Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Toegewijde observeerders weten dat mijn veertiende post er zelfs eentje was zonder woorden.
Ik realiseerde me overigens te laat dat Eleven een compilatie van de goals van Genk op hun Twitter heeft gezet, anders had ik mijn post daarmee wel verruimd:
- Terwijl iedereen al aan de binnenkant staat, gaat hij toch nog de binnenkant dekken terwijl hij zélf de Genkspeler ziet doorstomen op de buitenkant en zijn ploegmaat hem daar ook op wijst.
- Niet zo erg of beslissend, maar jogt terug en dekt daar dan ook positioneel de buitenkant terwijl er niemand in de buurt is.
- Trap uw voorzet maar.
Onbegrijpelijk van een speler die zijn carrière voornamelijk in de EPL en Ligue 1 Über Eats heeft doorgebracht, en dit is ook verre van de eerste keer. Dan zet ik daar als coach nog liever Jordan Lukaku, bij die talentloze stoethaspel weet ge tenminste dat ge er verdedigend niet op kunt rekenen en zodanig uw ploeg daarop kunt instellen.
Bij die eerste goal van Genk loopt Ritchie ook wel niet meer mee. Je ziet die daarna ook aan zijn been pakken. Even later gaat die ook liggen omdat hij daar last heeft.
Bij die eerste goal van Genk loopt Ritchie ook wel niet meer mee. Je ziet die daarna ook aan zijn been pakken. Even later gaat die ook liggen omdat hij daar last heeft.
Waasland Beveren maar een belabberde match tegen Seraign. Had hen toch echt iets scherper verwacht. Ik gun het Seraign wel op deze manier ook qua accomodatie ook wel verbeterd.
Ongetwijfeld. Blijven doorduwen tot de laatste minuut. 5-2 tegen Standard. Vrij duidelijke cijfers.. Hopelijk kunnen ze Blessin houden voor volgend seizoen..
Leye wordt daar wel schoon in zijn hemd gezet door ganse kern. Wat moeten ze bij het bestuur wel niet denken net na zijn contractverlenging. Ik denk dat hij september nog niet haalt of hij moet van veel spelers geloosd zijn en paar versterkingen bijgehaald hebben. Maar zonder geld zie ik het niet...
Maar dat kan je letterlijk over quasi iedere trainer zeggen... Het is een absolute minderheid dat bij een "topclub" start. En dan is het imo zelfs een grotere gok dan iemand die zelfs al geslaagd is in een lager verwachtingspatroon.