Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik had gisteren al foto's gezien maar om het op video te zien is toch wel wtf

"Geen enkele doe ik weg, ik houd die allemaal bij. Ik heb enkele duurdere, maar ik heb er ook van 800 euro. Als ik er eentje van 40.000 euro koop, dan denk ik daar natuurlijk enkele dagen over na."

🙃

"Geen enkele doe ik weg, ik houd die allemaal bij. Ik heb enkele duurdere, maar ik heb er ook van 800 euro. Als ik er eentje van 40.000 euro koop, dan denk ik daar natuurlijk enkele dagen over na."

🙃
Wat een debiel. En dat in een tijd waarin mensen bokes met choco moeten eten om hun gasfactuur te betalen. Schande!

🙃
Ge doet met uw geld wat ge wilt maar ze hebben hem nu één keer gehad en hij zit in elke gazet te vertellen wat hij nog allemaal heeft… Niet direct snugger.

Ge doet met uw geld wat ge wilt maar ze hebben hem nu één keer gehad en hij zit in elke gazet te vertellen wat hij nog allemaal heeft… Niet direct snugger.
Dat is inderdaad hetgeen mij stoort. Dat mensen rijk zijn en vanalles kopen gun ik hen van harte.
Maar die persconferentie had m beter gelaten, want hij maakt het er niet beter op nee 🙃
Snapt die dan echt niet dat die daar veel mensen mee voor het hoofd stoot? Zeker in deze tijden.

Ik ken ook zo ene in Marke/Rollegem.

Mens is steenrijk. Inbraak met wapens. Aan de haal met handtassen van mevrouw. Goed voor enkele miljoenen. Komt in de gazet.

Die mens heeft nu 24/7 een gewapend security team rondlopen op zijn domein na tal van inbraken.

Ken je de naaktloper?
Het deed me hieraan denken
https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2022%2F01%2F17%2F6c9b63f4-dddd-4326-9965-3daaaf250a0d.jpg

Ik was dus gewoon aan het kijken voor hemden voor den trouwboek en dan kom ik dit tegen
Een poseur-broekske begot…
Is dat om uw klein pietje te laten zien ofzo? Ksnap het niet.

:fingerguns::coolbrows:

Ik was dus gewoon aan het kijken voor hemden voor den trouwboek en dan kom ik dit tegen
Een poseur-broekske begot…
:eek2::oops::unsure: maar het kan nog erger. De string versie van dat broekje of zo:https://www.sammichespsychmeds.com/half-thongs-for-men-are-a-thing-and-omg-why/

Blij dat dat nooit is doorgebroken :)

Voor de posts over huisdieren werd een nieuwe thread gemaakt:

Terug
Bovenaan