderzijds, als het vanavond niet lukt, zal die stress zondag wel komen :p )

CL is een alles mag niks moet potje voor mij makker, gewoon in België moeten wij presteren om te laten zien wie de echte nr 1 van het Belgische voetbal is he. ;)

Toch wel ongelooflijk hoe efficient Genk is, is toch gewoon de eerste echte kans en die gaat al weer binnen :crazy:

We gaan verder op ons elan van deze PO's. Goed meedoen, niet echt onder liggen maar toch weer die tegengoal en zelf de bal er niet in krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan