Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan inderdaad goed zijn dat ik mis ben, maar als uw manco scorend vermogen is en ge zoekt naar een oplossing, dan zoek je iemand die goals kan maken. En dat heeft hij toch bewezen, als je de statistieken erop nahoudt? Vierkante voeten of niet.

Naast hem kan je dan nog in een tweespitsensysteem een combinerende spits zetten. Koller had vroeger ook vierkante voeten maar scoorde wel geregeld.

Wat de gekregen kansen bij Anderlecht zijn trouwens: twaalf wedstrijden in mogen meedraven maar in amper éen wedstrijd de volle negentig minuten mogen meedoen. De rest waren allemaal speelbeurten van minder dan een uur (58, 32 en 31 in hoog naar laag, de rest is minder dan een kwartier of enkele minuten). Dan kan je imo ook weinig impact hebben. Zelfde verhaal bij Colassin trouwens. Met wat invalbeurten hier en daar geef je een spits die vertrouwen nodig heeft, geen kansen.

Kan inderdaad goed zijn dat ik mis ben, maar als uw manco scorend vermogen is en ge zoekt naar een oplossing, dan zoek je iemand die goals kan maken. En dat heeft hij toch bewezen, als je de statistieken erop nahoudt? Vierkante voeten of niet.

Naast hem kan je dan nog in een tweespitsensysteem een combinerende spits zetten. Koller had vroeger ook vierkante voeten maar scoorde wel geregeld.

Wat de gekregen kansen bij Anderlecht zijn trouwens: twaalf wedstrijden in mogen meedraven maar in amper éen wedstrijd de volle negentig minuten mogen meedoen. De rest waren allemaal speelbeurten van minder dan een uur (58, 32 en 31 in hoog naar laag, de rest is minder dan een kwartier of enkele minuten). Dan kan je imo ook weinig impact hebben. Zelfde verhaal bij Colassin trouwens. Met wat invalbeurten hier en daar geef je een spits die vertrouwen nodig heeft, geen kansen.

Ik snap u redenering. Maar zoals bij de meeste zaken is het niet zo simpel. Factoren als de competitie waarin die goals werden gemaakt, en het voetbal dat Anderlecht wil spelen hebben toch een immense invloed op de meerwaarde van zo een Thelin.

Als ik naar zijn goals in Turkije kijk bijvoorbeeld, zie ik dat die daar steeds zeeën van ruimte krijgt in die competitie. In de veel geslotenere Jupiler League, zeker als grotere club tegen een kleinere zijn zulke ruimtes er nooit. Daarom ook dat ik denk dat zo een Thelin nooit een meerwaarde kan bieden voor een grotere club in de Jupiler League.

Verdient het nochtans niet, dat respect. ;)
Gokken, het op zijn broer steken, lekken naar de pers in ruil voor goeie artikels, mekkeren op ploegmaats ook als hij zelfs gewoon volledig de mist in ging.

Neen, al dat "respect" lijkt mij echt iets dat vooral door pers en analisten wordt opgedrongen.
Vergeet zijn moeder niet!

Of is dat een fabeltje

en voor de rest voelt die zich te goed voor België.
Ge moet het toch maar denken eigenlijk, moest het zo zijn. "Talent" van City en op uw tweeëntwintigste nog liggen otteren in de JPL. op huurbasis, terwijl ge er niet demonstreerbaar met kop en schouders bovenuit steekt.

Van "talenten" uit de EPL gesproken; het valt toch moeilijk te begrijpen dat Le Voddemarchand van zo een ploeg komt en in de top tien van salarissen in de JPL staat, al dan niet grotendeels betaald door Fulham. Toegegeven, dat defensief blok van Antwerp is niet meer wat het was twee seizoenen terug of zo, maar als ge de zwakke schakel zijt, moet ge niet gaan klagen over de sterkte van de ketting. Zo een zwakke speler.

Ge moet het toch maar denken eigenlijk, moest het zo zijn. "Talent" van City en op uw tweeëntwintigste nog liggen otteren in de JPL. op huurbasis, terwijl ge er niet demonstreerbaar met kop en schouders bovenuit steekt.

Van "talenten" uit de EPL gesproken; het valt toch moeilijk te begrijpen dat Le Voddemarchand van zo een ploeg komt en in de top tien van salarissen in de JPL staat, al dan niet grotendeels betaald door Fulham. Toegegeven, dat defensief blok van Antwerp is niet meer wat het was twee seizoenen terug of zo, maar als ge de zwakke schakel zijt, moet ge niet gaan klagen over de sterkte van de ketting. Zo een zwakke speler.

Wel serieus scorend vermogen he. :unsure:

Le Marchand is toch geen jeugdspeler van Fulham?
ik heb die nog weten spelen met Nice tegen ons in de EL

Nooit gedacht dat we dit gingen winnen, Antwerp drukte ons vol-le-dig weg en ik vreesde eerder voor een pandoering na de gelijkmaker.

Hele leuke open wedstrijd in feite, al speel je niet echt meer ergens voor, want Brugge zal dit niet laten liggen.

Dik gepikte overwinning, maar toch genieten.

Nooit gedacht dat we dit gingen winnen, Antwerp drukte ons vol-le-dig weg en ik vreesde eerder voor een pandoering na de gelijkmaker.

Hele leuke open wedstrijd in feite, al speel je niet echt meer ergens voor, want Brugge zal dit niet laten liggen.
Jullie speelde het ook wel goed, messcherpe counters en bijna aan 100% afwerken.

Goed dat Miyoshi er direct stond en dat Buta na een seizoen vol miserie er terug doorgekomen is. Er zat veel verticaliteit in ons spel dankzij de inbreng van Miyoshi. Meer een ééntijdsvoetballer waar Refaelov liever de bal wat langer voelde.

Hadden imo sowieso een beetje geluk. Al was zeker de eerste helft gelijkopgaand. Vandevoordt haalt twee gemaakte goals uit. Paar dikke kopbal missers van Mbokani. Zelf hadden we er in de eerste helft ook nog ene kunnen maken. Maar ja, dat is goedmaken van vorige keer, zeker?

Idd zeg, een simpele kap van een man van 2 meter. En laat ons wel wezen, snel ging die kap ook niet.
Nuja, hij anticipeert vol op het schot, en Onuachu doet het wel perfect, maar toch.
Ik denk dat hij inderdaad er volledig van uit ging dat hij op kracht ging doorgaan en ging schieten.
Zo'n beer die iets 'technisch' doet is altijd wat raar en onverwacht.
Jammer voor Batubinsika want voor de rest speelt hij een dijk van een wedstrijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan