Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Na de 1-1 vond ik ons nu ook wel echt niet goed. Over de hele match is dit natuurlijk onverdiend.
Ja daarom. Dat je even van slag bent als je heel de match niks hebt weggegeven en opeens 2 goals slikt op 5 minuten is normaal. Het is niet dat er nog zo veel tijd was om dit nog rustig weg te zetten.

Anderlecht heeft 1 kans bijeen gespeeld en maken 2 goals. Tjah.

Ja daarom. Dat je even van slag bent als je heel de match niks hebt weggegeven en opeens 2 goals slikt op 5 minuten is normaal. Het is niet dat er nog zo veel tijd was om dit nog rustig weg te zetten.

Anderlecht heeft 1 kans bijeen gespeeld en maken 2 goals. Tjah.
Welke kansen heeft Club gehad?

6/6 tegen Antwerp en Club, ik had het op voorhand niet verwacht. Als Anderlecht PO1 haalt (wat nu natuurlijk niet meer mag mislopen) en Genk de Beker wint is Anderlecht quasi zeker van Europees voetbal, of ben ik mis?

Echt wel dubbel gevoel, match tot de 1-1 volledig in handen en dan geven we het weg en geen reactie meer. Is wel duidelijk dat we al twee maanden in een vorm dip zitten.
En naar volgend seizoen veel werk voor het bestuur.

Gelijkspel was terecht geweest.

Maar goed, de klasse van Sambi zorgt hier voor het verschil met een prachtig doelpunt!

Mentale weerbaarheid getoond vandaag. 3 immens belangrijke punten!

Club heeft toch gewoon weinig laten zien? Na de 2-1 nog dik 15 minuten de tijd gehad en niks meer voor elkaar gebracht.
Verdiend, onverdiend? Voetbal draait gewoon om het aantal goals in het mandje, al de rest is praat voor aan de toog.

Club is nu inderdaad al weken in hetzelfde bedje ziek. 't Is zo moeilijk om concreet doelgevaar te creëeren lijkt het. Als ze dan nog op achterstand komen is het helemaal rampzalig.

Dost startte sterk maar scoort nu niet zo vlot meer, misschien erger is dat hij ook gewoon geen deftige ballen meer krijgt (of beeld ik mij dat in?). Hij weegt wel op de verdediging, althans dat wordt toch gezegd. Ik ken er niet genoeg van om te zien of dat klopt of niet :tongue:
Lang maakt vandaag een schitterende goal maar hij dartelt niet meer op het veld zoals voor zijn besmetting. De Ketelaere is ook een schim van zichzelf.

Ik wil het wel nog eens zien, in PO1. Iedereen denkt al dat het in the pocket is, maar als dit niveau aanhoudt dan vrees ik (als Clubfan :D) dat het echt spannend wordt.

Als Club Brugge zijnde, moet je sowieso 3 goals voorstaan aan de rust tegen een tegenstander van dit niveau. Als je dan 2-1 verliest, al dan niet onterecht, moet je in eigen boezem kijken.

Hadden gewoon nooit Diatta mogen verkopen.
CDK is nog geen dragende speler en Chong is dikke rommel. Verkopen van Diatta heeft ons Europees en beker gekost en nu gaat het misschien nog spannend worden in de play offs.
We hebben maar 1 deftige flankspeler en een kopie van Dennis met een afro die na dit seizoen (hopelijk) weg is. Ik hoop dat Lang nog 1 seizoen blijft, want anders zijn we helemaal gescheten.

Wat is trouwens de meerwaarde van Chong op bvb een Vd Brempt?

Laatst bewerkt:
Na de 0-1 dacht Club precies t'is gebakken
Die indruk had ik nu niet direct hoor. Ik vond Club rustig en veilig voortkabbelen. Ze probeerden te controleren en speelde eigenlijk min of meer hetzelfde als voor de 0-1. Na de 1-1 merk je wel dat Anderlecht vleugels krijgt.

EDIT

Sporza is niet all-knowing, maar ze zeggen toch min of meer hetzelfde als wat ik beweer :tongue:
De thuisploeg leek verslagen, want Club Brugge drong zijn wil steeds nadrukkelijker op. De Ketelaere snoepte de bal af van Trebel en dwong Wellenreuther tot een lastige redding. Wat later probeerde Sobol zijn pareltje van tegen Kortrijk te kopiëren, maar ditmaal suisde zijn volley een dikke meter naast. Kompany keek ogenschijnlijk gelaten toe.

Laatst bewerkt:
Hadden gewoon nooit Diatta mogen verkopen.
CDK is nog geen dragende speler en Chong is dikke rommel. Verkopen van Diatta heeft ons Europees en beker gekost en nu gaat het misschien nog spannend worden in de play offs.
We hebben maar 1 deftige flankspeler en een kopie van Dennis met een afro die na dit seizoen (hopelijk) weg is. Ik hoop dat Lang nog 1 seizoen blijft, want anders zijn we helemaal gescheten.

Wat is trouwens de meerwaarde van Chong op bvb een Vd Brempt?
Was er geen commentaar op Martinez toen hij Charles geen min gaf ?
Amuzu is onze Charles , moest die zen stats hoger zijn speelt em bij ons nimeer .

Die indruk had ik nu niet direct hoor. Ik vond Club rustig en veilig voortkabbelen. Ze probeerden te controleren en speelde eigenlijk min of meer hetzelfde als voor de 0-1. Na de 1-1 merk je wel dat Anderlecht vleugels krijgt.

EDIT

Sporza is niet all-knowing, maar ze zeggen toch min of meer hetzelfde als wat ik beweer :tongue:
Clement zegt het nu zelf :p , bal wa rondspelen vanachter en geen kansen maken . :p

Ik wil het wel nog eens zien, in PO1. Iedereen denkt al dat het in the pocket is, maar als dit niveau aanhoudt dan vrees ik (als Clubfan :D) dat het echt spannend wordt.
Een bonus van worst case 7 punten (best case 10?) met amper 6 matchen te spelen. Mag toch niet mislopen.

Was er geen commentaar op Martinez toen hij Charles geen min gaf ?
Amuzu is onze Charles , moest die zen stats hoger zijn speelt em bij ons nimeer .
De commentaar was op het feit dat hij bij zijn debuut mocht invallen in de 90e minuut. Geen enkele Club supportert heeft hier al gezegd dat hij een plaats verdient bij de RD.
En geen minuten gekregen bij het laatste drieluik herinner ik me niet dat er hier geklaagd werd.

Dat ne Chadli mocht prutsen tegen Tsjechië daarentegen wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan