Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Was uiteraard bewust wat overdreven, maar tegen Antwerp en Anderlecht verloren we eigenlijk redelijk kansloos.
Kon dat anders gelopen, uiteraard wel, maar tegelijk had ik het gevoel dat we geen echte oplossing hadden en de match uitgespeeld werd onder het mom van "take our loss", en dat staat me niet echt aan.

Tis beetje zoals in de EL-topic gezegd werd. Geen oplossing als het initiële plan niet werkt, en dat is uitermate frustrerend.

Denk dat het voor Club gewoon weer zaak is om zich op te laden. Beker en Europees waren plots afgelopen en iedereen riep al dat ze kampioen waren. Die hebben zich gewoon gesleept naar de playoffs. Hopelijk voor hen is die scherpte er vanaf de eerste speeldag.

top 10 van bruto jaarlonen in de JPL.
Op plaats 4 Jordan Lukaku :laugh: Dat houdt ge toch niet voor mogelijk.
Ik had eerlijk gezegd meer Club Brugge verwacht in die top 10. Ook straf dat gemiddeld rsca nog steeds meer loon betaalt dan Club... des te meer daar rsca een grotere en jongere kern heeft -> je zou verwachten dat Club met een kleinere kern en dure toplonen gemiddeld hoger zou uitkomen.

Dat soort artikels kan toch ook niet goed zijn voor de burnout- en zelfmoordcijfers? :help:

Staat nog in een ander artikel: In beide gevallen betreft het hun huidige totále loon, waarvan Antwerp slechts een fractie betaalt in het kader van de huurovereenkomst met respectievelijk Lazio en Standard.

Maar dan nog. Gigantisch overbetaald.

Dat loon wat zo'n Sambi krijgt das toch ook niett gerechtvaardigd e. Kunt ge toch ook niet blij van worden als Anderlechtsupporter.

Is nog van het vorige bestuur. Was ook de reden waarom Yari niet meteen wou bijtekenen dacht ik. Hij moest aan hetzelfde loon blijven spelen terwijl Lokonga zo'n loon heeft.
Dan is dat idd al begrijpelijker, en dan zou het me ook niet verbazen als dat het volgende talent is wat ze naar de uitgang gaan begeleiden voor een grote som.

Ja of hem toen gratis laten vertrekken. Ik weet niet wanneer hij het ondertekend heeft maar toen zat er in ieder geval wel wat urgentie achter.

Dat loon wat zo'n Sambi krijgt das toch ook niett gerechtvaardigd e. Kunt ge toch ook niet blij van worden als Anderlechtsupporter.
Meer te rechtvaardigen dan die contracten die Devwoe en Herman aan spelers als Thelin, Musona, Trebel, ... hebben gegeven uiteraard.

Voor Sambi is gewoon heel goed onderhandeld door Stijn Francis.
Sambi kwam terug van zijn zware blessure waardoor dat contract nog niet werd verlengd. En omdat het dat seizoen in de zomer ging aflopen stond de Lokonga entourage heel sterk in de onderhandelingen. Dan is het zeker te verantwoorden om een inspanning te doen voor een talent met potentieel en een serieuze verkoopwaarde.

Dan vind ik dat mega contract voor een speler als Trebel een pak minder te rechtvaardigen. Al zat men toen ook met een te lage release clausule die Bayat in dat contract het weten te zetten. Achteraf bekeken had men toen beter Trebel gewoon laten vertrekken voor die beperkte som.

Mja inspanning doen tot daar aan toe, maar als ze Trebel niet zo'n debiel hoog loon hadden gegeven was Sambi dus de grootverdiener daar e. Voor iemand die in mijn ogen nog zeker alles te bewijzen heeft is dat toch veel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan