Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
A wist niet dat die nog geleend wasLazio salaris he![]()
en die hebben nu allemaal de gazet gelezen en staan voor de deur van het bestuurGenk nergens in de top 15, goed dat het bestuur het gezond verstand bewaart.

Genk nergens in de top 15, goed dat het bestuur het gezond verstand bewaart.
Gelukkig wel. Hopelijk is ons bestuur niet zo dom op die optie te lichten.A wist niet dat die nog geleend was
Verbeke zou deze zomer met 10 miljoen de transfermarkt opmogen, als er niemand verkocht zou worden.ok, ben mee nu
is dus veel minder rooskleurig dan het leek: enkel +25 miljoen en het geld is eigenlijk al weg ondertussen want was nodig om put te dempen.
maw, anderlecht heeft nog steeds geen geld, maar wel iets minder schulden
Dus als je het mij vraagt: het wordt weer een komen en gaan van huurspelers bij anderlecht volgend seizoen.
@Fella toch wel walgelijk artikel dit
![]()
CEO Eddy Cordier (Zulte Waregem) blikt terug op turbulent seizoen: “In klassering over de laatste vijf jaar staan wij op de zevende plaats”
Zondag eindigde het seizoen voor Zulte Waregem bijzonder abrupt, door de uitschakeling voor de “Europe Play Offs”. Drie dagen later is de ontgoocheling om het pijnlijke en zware thuisverlies tegen AA Gent nog lang niet weggeëbd, maar wordt de focus meteen verlegd naar volgend seizoen. CEO Eddy...www.hln.be
Probeert het al ieder seizoen goed te praten op manier van "Hey, geen degradatie & we zijn goed geëindigd"Wat is er walgelijk aan?
Ik zie Club die nog terughalen voor een prikske![]()
Ex-Bruggeling Izquierdo staat weer op het veld, na twee (!) jaar afwezigheid
Niet dat Leandro Trossard acht minuten voor het einde gewisseld werd, was opzienbarend. Wel wie hem kwam aflossen: José Izquierdo. Zijn laatste wedstrijd voor Brighton dateerde al van 27 april ... 2019.www.nieuwsblad.be
Die jongen heeft precies ook niet veel geluk meer

Ik zie Club die nog terughalen voor een prikske![]()
Ze vertrekken hier allemaal maar ze komen allemaal terug naar ons belastingsparadijsIn Genk zou zijn naam ook al gevallen zijn. Maar (net zoals bij Engels) zal Club sowieso aan het langste eind trekken als hun interesse er effectief is.

Ik heb toch veel liever die werking van Genk dan die van bv. Een ploeg met buitenlanders aan het beleid.Ik vind soms dat Genk qua werking een oude fossielenclub is doordat 't nog een VZW is en met een Raad van Bestuur werkt, maar die spelerslonen zijn mismanagement van de bovenste plank.
Ik vind soms dat Genk qua werking een oude fossielenclub is doordat 't nog een VZW is en met een Raad van Bestuur werkt, maar die spelerslonen zijn mismanagement van de bovenste plank.