Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Met eender welke scheidsrechter had het wellicht 0-2 gestaan, maar wat is die Laforge een triestige arbiter.

Zo inconsequent dat die kerel fluit, ongelofelijk.

Kan ni elke dag kermis zijn. Geluk van eerst helft tegen Gent is al direct uitgebalanceerd.

Hadden intussen wel al lang een goal gemaakt moeten hebben. Al bij al hadden we deze match nooit mogen verliezen, Antwerp heeft nog steeds geen enkele uitgespeelde kans gehad. Club niet veel beter, verre van maar toch wel meer gevaar.

Nja, zat eraan te komen van Lang. Zit al paar matchen niet goed in z'n vel en deze match is frustrerend. Hopelijk leert hij er van.

Match verdient een droge 0-0, Antwerp weet perfect hoe ze een match kunnen lam leggen, wat een saaie matchen om te bekijken. Het moet terug véél beter.

Alles bij elkaar zijn we toch maar aan een matig seizoen bezig. Buiten die reeks dan misschien, in het begin en nu gewoon veel dramatische wedstrijden gespeeld door vooral door totale gebrek aan goesting van de spelers. Het aantal mooie en goede matchen is gewoon veel te weinig.

Heeft gewoon met corona te maken hoor de laatste paar matchen. De inzet is er en de wil, maar de vorm gewoon niet meer. Voor mij geen drama.

Is Lang nu 2 matchen geschorst? 5e geel en 2e geel in 1 match?

Allee ze krijgen nog is terecht op hun doos en tis den arbiter , sobol kan ni shotten :rofl:
Bwa, arbiter had wat consequenter mogen fluiten maar heeft hier geen invloed op het resultaat.
En Sobol is geen wereld sjotter, vooral aanvallend veel te kort, geen schot en geen voorzet.
En zo terecht vond ik dit niet, door meeval komen ze voor, ze hebben geen enkele kans gehad en Mignolet heeft geen bal moeten pakken. 0-0 had terechter geweest.

Knappe prestatie, ploeg stond zeer goed en optimaal gebruik gemaakt van individuele fouten bij Brugge. Wat een verschil in organisatie, concentratie en maturiteit met de matchen tegen Rangers.

Allee ze krijgen nog is terecht op hun doos en tis den arbiter , sobol kan ni shotten :rofl:
Vraag mij toch soms af hoe gij aan u conclusies komt, moet speciaal zijn om de wereld door de ogen van Babaluna te zien.

Tjah als je 2 - 0 achter komt tegen Antwerp. Dan moet ge u kansen daarna echt aan 100% afwerken natuurlijk.
Antwerp wel sterk verdedigend, maar om te zeggen verdiend gewonnen, daar was het voor de rest toch ook wat te slap voor.

Vraag mij toch soms af hoe gij aan u conclusies komt, moet speciaal zijn om de wereld door de ogen van Babaluna te zien.

Tjah als je 2 - 0 achter komt tegen Antwerp. Dan moet ge u kansen daarna echt aan 100% afwerken natuurlijk.
Antwerp wel sterk verdedigend, maar om te zeggen verdiend gewonnen, daar was het voor de rest toch ook wat te slap voor.
IK concludeer alleen wat ik hier lees ... Allee je verliest is .. wat een drama . Mijne wereld is heel speciaal ;)

Toch niet echt 100% fair ten opzichte van heel wat kritische posts op de vorige pagina.

Ofwel heel selectief gelezen, dat kan ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan