Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zulte heeft toch gewoon een deftig seizoen achter de rug?
lol nee, rampzalig voetbal, zelf ome Gavin zei het.
Ik versta zelf niet dat wij degraderen, want zoveel beter dan Moeskroen en WB zijn we niet.
Alleen geluk gehad dat met de onderlige duels nét iets beter waren & geluk. Maar voor de rest al 3-4 jaar in negatieve spiraal tot het eens boem! 1B zal zijn.

Als supporter kijk je natuurlijk altijd kritischer naar je eigen club en ik ken het reilen en zeilen binnen Zulte ook niet. Maar 10de eindigen en PO2 op een haar na missen is toch wat je normaal gezien van Zulte Waregem mag verwachten, of niet?

Als supporter kijk je natuurlijk altijd kritischer naar je eigen club en ik ken het reilen en zeilen binnen Zulte ook niet. Maar 10de eindigen en PO2 op een haar na missen is toch wat je normaal gezien van Zulte Waregem mag verwachten, of niet?
Dan denk ik dat KVK een veel zwakker seizoen heeft gedraaid. Beleidsmatig is het al jaren even triestig of bij de buren uit Waregem.

Zulte zie ik toch als een club die het Gent-Genk-Standard het vuur aan de schenen kan leggen en weleens Europees speelt eigenlijk.

Zulte zie ik toch als een club die het Gent-Genk-Standard het vuur aan de schenen kan leggen en weleens Europees speelt eigenlijk.

Zoiets hopen in Waregem zelf zou er inderdaad wel voor kunnen zorgen dat ze het nooit goed genoeg vinden.
Gent aan de ondergrens van deze groep zou nog wel eens met veel moeite kunnen, maar Standard en Genk? Not really. Zelfs niet in de buurt.

2F9E61CB-5282-4C9F-9AB5-BE13421E14B0.jpeg

A9628482-3EEF-4830-959B-D3B8D314F197.jpeg

Is het niet Refa?
En je kan toch zeggen dat hij genoemd is naar de legendarische trainer van Liverpool: Rafael Benitez :thinking:

Ik ben benieuwd of Refaelov vrijdag speelt tegen ons. Indien zo, zou ik toch eens serieus pissig zijn als Juklerod zijnde. En dan zou ik daar ook persoonlijk actie in ondernemen. Die is winstpremies allerhande kwijt door de beslissing om hem in de B-kern te smijten en dan zou iemand anders onder dezelfde omstandigheden wel mogen blijven spelen.

Is het niet Refa?
En je kan toch zeggen dat hij genoemd is naar de legendarische trainer van Liverpool: Rafael Benitez :thinking:
Nee het is weldegelijk Rafa.
Ik ben benieuwd of Refaelov vrijdag speelt tegen ons. Indien zo, zou ik toch eens serieus pissig zijn als Juklerod zijnde. En dan zou ik daar ook persoonlijk actie in ondernemen. Die is winstpremies allerhande kwijt door de beslissing om hem in de B-kern te smijten en dan zou iemand anders onder dezelfde omstandigheden wel mogen blijven spelen.
Ik denk niet dat daar iets aan te doen is...

Ik snap heel dat clubicoon gedoe eigenlijk niet. Ja die goal tegen Anderlecht in de beker was legendarisch, maar voor de rest? Meerdere jaren bij dezelfde ploeg spelen bombardeert u toch niet tot icoon? Bij Club-icoon denk ik eerder aan Dany Verlinden, Gert Verheyen, Franky Van Der Elst,..

Ik snap heel dat clubicoon gedoe eigenlijk niet. Ja die goal tegen Anderlecht in de beker was legendarisch, maar voor de rest? Meerdere jaren bij dezelfde ploeg spelen bombardeert u toch niet tot icoon? Bij Club-icoon denk ik eerder aan Dany Verlinden, Gert Verheyen, Franky Van Der Elst,..
Lorenzo Staelens 😂

Clubiconen zijn immers niet meer van deze tijd. En had er 40 jaar geleden al zo makkelijk te wisselen geweest van ploeg had het woord clubicoon misschien zelfs nooit bestaan... Allez, toch zeker niet in de definitie die ik er aan geef.
Als je tegenwoordig ne keer u contract verlengd ben je al op weg om een icoon te worden omdat dat al quasi een unicum is geworden.

De enige spelers die nu nog (quasi) heel hun carrière bij een ploeg spelen zijn spelers die daar aan hun plafond zitten en slim genoeg zijn om te weten dat ze op een ander juist dat contract gaan kunnen uitdoen (vaak op de bank) om daarna te moeten vechten om een niveau lager nog aan de bak te raken.
En gasten die al op het hoogste niveau zitten natuurlijk. Die worden dan ook vaak nog eens iconisch gemaakt door de club en verdienen daardoor ook dikwijls meer dan wat ze op een ander kunnen krijgen.

Maar telkens blijven uit pure "clubliefde"? Ook als je op een ander meer kan verdienen of in een interessantere/betere competitie kan spelen? Die zijn toch erg dun gezaaid hoor. Ergens niet meer dan normaal natuurlijk.

Was hij ook niet mister europe in één (of meerdere) van hun campagnes?

Van de huidige generatie bij Club zou ik enkel Vormer en in iets mindere mate Vanaken clubiconen noemen. En een potentieel icoon Mignolet als die hier nog 5 jaar keept, maar dat verwacht ik eigenlijk niet.

Het is jammer om Rafa in een Anderlecht shirt te zien, maar een verrader? Nee daarvoor is hij te ver van zijn top. Spelers die op het hoogtepunt van hun kunnen het afbollen dat zijj verraders zoals laffe Lorre en Degryse en Vargas. Al vond ik het bij Vargas niet erg want iedereen buiten Anderlecht wist dat die jongen geen maand nog fit kon blijven. Maar om die mensen op straat na te roepen? Dan ben je gewoon marginaal.

Van de huidige generatie bij Club zou ik enkel Vormer en in iets mindere mate Vanaken clubiconen noemen. En een potentieel icoon Mignolet als die hier nog 5 jaar keept, maar dat verwacht ik eigenlijk niet.

Het is jammer om Rafa in een Anderlecht shirt te zien, maar een verrader? Nee daarvoor is hij te ver van zijn top. Spelers die op het hoogtepunt van hun kunnen het afbollen dat zijj verraders zoals laffe Lorre en Degryse en Vargas. Al vond ik het bij Vargas niet erg want iedereen buiten Anderlecht wist dat die jongen geen maand nog fit kon blijven. Maar om die mensen op straat na te roepen? Dan ben je gewoon marginaal.
Toch eigenlijk erg dat je hier geen Mechele vernoemt die uit de jeugd komt en al bijna 20 jaar bij Club zit en ondertussen zelfs Rode Bankzitter is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan