Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Zonet wondpleisters besteld op Amazon.
Zie ik daar kort achter reclame van Amazon op mijn scherm verschijnen: "misschien heeft u ook interesse in.. een diepvries koffermodel".

@Squidward is that you? 🤔

@Mulan Ik probeer behulpzaam te zijn, een eenvoudige ‘merci, Squid’ en ‘add to cart’ is voldoende.

WTF moment: naar Blind Gekocht aan het kijken en dat Leuvens koppel was bezig over maar 1 toilet in huis. Ik denk in mijn eigen ‘ja, wel content dat er hier twee zijn’ en plots volkomen blanco over waar ons tweede toilet is en hoe het er uitziet. Heeft een goeie tien seconden geduurd, gewoon ‘eh………geen idee’

pic.png

Niet echt iets dat ik op AliExpress zou opzoeken :unsure:

Oei, een onbekende? Dat is dan wel vreemd. Kan het een geheime aanbidder zijn? Dat klinkt melig maar je snapt wat ik bedoel.
Er was de dag ervoor een aantrekkelijke man bouwmaterialen komen leveren, die Franstalig was én me had gebeld om een tijdstip door te geven. Dus toch wel eens gepiept of dat hetzelfde nummer was of niet.
🙈

(Niet dus. 🤷🏼)

Er was de dag ervoor een aantrekkelijke man bouwmaterialen komen leveren, die Franstalig was én me had gebeld om een tijdstip door te geven. Dus toch wel eens gepiept of dat hetzelfde nummer was of niet.
🙈

(Niet dus. 🤷🏼)
Heb je het nummer al eens door Google gehaald?

Sommige websites bundelen van die scam nummers en de mensen kunnen dan melden wanneer ze erdoor gebeld zijn.

Terug
Bovenaan