Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Moest ook aan die wedstrijden denken, met dan Club in de rol van Antwerp toen.
Idd. Onze goals zijn zuivere individuele fouten bij Brugge en waren eigenlijk perfect vermijdbaar. Op die manier hebben wij er ook een stuk of 6 geslikt tegen Rangers. Match had net zo goed op 0-0 kunnen eindigen maar ik denk ook dat wij de zege niet gestolen hebben. Taken werden perfect uitgevoerd en al bij al werd er nog relatief weinig weggegeven.

Pff hoe onverdiend dit. Niets gezien van beide ploegen maar toch 0-2 achter. Spelers mogen blij zijn dat er geen publiek is, wat een triestige boel weer.

2-0 achter en beide goals zelf gemaakt

2-0 overdreven ja, maar het zou even onverdiend zijn als wij voor staan hoor.
Trekt werkelijk op niets, maken niets klaar gewoon.

Ja man, lucky uittrap, lucky penalty en voor de rest gewoon betonvoetbal gespeeld en geschopt op de benen van Lang en co. Je mag er trots op zijn als Antwerp supporter van op zo'n manier te spelen.

Lang geleden dat ik Mata zo'n zwakke match zag spelen, amai. Heerlijke penalty wel, wat een trap zeg.

Ik kan niet zeggen dat het echt onverdiend is, Club heeft nog niet echt iets deftigs bij elkaar gevoetbald.

Mata is idd niet aan z'n beste match bezig. Veel van z'n passes richting 16 komen ook gewoon nergens aan. En Mitrovic had ook beter in de ploeg gebleven voor Kossounou. Die is vandaag ook niets waard.

Speelde even met het idee om zo'n dagpas te bestellen, voorlopig blij dat ik het niet heb gedaan. Als de aansluiting vroeg valt, zit er misschien nog iets in. Zullen wel uit een ander vaatje moeten tappen :unsure:. Antwerp kent wel wat meeval, maar ze moeten ze nog binnentrappen ook natuurlijk.

En ik speel niet graag tegen Rafa =|

Lijkt nog altijd nergens op, laten ons ook te veel opjagen door tegenstander. Moeten ons dringend herpakken want veel zeer slechte helften gespeeld de laatste tijd. Gaat nog nipt worden zo.

Beetje een mengelmoes van frustratie, teleurstelling en veel kritiek. Ik zie weinig verwijten naar de arbitrage. Allé, vond het niet echt fair om het op die manier af te beelden. Verliezen is al vervelend genoeg, vond het niet echt eerlijk ten opzichte van bovenstaande reacties.

Idd. Onze goals zijn zuivere individuele fouten bij Brugge en waren eigenlijk perfect vermijdbaar. Op die manier hebben wij er ook een stuk of 6 geslikt tegen Rangers. Match had net zo goed op 0-0 kunnen eindigen maar ik denk ook dat wij de zege niet gestolen hebben. Taken werden perfect uitgevoerd en al bij al werd er nog relatief weinig weggegeven.

Dat klopt, fouten afgestraft en de boel dichtgehouden. Logische overwinning voor Antwerp op die manier.

Beetje een mengelmoes van frustratie, teleurstelling en veel kritiek. Ik zie weinig verwijten naar de arbitrage. Allé, vond het niet echt fair om het op die manier af te beelden. Verliezen is al vervelend genoeg, vond het niet echt eerlijk ten opzichte van bovenstaande reacties.
Merendeel of misschien allemaal supporterposts he :) daarom zeg ik frustratie , zeg ik toch niks mis mee

Allee ze krijgen nog is terecht op hun doos en tis den arbiter , sobol kan ni shotten :rofl:

Vroeg mij alleen af waar je de verwijten aan het adres van de arbitrage had gelezen. Wel wat kritiek over wel of geen gele kaarten, maar toch bitter weinig over het resultaat?

