Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dramatisch en gewoon eerste klasse onwaardig. Zo schotten tegen Anderlecht en nog mee weg komen ook, alle voorlopig want dit kan niet blijven duren lijkt me.

Dramatisch en gewoon eerste klasse onwaardig. Zo schotten tegen Anderlecht en nog mee weg komen ook, alle voorlopig want dit kan niet blijven duren lijkt me.
We staan gewoon goed op dit moment , jullie hebben gewoon moeilijk met onze druk .

Alé, als Brugge binnenkort Anderlecht nog eens overspeelt (wat er zeker nog zit aan te komen), dan zullen we ook zeggen dat het aan een zwak Anderlecht ligt. ;)

(Waarmee ik niet wil insinueren dat Anderlecht momenteel Brugge overspeelt, totaal niet zelfs. Maar Brugge zou niet zo zwak 'overkomen' moest het nog steeds het RSCA van vorig jaar zijn, trust me)

En ook al 2 maand terug fit. Nee voor mij onvoldoende
Vreemd om te lezen van een Anderlecht fan. Heeft toch al bewezen dat hij echt wel talent heeft. Heeft ook al getoond tijd nodig te hebben om na een blessure weer op niveau te komen.
Enkel bij een niet te weigeren bod laten gaan zou ik zeggen.

Anderlecht doet het wel goed, maar waarom moest Kossounno daar nu spelen? :confused: Rits mag dan nog in mindere vorm zijn, da's toch nog altijd beter dan dit he. Geen opbouw + verdediging ontworteld. Ik snap het ni. Test dat in het reguliere seizoen, maar ni in de PO's.

Dik is inderdaad wa overdreven , top eerste helft is dat ok ?
De minst slechte. Ik vond het van beide kanten niet goed. Natuurlijk ben je als paars-wit fan wel slechter gewoon. :unsure:

't Is ook gewoon de inzet die te kort is vind ik. Als ik als klein ventje naar deze topper ging kijken, stonden er spelers op het veld die veel minder kwaliteit hadden dan de huidige teams, maar de matchen waren geladen, inzet, mentaliteit, ... Nu zie je twee teams voor wie het kennelijk "meh" is om de topper te spelen. Erg jammer.

Als ze door blijven klungelen dan ist bubaai titel, jonges toch wat een triestige match weer eigenlijk.
0 goesting hebben die nog, en nochtans winnen is een gouden zaak me dat Antwerp verloren heeft.

Kossounou speelt gewoon niet op zijn vertrouwde positie en bijter Rits waar je de bal altijd aan kwijt kan die Vormer en Vanaken telkens aanspeelt zit op de bank. Het bewijs dat Clement tactisch gewoon tekort komt.
Dat zag je van in het begin dat dit niet goed ging komen. ONBEGRIJPELIJK dat Clement niet ingrijpt.

Dit gaat Anderlecht zich beklagen. Als je Brugge zo uit zijn spel kan halen, dan moet je zelf echt wel minder slordig zijn en meer kansen creëren. Want tweede helft gaat Brugge no way zich nog zo laten opzij zetten. (Pas op, wil het niet laten klinken alsof het door de zwakte is van Brugge, Anderlecht doet het gewoon super goed qua het opvangen van de belangrijkste Club spelers)
Bij deze. :')

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan