Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
K zou bijna beginnen supporteren voor Waasland-Beveren zelfs, garantie om in de laatste drie-vier plekken te staan maar evengoed niet naar tweede (ja ik weet het, het kan nog) .
kZou het sowieso niet erg vinden dat de voorlaatste van het klassement zakt, integendeel.
Met 18 ploegen zouden de 2 laatste plaatsen sowieso moeten zakken vind ik (net zoals vroeger). Dus hopelijk dat er een extra ploeg van de B devision stijgt.
ongelofelijk dat die bandieten van waasland beveren zich nog gered heeft....
ik hoop ten stelligste dat ze alsnog verliezen van seraing, dat we ze niet meer hoeven terug te zien!! coronagijzelaars
ongelofelijk dat die bandieten van waasland beveren zich nog gered heeft....
ik hoop ten stelligste dat ze alsnog verliezen van seraing, dat we ze niet meer hoeven terug te zien!! coronagijzelaars
Nu niet om het goed te praten, maar als gefoefel door corona een reden is om ze te willen zien zakken is Seraing niet echt de beste ploeg om ze te vervangen
Nu niet om het goed te praten, maar als gefoefel door corona een reden is om ze te willen zien zakken is Seraing niet echt de beste ploeg om ze te vervangen
Klote voetbalweekend. Om zoveel redenen. Goed dat ik gewacht heb tot nu om hier te lezen anders was ik echt gigantisch hard losgegaan Ik ga volgend weekend voor de bekerfinale hetzelfde doen, want ge kunt op voorhand al veel parallellen trekken.
Dus op zondag spelen we de bekerfinale, maar moeten wel de PO's openen op vrijdag
Op zich wel tevreden qua loting. Met alle respect voor Antwerp (ook al hadden we absoluut 6 op 6 tegen hen moeten hebben, blijft het duidelijk geen te onderschatten tegenstander), maar ik mis liefst Heynen tegen hen dan tegen Brugge of Anderlecht. En Brugge uit wanneer ze al lang kampioen zijn, is ook niet slecht.
Komt wel goed... Antwerp moet 2 keer tegen de Franky zijn ploeg dus dat is al 0/6 en Genk is nu ook niet meer wat het geweest is (ook al zijn jullie dat ook niet).
Vreemd genoeg denk ik dat het grootste gevaar nog van RSCA gaat komen, (en daar het ik in het begin vh seizoen echt geen eurocent op gezet ) maar die staan dan weer te veel punten achter om effectief gevaarlijk te zijn lijkt me.