Knappe prestatie, ploeg stond zeer goed en optimaal gebruik gemaakt van individuele fouten bij Brugge. Wat een verschil in organisatie, concentratie en maturiteit met de matchen tegen Rangers.
De factor Haroun speelt hier serieus mee. Dat is een echte leider. En de Ritchie die wat rust heeft gekregen.

Ze moesten maar niet staan slapen bij de 1-0, en die penalty jah.
Als ze willen kampioen worden voor dat play offs er zijn moet hun honger maar groter zijn.
Gewoon slap weeral, het is niet eerste keer dat slappe koek is.

Het gaat toch beter moeten, na die corona passage zit iedereen precies nog te slapen daar.

Als ze willen kampioen worden voor dat play offs er zijn moet hun honger maar groter zijn.
Dat is ook weer zo'n ding dat nooit iemand van Club gezegd heeft en weer zijn eigen leven is gaan leiden, net zoals het "te groot voor belgie", zelfs bij de supporters niet, daar kwam enkel de vraag of het (nog) mogelijk was. Het enige wat Club/Clement zei is dat ze "zo snel mogelijk" kampioen willen worden.

Laatst bewerkt:
Dat is ook weer zo'n ding dat nooit iemand van Club gezegd heeft en weer zijn eigen leven is gaan leiden, net zoals het "te groot voor belgie", zelfs bij de supporters niet, daar kwam enkel de vraag of het (nog) mogelijk was. Het enige wat Club/Clement zei is dat ze "zo snel mogelijk" kampioen willen worden.
Dat is wat hier wel gezegd werd door supporters hoor. Ik denk dat KBE daar op aanstuurt.

Dat is ook weer zoiets dat nooit iemand van Club gezegd heeft dat weer zijn eigen leven is gaan leiden, net zoals het "te groot voor belgie", zelfs bij de supporters niet, daar kwam enkel de vraag of het (nog) mogelijk was. Het enige wat Club/Clement zei is dat ze "zo snel mogelijk" kampioen willen worden.
Dus als je snel kampioen wil worden moet je elke wedstrijd vechten ervoor en honger hebben. Niet zoals vandaag, ze kunnen nog 9 punten verdienen. Dat ze deze 3 matchen nog maar winnen, dan staan ze 5 punten extra voor bij de start van de play off.
En als Antwerpen nog keer kan verliezen zou het nog beter zijn, maar vandaag hadden ze wat meer grinta mogen tonen.
Je laat je concurrent nu weer wat dichter komen.

Verloren tegen een dubbele muur na 2 heel vermijdbare goals. Ik zou niet te veel conclusies hier uittrekken. Het is misschien net goed dat ze nog even een wake-up call krijgen.

De verdediging van antwerp was vandaag een muur waar we niet door kwamen. Gewoon te weinig oplossingen gevonden. Hopelijk leren we uit deze match dat je vooral fysiek niet moet mee gaan in antwerp hun spel daarin zijn ze gewoon beter.
Ben geen fan van hun voetbal maar een resultaat is heilig in het voetbal en dat was voor hen belangrijker dan voor ons ( bijna zekerheid voor po1 )

Waar ik mij wel weer aan ergerde is toch de inconsequentie van de scheidsrechter.
Haroun, Verstraete en Lamkel Zé hadden elk 5 gele kaarten kunnen krijgen. Haroun trapt droog na en krijgt zelfs niks.

Kompany switcht weer naar een 4-3-3 en brengt onder andere Trebel, Ashimeru en Verschaeren in de ploeg. Ik ben benieuwd of ze wat kunnen brengen. Ik had wel liever Sambi eens op de bank gezien i.p.v. Cullen.

Zou Kompany de bui al voelen hangen? Ik hoop dat Anderlecht PO-I gaat spelen maar ik geloof er niet in.
Aan de trainer om mij het tegendeel te bewijzen.
Heeft ne grote paraplu
Allé amper 5 minuten gespeeld en het regent al. Kompany is zijn paraplu vergeten!

Ik ben Anderlecht fan maar het is dit seizoen toch weer zwaar zuchten. :confused:
Komaan gaan met die banaan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan