Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
EzfBQJ8X0AUhjr_

Jordan Lukaku 3e best betaalde speler :lol:

Genk nergens in de top 15, goed dat het bestuur het gezond verstand bewaart.

Hrosovsky staat er NET niet in. EN na de contractaanpassing van Heynen denk ik dat die er ook wel in zal staan (maar deze cijfers zijn van daarvoor).
Ik snap je reactie, maar ik denk dat als we standvastig willen meedraaien bovenaan dat dat op tijd en stond wel eens nodig gaat zijn om serieus wat te spenderen om bvb spelers te houden (ik denk aan twijfelaars zoals een Ito of op dit moment zelfs een Bongonda) of om ervaren spelers binnen te halen zoals bvb Kabasele, Samatta, ...

A wist niet dat die nog geleend was
Gelukkig wel. Hopelijk is ons bestuur niet zo dom op die optie te lichten.

Verstraete en Le Marchand zijn overigens ook geleend, dus enkel bij Mbokani betalen we de volle pot van spelers die in de top-15 staan. En die verdient dat uiteraard.

ok, ben mee nu ;)

is dus veel minder rooskleurig dan het leek: enkel +25 miljoen en het geld is eigenlijk al weg ondertussen want was nodig om put te dempen.
maw, anderlecht heeft nog steeds geen geld, maar wel iets minder schulden

Dus als je het mij vraagt: het wordt weer een komen en gaan van huurspelers bij anderlecht volgend seizoen.
Verbeke zou deze zomer met 10 miljoen de transfermarkt opmogen, als er niemand verkocht zou worden.

Als Sambi verkocht wordt zal, itt bij Doku, een groot deel van dat bedrag geherinvesteerd kunnen worden.

En het belangrijkste, als morgen Norwich 10 miljoen bied op El Hadj, kan je zo een bod weigeren, en je kern zoveel mogelijk samen proberen houden.

Ahimeru zie ik ons wel aankopen, voor Miazga zal men wel een inspanning doen, en als Nmecha verlengt bij City, zie ik die hier nog wel een jaar bij ons spelen op huurbasis.

Met 10 miljoen en een deftige scouting, zou men toch een paar zwakheden in de kern moeten kunnen oplossen.
En laten we vooral niet vergeten, dat er weer een paar jeugdspelers op het punt staan door te breken, en dan denk ik aan een Stroeykens en Debast. Verder wordt het vandezomer voor Verbeke weer verderwerken aan de opkuis, met spelers als Bakalli en Vranjes die in hun laatste jaar contract zitten, en daardoor een pak makkelijker te verkopen zijn.

Ik zie ons niet opnieuw 5 spelers huren. Toch zeker geen 3 zonder aankoopoptie.
Die kapitaalsverhoging lost niet alles op, maar was wel heel belangrijk om verder uit de miserie te kruipen.

@Fella toch wel walgelijk artikel dit

Wat is er walgelijk aan?

Wat is er walgelijk aan?
Probeert het al ieder seizoen goed te praten op manier van "Hey, geen degradatie & we zijn goed geëindigd"
Past niet in het kraam vd supporters en is een "omstreden" figuur, niet op manier van louche eerder weinig voetbalkennis ivm transfers en beleid

Van mij moet die niet terugkomen, is een speler die ruimte nodig heeft en heeft een egoïstisch kantje. Is ook een speler waarvan je wist dat die eigenlijk niets in Engeland te zoeken had. Een betere Dennis eigenlijk, ik denk dat niemand in Brugge ook op zijn terugkeer zit te wachten uit Keulen.

Ik vind soms dat Genk qua werking een oude fossielenclub is doordat 't nog een VZW is en met een Raad van Bestuur werkt, maar die spelerslonen zijn mismanagement van de bovenste plank.

Ik vind soms dat Genk qua werking een oude fossielenclub is doordat 't nog een VZW is en met een Raad van Bestuur werkt, maar die spelerslonen zijn mismanagement van de bovenste plank.
Ik heb toch veel liever die werking van Genk dan die van bv. Een ploeg met buitenlanders aan het beleid.

Hebt ge het dan over andere clubs met die spelerslonen ofwat? Want ik zie de relatie ff niet :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan